ساخت و تعمیر انواع دستگاه های نساجی در کاشان

در اصفهان ، کاشان

معرفی ساخت و تعمیر انواع دستگاه های نساجی در کاشان

🔴 سعید اسماعیلی و مجید اسماعیلی

🔹 سعید اسماعیلی و مجید اسماعیلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و تعمیر انواع دستگاه های نساجی در کاشان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعید اسماعیلی و مجید اسماعیلی :

✅ساخت و تعمیر انواع دستگاه های نساجی از قبیل :
بوبین پیچ ، برگردان و سایر دستگاه های نساجی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۹۶۱۹۸۱۵

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۸۹۳۶۲۰۹۰

🔸 آدرس  اصفهان

 

انواع دستگاه نساجی

درگیری نخ‌ها شامل سه روش برای بافت منسوجات است. این روش‌ها عبارتند از: بافندگی تاری پودی، بافندگی حلقوی و گیس بافی یا بریدینگ. محصول تولیدی بافندگی تاری پودی و بافندگی حلقوی همان پارچه‌های معمولی است که به صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

بافندگی حلقوی

به طورکلی فرایند بافندگی حلقوی از لحاط صنعتی سابقه‌ی زیادی ندارد. بافندگی حلقوی را می‌توان به دو دسته‌ی بافندگی حلقوی تاری و بافندگی حلقوی پودی تقسیم کرد. اولین ماشینی که در زمینه‌ی تولید پارچه‌های حلقوی پودی مورد استفاده قرار گرفت در سال ۱۵۸۹ میلادی توسط ویلیام لی به ثبت رسید.

در بافندگی حلقوی ساختار پارچه از درگیری حلقه‌های تشکیل دهنده‌اش بوجود می‌آید. در این روش بافندگی سوزن‌ها عناصری هستند که نقش اساسی در تشکیل حلقه دارند. برای حرکت سوزن‌ها در ماشین‎‌های بافندگی حلقوی دو مکانیزم وجود دارد. این دو مکانیزم عبارتند از حرکت همزمان سوزن‌ها و حرکت مستقل سوزن‌ها.

هرکدام از مکانیزم‌های حرکت سوزن برای ماشین‌های بافندگی حلقوی و دستگاه تولید پارچه بسته به اینکه بستر سوزن‌ها در ماشین گرد یا تخت باشد، به دو دسته‌ی گردباف و تخت‌باف تقسیم می‌شوند. در نتیجه‌ی دسته بندی بالا برای بافت پارچه‌های حلقوی پودی با ۴ دسته ماشین مواجه هستیم که به صورت زیر تعریف می‌شوند:

ماشین‌های گردباف با مکانیزم حرکت مستقل سوزن‌ها
ماشین‌های گردباف با مکانیزم حرکت همزمان سوزن‌ها
ماشین‌های تخت‌باف با مکانیزم حرکت مستقل سوزن‌ها
ماشین‌های تخت‌باف با مکانیزم حرکت همزمان سوزن‌ها

برای بافت پارچه‎‌های حلقوی تاری سوزن‌ها تنها حرکت همزمان دارند. در کل برای این بافت دو دسته ماشین داریم که عبارتند از ماشین‌های Ketten یا Trico و ماشین‌های Raschle.

بافندگی تاری پودی

به طورکلی این نوع از پارچه از درگیری نخ‌های تار و پود با زاویه‌ی ۹۰ درجه نسبت به همدیگر تشکیل می‌شود. نخ تار از چله به ماشین تغذیه می‌شود و نخ پود از روی بوبین‌های کنار ماشین باز می‌شود و توسط عامل پودگذار درون ساختار پارچه قرار می‌گیرد.

فرایند بافندگی تاری پودی شامل ۳ عملیات اصلی و ۲ عملیات فرعی است. عملیات اصلی بافت عبارتند از: تشکیلِ دهنه، پودگذاری و دفتین زدن. عملیات فرعی نیز عبارتند از: باز شدن نخ‌های تار از روی چله و جمع‌آوری پارچه‌ی بافته شده.

انواع ماشین‌های نساجی تاری پودی را می‌توان طبق دو فاکتور نحوه‌ی تشکیل دهنه و نوع مکانیزم پودگذاری مورد بررسی قرار داد.
و…

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران