دکوراسیون هیگر – بهترین مرکز فروش و اجرای دیوارپوش ، کناف ، آینه دکوراتیو ،کابینت و کمد ام دی اف در یزد

در یزد ، یزد

معرفی دکوراسیون هیگر – بهترین مرکز فروش و اجرای دیوارپوش ، کناف ، آینه دکوراتیو ،کابینت و کمد ام دی اف در یزد

🔴 مجموعه دکوراسیون هیگر

🔹 مجموعه دکوراسیون هیگر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و اجرای دیوارپوش ، کناف ، آینه دکوراتیو ،کابینت و کمد ام دی اف در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 این مجموعه با ۱۵سال سابقه کار در فروش و اجرای دیوا پوش pvc و سقف کاذب کلیک .کناف .پارکت .کاغذ دیواری .اینه دکوراتیو ترمووال .ابزار پلی استایرن.آسمان مجازی .کابینت ام دی اف و کمد و تخت تاشو و…با گروه اجرایی مجرب با ضمانت اجرای کار با متریال معتبر در اسرع وقت

 

🔸 با مدیریت  امیر پارسایی راد

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۲۵۰۵۶۷۶

🔸 آدرس  یزد بلوار دانشجو ۱۵۰متر بعداز رستوران سادات اخوی بن بست هشتم دکوراسیون هیگر

 

مزایای پارکت نسبت به سرامیک چیست؟

1_ چوب حس گرمی و لدت بودن در کنار طبیعت را به انسان می دهد و پارکت نیز تداعی کننده این حس زیبا می باشد و کاربرد آن در ساختمان گرمی خاصی به محیط می دهذ و حس شادابی در انسان بوجود می آورد. به همین دلیل است که تولید کنندگان سرامیک امروزه رو به تولید سرامیک هایی با طرح پارکت و یا سنگ که عنصری طبیعی هستند آورده اند.

2_ پارکت نسبت به سرامیک عایق بسیار بهتری برای صدا و حرارت می باشد و از انتقال سرما به محیط و کف پا بطور قابل ملاحظه ای جلوگیری می کند و در مصرف انرژی تاثیر مثبتی دارد .

3_ پارکت نسبت به سرامیک از نرمی بیشتری برخوردار است که باعث جلوگیری از ضربه های شکننده در برخورد با اجسام و انسان می شود . از این رو برای منازلی که دارای کودک و یا افراد مسن می باشند گزینه بسیار مناسبی است .

همچنین به همین دلیل نرمی نسبی پارکت ، راه رفتن روی آن از لذت بیشتری نسبت به سایر کفپوش ها برخوردار است .

4_ سبکی پارکت نسبت به سنگ و سرامیک نیز مسئله مهمی است و امروزه یکی از دغدغه های مهندسین استفاده از مصالح سبک در ساختمانها و جلوگیری از تحمیل بار اضافه به ساختمان می باشد .

5_ سرعت نصب پارکت لمینت و هچنین تمیز بودن عملیات نصب آن نسبت به سنگ و سرامیک نیز از مزایای دیگر پارکت لمینت می باشد. بطوری که یک خانه صد متری بدون هیچ گونه گرد و خاک حاصل از بنایی و تنها در عرض یک روز تکمیل و تحویل داده می شود.

6_ از دیگر مزایای پارکت لمینت امکان باز و بسته کردن و استفاده مجدد از آن می باشد که عامل مهمی در بازسازی ساختمان و یا جابجایی از مکانی به مکان دیگر می باشد. حتی می توان مبادرت به فروش پارکت دست دوم در صورت عدم استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران