فروش دیوار اکسپوز با نمای سه بعدی در نیشابور

در خراسان رضوی ، نیشابور

معرفی مرکز فروش دیوار اکسپوز با نمای سه بعدی در نیشابور

🔴 موسی حاجی آبادی

🔹 موسی حاجی آبادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دیوار اکسپوز با نمای سه بعدی در نیشابور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات موسی حاجی آبادی :

✅ پانل بتنی اکسپوز با نمای سه بعدی

✅ دیوار و نما همزمان

✅ دیوار زمین باغ ویلا ساختمان سوله ورزشگاه مجتمع های ساختمانی ویلایی استخر پارتیشن ودکوراسیون داخلی و…

✅ کلیه ستون هاوپانل های سه بعدی پیش ساخته دارای میلگرد وشبکه آراماتور داخلی مطابق با آیین نامه بتن ایران میباشد

✅ مقاومت فوق العاده در برابر طوفان ضربه زلزله

✅ زیبا و جدید

✅ اقتصادی

✅ اجرای سریع

 خاص باشید

 

🔸 شماره تماس  09159514250

🔸 آدرس  نیشابور

بتن اکسپوز چیست ؟

نما چیست؟
«نما» (façade)، بخش خارجی یا داخلی ساختمان است که در معرض دید قرار دارد. در معماری ساختمان، نما به عنوان مهم‌ترین المان طراحی و مبنای ظاهر بخش‌های دیگر در نظر گرفته می‌شود. از دیدگاه مهندسی، نما بر روی مصرف انرژی سازه تاثیرگذار است. نما در مرحله نازک‌کاری ساخته می‌شود.

نازک‌کاری چیست؟
نازک‌کاری، از روش‌های آماده‌سازی نمای خارجی یا داخلی ساختمان است که در آن، یک لایه به عنوان نما بر روی لایه‌های دیگر قرار داده می‌شود. در ساختمان‌سازی، نازک‌کاری به منظور ایجاد عایق حرارتی، افزایش مقاومت در برابر هوازدگی و بهبود ظاهر سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی، نازک‌کاری آخرین مرحله در ساخت ساختمان است.

کف سازی چیست؟
«کف سازی» (Flooring)، اصطلاحی عامیانه برای پوشش‌دهی یا نصب المان‌های پوششی بر روی کف ساختمان است. این فرآیند، یکی از مراحل نازک‌کاری در نظر گرفته می‌شود. از پرکاربردترین المان‌های مورد استفاده برای کف‌سازی می‌توان به فرش، لمینت، کاشی و وینیل اشاره کرد. با وجود گزینه‌های متعدد برای نماکاری، نازک‌کاری و کف‌سازی، استفاده از بتن معماری یا بتن اکسپوز به عنوان پوشش نهایی سطوح داخلی و خارجی ساختمان روز به روز در حال گسترش است.

بتن اکسپوز چیست؟
بتن نما یا «بتن اکسپوز» (Exposed Concrete)، یکی از انواع بتن‌های معماری است که به عنوان پرداخت نهایی سطوح داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع، هر بتنی که سطح آن در معرض دید قرار داشته باشد را می‌توان به عنوان بتن اکسپوز در نظر گرفت.

کاربرد بتن اکسپوز چیست؟
کاربرد اصلی بتن اکسپوز، پرداخت نهایی سطوح داخلی و خارجی ساختمان با بافت بتنی است. از این‌رو، بتن اکسپوز برای نمای بیرونی، سطح دیوار، کف، پشت بام و سطوح وسایل داخل ساختمان (میز، اپن آشپزخانه و غیره) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بتن اکسپوز چگونه اجرا می‌شود؟
بتن‌های اکسپوز معمولا به یکی از روش‌های درجا یا پیش ساخته اجرا می‌شوند. عملکرد مورد انتظار از بتن‌های اکسپوز درجا یا پیش ساخته یکسان است. با این وجود، الزامات طراحی و اجرایی آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. روش پیش ساخته از سرعت بالاتر و روش درجا از امکان اجرای طرح‌های پیچیده‌تر بهره می‌برد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران