خریدار ضایعات آهن و غیر در کل کرج و شهرستان

در البرز ، کرج

معرفی خریدار ضایعات آهن و غیر در کل کرج و شهرستان

🔴 علی نظری

🔹 علی نظری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ضایعات آهن و غیر در کل کرج و شهرستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی نظری :

✅ خریدارضایعات اهن ،المینیوم،مس

✅ رادیاتور،کابینت،پلاستیک

✅ لوازم منزل وخورده ریز انباری

✅ بالاترین قیمت ومنصف تر ازهرجا

✅ خریدارم کافیه تماس بگیرید درهرساعت شبانه روز درخدمتم …

✅ فقط تماس جوابگو هستم جهت ارسال عکس درواتساپ پاسخگو هستم

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  کرج جهانشهر

ضایعات آهن چیست؟

به موادی که قابلیت بازیافت داشته باشند، ضایعات می‌گویند. جالب است بدانید که اصلی‌ترین منبع برای تامین ماده اولیه بسیاری از پروفیل‌های فولادی، ضایعات آهن است. این مواد ممکن است در اثر تولیدات معیوب به وجود آیند، به همین دلیل روش تولید مقاطع فولادی هر چقدر پیشرفته‌تر باشد، ضایعات کمتری ایجاد می‌شود.

به این ضایعات که آهن قراضه نیز می‌گویند. ضایعات به چرخه تولید بازگردانده می‌شوند و دارای ارزش مالی می‌باشند. امروزه اهمیت ضایعات آهن بسیار زیاد است و همین مورد سبب اشتغال‌زایی در این زمینه شده است.

انواع مختلفی از ضایعات آهن در بازار موجود است که عبارتند از:

ضایعات سنگین بار
ویژه
سوپر ویژه درجه یک
سوپر ویژه درجه دو و درجه سه
گالوانیزه
آلیاژی
حلب
در نوع سنگین بار وزن ضایعات یک تن یا بیشتر می‌باشد. میلگرد، تیرآهن، قوطی پروفیل‌هایی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته اند، ‌از نوع ویژه هستند. ضایعات سوپر ویژه قیمت و کیفیت بالایی دارا هستند و به همین دلیل خرید و فروش ضایعات آهن از این دسته از اهمیت بالایی برخوردار است.

نوع درجه یک ضایعات عناصری مانند فسفر، گوگرد و مس در ترکیبات خود دارند و ارزش زیادی دارند. در نوع ضایعات درجه دو و سه هم این ترکیبات وجود دارند و فقط میزان آن‌ها متفاوت است.

ضایعات گالوانیزه از جنس آهن هستند که پوشش روی دارند. ضایعات آلیاژی معمولاً در تعمیرگاه‌های خودرو تولید می‌شوند. در سال‌های گذشته حجم تولید ضایعات آهنی بالا بوده است. این مواد نیز بر اساس وزن به فروش می‌رسند و قیمت آن‌ها برحسب کیلویی محاسبه می‌شود.

فواید بازیافت ضایعات آهن
شاید شما نیز افرادی را در حال جمع آوری آهن قراضه دیده‌اید و این سوال برایتان پیش آمده که بازیافت آهن چه فایده‌ای دارد؟ همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم با بازیافت ضایعات آهن می‌توان آهن آلات قراضه را با صرف هزینه‌های کم دوباره وارد چرخه تولید کرد.

فلز آهن از سنگ معدن استخراج می‌شود و به صورت آلیاژ و خالص در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازیافت آهن قراضه سبب صرفه جویی در هزینه‌های تولید انواع محصولات فولادی می‌شود. هنگام استخراج آهن از سنگ معدن گازهای سمی بسیاری تولید می‌شود که سلامت اپراتورها را به خطر می‌اندازد.

تولید این گازها برای محیط زیست می‌تواند بسیار زیان بار باشد. بازیافت آهن سبب کاهش این آسیب ‌ها نیز می‌شود. ضایعات آهن حجم زیادی از ضایعات شهری و زباله ها را شامل می‌شود. به همین دلیل بازیافت این فلزات سبب کاهش آسیب به محیط زیست خواهد شد.

اشتغال‌زایی از دیگر فواید بازیافت ضایعات آهنی می‌باشد. این فلزات را می‌توان چندین بار بازیافت کرد، بدون آن که در خواص آن‌ها تغییری ایجاد شود و این امر سبب شده تا در سراسر دنیا بازار خرید و فروش ضایعات آهنی روز به روز رونق بیشتری داشته باشد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران