اتوبار هوشمند آسیای یزد ، حمل و جابجایی کالای منزل و اداری در یزد

در یزد ، یزد

معرفی اتوبار هوشمند آسیای یزد ، حمل و جابجایی کالای منزل و اداری در یزد

🔴 اتوبار هوشمند آسیای یزد

🔹 اتوبار هوشمند آسیای یزد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل و جابجایی کالای منزل و اداری در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اتوبار هوشمند آسیای یزد :

✅ ارائه دهنده خدمات حمل و‌نقل و جابجایی کالا های اداری ، تجاری ، وسایل منزل و جهیزیه عروس

✅ با کادر مجرب و کاملا حرفه ای در خدمت سروران گرامی

و…

 

🔸 با مدیریت  ذبیحی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۷۹۵۲۶۰۵

🔸 شماره تماس  ۱۸۲۱

🔸 آدرس  یزد خیابان مسکن بعد از چهارراه مقداد

 

تفاوت باربری و اتوبار چیست؟

باربری چیست ؟
باربری در واقع به معنای جابه جا کردن باری از یک منطقه به منطقه دیگر می باشد. اگر شما باری را داشته باشید و یا اثاثی را داشته باشید در واقع باید از شرکت های حمل بار استفاده نماید شرکت های حمل و نقل با داشتن خودرو های بسیار معتبر در زمنیه باربری میتواند با کمترین زمان ممکن برای شما خدمات باربری را انجام دهد. اما برخی از افراد به این مشکل برخورد داشته اند که برخی از شرکت ها باربری می باشند و برخی دیگر اتوبار داستان این موارد در واقع دارای برخی از توضیحات می باشد که در ادامه میخواهیم به این موارد بپردازیم.

تفاوت لغوی باربری و اتوبار
باربری از لحاظ لغوی دارای گسترش بیشتری می باشد و در واقع اطلاق بیشتری را دارد یعنی چه از لحاظ زمینی و چه از لحاظ هوایی برای شما باربری را انجام می دهند و یا اگر بخواهید باری را برای کشور دیگری صادر نمایید باربری ها گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. اما اتوبار ها در واقع چنین می باشد و میتوان گفت دارای حد وسعت کم تری می باشد و بیشتر باربری را به صورت زمینی انجام می دهد. اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر برای شما توضیح دهیم در واقع منبع موثقی را نداریم زیرا در لغت نامه دهخدا این مورد به صورت واضحی بیان نشده است و مواردی را که در بالا تر به آن اشاره نمودیم به نوعی به صورت تجربی می باشد.

برخی از افراد از تفاوت این دو اطلاعی را ندارند و با ذهنیت کلی به این مورد می پردازند تصور میکنند هر دو به یک صورت می باشد اما در صورتی که بخواهید به صورت تخصصی به این موضع بپردازید اتوباربری از دو بخش اتو که به ابتدای کلمه ی اتومبیل می باشد و باربری نیز به معنای همان حمل بار می باشد که تلفیق این دو مورد به معنای اتومیبل باربری می باشد.

کارایی اتوبار ها
اتوبار ها در واقع برای حمل بار های درون شهری بیشتر مناسب می باشد در واقع دارای وانت و نیسان می باشند و این برای افرادی که قصد حمل بار به شهرستان را داشته باشند مناسب نمی باشد.

حمل بار ارزان باربری
اگر به دنبال این می باشید که بار خود را با ارزان ترین تعرفه ها جابه جا نمایید باید این را داشته باشید که باربری ها به دلیل اینکه هم دارای بارنامه های رسمی می باشند پس در نتیجه شما باید هزینه ای را نیز برای بارنامه و بیمه نامه پرداخت نمایید. اما با وجود پرداخت این هزینه باید در نظر داشته باشید که حمل بار بیمه شده و مطمئنی را خواهید داشت، پس در نتیجه به برای داشتن یک حمل بار خوب این موارد بسیار ضروری می باشد.

بیمه نامه در اتوبار ها و باربری ها
همان طور که بیان شد در باربری ها در واقع بیمه نامه دارای سندیت بیشتری می باشد در واقع باربری ها بیمه نامه های رسمی را دارند اما بعظا اتوبار ها دارای بیمه نامه های معتبری نیز نمی باشند.

داشتن خدمه باربری و بسته بندی
یکی از تفاوت های اصلی که در اتوبار ها و باربری ها نیز وجود دارد این می باشد نیرو های باربری می باشد در واقع برخی از باربری ها برای اثاث کشی و حمل بار شما نیرو های بسته بندی و تجهیزات آن را دارا می باشند اما اتوبار ها تنها خودرو را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد در نتیجه میتوان گفت اگر به دنبال حمل و نقل آسانی می باشید باید بتوانید به راحتی از شرکت های باربری استفاده نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران