بهترین مرکز لوله کشی و نشت یابی در سراسر اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز لوله کشی و نشت یابی در سراسر اصفهان

🔴 خدمات فنی صداقت

🔹 خدمات فنی صداقت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لوله کشی و نشت یابی در سراسر اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خدمات فنی صداقت :

✅ لوله کشی ،نشت یابی ،نصب پمپ وتانک

✅ نصب فرنگی وروشویی و شیر آلات ،نصب دستگاه تصفیه آب

✅ رفع گرفتگی لوله های آبگرم شیرآلات با دستگاه اسید شویی

✅ جوشکاری آهن آلات تخریب وسوراخکاری

✅ باز سازی منازل با اکیب و عوامل ساختمانی

✅ با بهترین روش اجرا متناسب با اصول نظام مهندسی

✅ با نازلترین قیمت در خدمت مشتریان عزیز میباشیم

و…

 

🔸 با مدیریت  غلامرضا محمدی

🔸 شماره تماس  09395682083

🔸 شماره تماس  09139094674

🔸 شماره تماس  36248306

🔸 شماره تماس  36532100

🔸 آدرس  اصفهان

نحوه‌ی تشخیص نشتی لوله آب چگونه است؟

یکی از روش های فهمیدن ترکیدگی لوله فاضلاب، دقت به نشانه‌ها و علائم ترکیدن لوله در خانه می‌باشد. در این قسمت می‌خواهیم شما را با پنج مورد از این نشانه ها آشنا کنیم تا با دیدن این نشانه‌ها سریعا به دنبال پیدا کردن منشا اصلی نشتی لوله آب بگردید.

متوجه شدن نشتی لوله آب از طریق هزینه بالای قبض آب

هنگامی که با رقمی ‌نجومی ‌در قبض مواجه شوید، باید شک کنید که امکان نشتی لوله آب وجود دارد و به همین علت هزینه‌ ای به این گزافی را روی دست شما گذاشته است. با کمی ‌توجه در میزان آب مصرفی نوشته شده در قبض، دوره‌های پیشین و مقایسه آن با میزان آب مصرفی این دوره، متوجه وجود نشتی در لوله اب خواهید شد.

تشخیص نشتی لوله آب ازطریق کنتور

برای این کار قبل از هرکاری اطمینان حاصل کنید که هیچ شیر آبی در داخل یا خارج از منزل شما باز نباشد. در ادامه به سراغ کنتور آب بروید و با دقت نگاه کنید و ببینید آیا کنتور تغییر می‌کند یا خیر. چنانچه مثلث یا چرخ نقره‌ای داخل آن حرکت می‌کرد، یعنی نشتی لوله آب دارید. راه دیگر هم این است که رقم کنتور آب را بخوانید و بعد ازحدود 1 تا 2 ساعت مجددا آن راچک کنید (البته باید اطمینان داشنه باشید که در طول این مدت هیچ شیر آبی باز نشده است). چنانچه رقم کنتور آب تغییر داشت، می‌توان اطمینان حاصل کرد که نشتی لوله آب در منزل اتفاق افتاده است و باید سریعا به دنبال نشت یابی لوله های آب باشید.

تشخیص نشتی لوله آب از مشاهده ی کپک روی دیوار غیر مرتبط با حمام

نشتی لوله آب، فضای بسیار مناسب برای رشد قارچ و کپک روی دیوارها می‌باشند. به علت اینکه قارچ و کپک‌ها در محیط‌های تاریک و نمناک مستعد تولید می‌باشند. پس چنانچه روی دیوارتان قارچ یا کپک دیدید، بخصوص اگر دیواری بود که به دیوار حمام ارتباط نداشت، به احتمال خیلی زیاد، با مشکل نشتی لوله آب روبه‌رو هستید و احتیاج به نشت یابی لوله های آب دارید.

تشخیص نشتی لوله آب از مشاهده‌ی لکه، پوسته کردن رنگ دیوار و یا شکم دادن دیوار، سقف و یا کف زمین

یا به عبارتی می‌توان گفت تابدار شدن و باد کردن رنگ دیوار و شکم دادن و یا وجود هرگونه لکه واثر آب بر روی دیوارها، سقف و حتی کف خانه، احتمال نشانه هایی از نشتی لوله آب باشد و احتیاج به نشت یابی لوله های آب پیدا کنید. به احتمال زیاد برای نشتی در محوطه‌ای در اطراف آسیب باید به دنبال علت بگردید.
اما گاهی وجود رطوبت بالا هم باعث بروز چنین آسیب‌هایی می‌شود ولی همزمانی این مشکل با قبض نجومی‌ آب و یا بعضی دیگر از نشانه‌های ذکر شده، احتمال آنکه با مشکل نشتی لوله آب مواجه شده باشید را افزایش می‌دهد.

احتمال نشتی لوله آب از بوی نم و کپک زدگی

هنگامی که لوله آب نشتی پیدا کند، آب در درون دیوار باقی خواهد ماند و باعث استشمام بوی نامطبوعی در آن مکان می‌شود. چنانچه منزل، بخصوص حمام‌ خود را تمیز کرده‌اید ولی باز هم بوی نم و کپک زدگی می‌دهد، احتمال این را بدهید که بخشی از لوله کشی آب منزل دچار نشتی شده باشد و باید برای نشت یابی لوله های آب اقدام فوری کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران