انجام خدمات صیغه نامه ، ازدواج و طلاق در کل کشور توسط کارشناس الهیات فقه و حقوق

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی انجام خدمات صیغه نامه ، ازدواج و طلاق در کل کشور توسط کارشناس الهیات فقه و حقوق

🔴 محمد مقدم

🔹 محمد مقدم یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات ازدواج و طلاق در کل کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد مقدم :

✅ صدور عقدنامه ازدواج

✅ صدور سند عقدنامه اتباع

✅ اجرای خطبه عقد موقت و دائم با مهر برجسته و هولوگرام تشخیص اعتبار

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۵۳۳۰۷۹۱۵

🔸 شماره تماس ۰۹۳۷۱۶۹۸۹۰۷

🔸آدرس مشهد ، بلوار امام رضا(ع)،حرم مطهر

 

مزایا ازدواج موقت

 

ازدواج موقت که در دین اسلام به آن ازدواج صیغه ای ، متعه یا نکاح منقطع نیز گفته می شود یکی از انواع ازدواج است که در کشور هایی با دین اسلام به خصوص شیعه رایج تر بوده اما مذهب سنی آن را حرام و ممنوع می داند و برخی افراد به دلایل مختلف از آن استقبال می کنند ، این نوع ازدواج در بسیاری از کشور ها نیز به دلیل عواقبی که دارد ممنوع می باشد .

ازدواج موقت با ازدواج سفید که این روز ها در سراسر جهان مرسوم شده است فرق دارد ، در ازدواج سفید افراد بدون خواندن عقد موقت و انجام مراحل رسمی زیر یک سقف رفته و تا زمانی که دلخواه دو طرف باشد با یک دیگر زندگی می کنند .

ازدواج موقت چیست

ازدواج موقت ، صیغه ، متعه یا نکاح منقطع نوعی از ازدواج است که در آن زن و مرد به مدتی معلوم به عقد هم در آمده و مهریه تعیین می کنند و پس از اتمام زمان آن این عقد باطل می شود و اگر طرفین مایل باشند ، می توانند عقد را تمدید کنند . این ازدواج همچنین می تواند پنهان بوده و کسی از اطرافیان فرد متوجه آن نشود .

ازدواج صیغه ای در برخی از شهر های کشور های اسلامی با مذهب شیعه مرسوم است ، به خصوص در شهر های کوچکتر بیشتر دیده می شود ، این نوع ازدواج در چندین سال اخیر به صورت ازدواج سفید نیز بوده است که در آن افراد بدون خواندن عقد به زیر یک سقف رفته و هر زمان که بخواهند از یکدیگر جدا می شوند .

ازدواج موقت را برخی معادل روسپی گری دانسته و آن را اشتباه می دانند زیرا با تعریف اصلی ازدواج و تشکیل خانواده مغایرت دارد و آسیب های زیادی را می تواند به طرفین وارد کند .

ازدواج موقت یا صیغه به دلایل مختلفی صورت می گیرد خانواده برخی از نوجوانانی که در حال تحصیل هستند آن ها را به عقد موقت در می آورند و به اصطلاح برای یکدیگر نشان می کنند تا در بزرگسالی و پس از تحصیلشان ازدواج دائمی کنند .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران