شرکت راحت بار – حمل بار با نیسان و وانت در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی شرکت راحت بار – حمل بار با نیسان و وانت در تهران و سراسر کشور

🔴 شرکت راحت بار

🔹 شرکت راحت بار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار با نیسان و وانت در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت راحت بار :

✅ باربری با نیسان و انواع وانت

✅ از هر نقطه از ایران به سراسر کشور

✅ به صورت اینترنتی و مطمئن

✅ با رانندگان احراز هویت شده

✅ با قیمت مناسب

و…

 

🔸 شماره تماس  09109113985

🔸 آدرس  سید خندان ، خیابان دبستان

 

مزایای حمل و نقل زمینی چیست؟

انواع کالا در حمل و نقل زمینی

• کالاهای عمومی: دسته ی عمده‌ای از کالاها که ازلحاظ جنس، وزن و حجم، شرایط ویژه‌ای نداشته و به‌راحتی از طریق کامیون و یا تراک قابل‌حمل‌اند.
• مصالح ساختمانی، ماشین‌آلات سنگین و کالاهای بزرگ غیرقابل تقسیم: با استفاده از تراک های کفی یا سقف باز، محمولات حجیم را می‌توان به‌طور مؤثر حمل کرد.
• کالای فاسدشدنی: با استفاده از کامیون‌های یخچال‌دار با قابلیت تنظیم دما می‌توان کالاهایی را حمل کرد که نیازمند شرایط دمایی خاصی جهت جلوگیری از فاسدشدن می‌باشند.
• دام و حیوانات زنده: با استفاده از قفس‌هایی که به جهت تهویه مناسب هوا در طول مسیر طراحی‌شده‌اند، می‌توان انتقال انواع دام و حیوانات زنده را تسهیل کرد.
• وسایل نقلیه: با بهره از برخی تراک های کفی یا بغلدار، می‌توان انواع خودرو و سایر وسایل نقلیه موتوری در هر وزن و ابعادی را حمل کرد.

مزایای حمل و نقل زمینی چیست؟

قیمت مناسب: این روش حمل و نقل در مقایسه با حمل و نقل هوایی عموماً مقرون به‌صرفه‌تر است. اگر اولویت شما زمان تحویل نیست، می‌توانید مسافت زیادی را با هزینه کمتر، از طریق حمل و نقل بین‌المللی زمینی طی کنید.

انعطاف‌پذیری: یکی از بزرگ‌ترین مزایای حمل و نقل زمینی انعطاف‌پذیری بالای این روش حمل است. در این روش می‌توان مسیر را با توجه به ترجیحات و نیازهای مشتریان، بدون بروز مشکلات عمده تنظیم کرد یا تغییر داد. حمل و نقل زمینی در مقایسه با سایر روش‌های حمل که در آن تنها می‌توان کالاها را به مکان‌های خاصی (بنادر، فرودگاه) تحویل داد، بسیار منعطف‌تر است، چراکه عملیات تحویل محمولات در هر مکانی که امکان و فضای کافی برای بارگیری یا تخلیه وجود داشته باشد امکان‌پذیر است.
دسترسی: حمل و نقل زمینی مناسب‌ترین راه برای دسترسی به مکان‌هایی است که زیرساخت فرودگاهی یا دریایی ندارند. شبکه جاده‌ها به‌طورکلی پشتیبانی بهتری برای دسترسی به مکان‌های دورافتاده ارائه می‌دهند.
قابلیت ردیابی: حمل و نقل زمینی این امکان را فراهم می‌کند تا کالا به‌صورت لحظه‌ای ردیابی شده و در مورد زمان تحویل اطلاعات بهتری در دسترس باشد.
حمل و نقل مواد خطرناک: اگر در فرآیند تجارت نیاز به جابجایی کالاهای خطرناک باشد، گاهی اوقات حمل و نقل هوایی یا دریایی ممکن است محدودیت‌هایی را در انتقال این محمولات در پی داشته باشد و عملیات حمل را با مشکل مواجه کند. درحالی‌که هر نوع محموله‌ای را می‌توان از طریق زمینی جابه‌جا کرد، به شرطی که محفظه و تراک مناسب برای این کار انتخاب‌شده و در اختیار باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران