لوله بازکنی کارگر در میبد و اردکان

در یزد ، میبد

معرفی لوله بازکنی کارگر در میبد و اردکان

🔴 مجموعه لوله بازکنی کارگر

🔹 مجموعه لوله بازکنی کارگر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لوله بازکنی در میبد و اردکان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مجموعه لوله بازکنی کارگر :

✅ لوله بازکنی کارگر با۱۰سال سابقه ی کار تضمینی میبد واردکان مجهز به دستگاه های پیشرفته فنری و بادی و مجهز به انواع اسید های لوله باز کنی قوی برای جرم گیری و چربی زدایی لوله بدون آسیب رساندن به لوله در خدمت شما هستم

✅ هیچ گاه خودتان میله ی آهنی داخل لوله نزنید یااسید داخل لوله نریزید

✅ آن رابه افراد کاربلد بسپارید تابه لوله آسیبی نرسد

و…

 

🔸 با مدیریت  احمد کارگر

🔸 شماره تماس  09135295343

 

علائم گرفتگی لوله های فاضلاب و بهترین روش های لوله باز کنی چیست؟

گرفتگی لوله های فاضلاب برای خانم های خانه دار یک فاجعه به حساب می آید که می تواند زندگی روزمره اعضای خانواده را با مشکلات جدی مواجه سازد. مسدود شدن لوله های فاضلاب خانه مساوی است با جمع شدن حجم زیادی از آب درون سینک ظرفشویی و یا حتی بدتر از آن در سرویس بهداشتی خانه که بوی بسیار بدی در فضا پراکنده می سازد.

گرفتگی لوله های چاه آشپزخانه موجب می شود که آب از کفشور بالا آمده و ظرف شستن در سینک غیر ممکن شود. اگر پیش از کیپ شدن لوله ها علائم گرفتگی لوله را تشخیص داده و به فکر چاره باشیم قطعا دچار این مشکلات نخواهیم شد. در این مقاله قصد داریم ابتدا شما را با علائم گرفتگی لوله ها و سپس با بهترین روش های لوله بازکنی آشنا سازیم. با ما همراه باشید.

علائم گرفتگی لوله ها

گرفتگی لوله ها را از چند طریق می توان متوجه شد. اولین علامت آن بوی بد فاضلاب است. اگر در هنگام ریختن آب در سینک ظرفشویی متوجه بوی بد فاضلاب میشوید احتمالا چربی لوله را گرفته و باید هر چه سریعتر فکری به حال آن بکنید. تخلیه نشدن سریع سینک ظرفشویی علامت دیگر گرفتگی لوله هاست. اگر در هنگام شستشو آب از زیر سینک یا لباسشویی بیرون می زند نیز نشانه گرفتگی لوله هاست.

اشتباهات رایج در رفع گرفتگی لوله ها

بسیاری از افراد وقتی متوجه گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند سعی می کنند خودشان این مشکل را حل کنند و با استفاده از تلمبه دستی، چوبی بلند یا سیخی باریک سعی می کنند لوله را باز کنند. اگر این روش نتیجه نداد نیز مقدار زیادی اسید، مایع لوله بازکنی و یا چنته درون لوله می ریزند که ممکن است انجام این کارها بدون داشتن مهارت و دانش کافی وضع را بدتر هم بکند.

بهتر است از یک لوله بازکن ماهر کمک بگیرید!

اشکال این روش های ابتدایی وقتی است که فرد به محض گرفتگی لوله ها سریعا یک محلول لوله بازکن یا اسید درون آن خالی می کند که قطعا کار اشتباهی است. در این حالت به دلیل وجود مقدار زیادی آب درون لوله، اسید رقیق شده و قدرت اثرگذاری اش از بین میرود. اگر لوله باز باشد اسید نه تنها نمی تواند گرفتگی را باز کند بلکه در شتر گلو و اتصالات مانده و موجب باز شدن چسب آنها و خرابی بیشتر و هزینه اضافی خواهد شد.

بنابراین هیچ گاه در اولین اقدام اسید را درون لوله های فاضلاب نریزید. اگر علائم گرفتگی لوله ها را مشاهده کردید بهتر است تا پیش از کیپ شدن کامل آنها یک لوله بازکن ماهر برای رفع مشکل کمک بگیرید تا با زدن فنر و رسوب و چربی گیری، لوله های فاضلاب را کاملا باز نماید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران