ریخته گری آلومینیوم و چدن در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی ریخته گری آلومینیوم و چدن در اصفهان

🔴 مجموعه ریخته گری آلومینیوم و چدن

🔹 مجموعه ریخته گری آلومینیوم و چدن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ریخته گری آلومینیوم و چدن در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ریخته گری آلومینیوم و چدن :

✅ ریخته گری آلومینیوم و چدن

✅ ریخته گری قطعات چدنی وآلومینیوم

✅ با بهترین کیفیت

✅ درکمترین زمان

✅ با نازل ترین قیمت در خدمت شما تولید کننده عزیز

و…

 

🔸 با مدیریت  آقای مانیان

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۶۸۲۴۸۱۹

🔸 آدرس  اصفهان

ویژگی آلیاژهای آلومینیوم چیست ؟

ریخته گری آلومینیوم شاید مهم‌ترین و ساده‌ترین روش تولید محصول نهایی از جنس آلومینیوم باشد بنابراین اطلاعات در این زمینه بسیار مهم و کاربردیست. در سال‌های اخیر بیشترین نرخ رشد مصرف فلزات مربوط به آلومینیوم بوده است که این موضوع بیانگر استراتژیک بودن این فلز برای کشورهای مختلف است. بر همین اساس، ریخته گری آلومینیوم با توجه به خصوصیات این فلز اهمیت بالایی یافته است.

آلومینیوم خالص را می‌توان از آلومینا با درصد خلوص بالا به دست آورد؛ اما با توجه به اینکه آلومینیوم خالص، فلزی نرم است امکان استفاده از آن در همه صنایع و کاربردها فراهم نیست. به همین منظور، برای بالا بردن میزان استحکام آلومینیوم، عموماً آن را با سایر فلزات ترکیب می‌کنند تا به‌صورت آلیاژ درآید.

ویژگی آلیاژهای آلومینیوم
·

آلیاژهای آلومینیوم یکی از اصلی‌ترین و رایج‌ترین انتخاب‌های صنعتگران برای ساخت قطعات مختلف در صنعت هستند.

· قطعه تولیدشده با ریخته گری آلومینیوم ابعاد و اندازه‌ای کاملاً متناسب با ابعاد نمونه اولیه یا به‌اصطلاح Near Net Shape دارد. به همین خاطر دیگر نیازی به فرآیندهای ماشین‌کاری ثانویه وجود ندارد.

· قطعات به‌دست‌آمده از ریخته گری دقیق آلومینیوم در عین سبک بودن، بسیار مستحکم هستند و ظاهری زیبا دارند.

· قطعات تولید شده با ریخته گری آلومینیوم قیمتی ارزان‌تر و مناسب‌تر دارند و محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب را تولید می‌کنند تا مشتریان صنایع مختلف دغدغه‌ای ازاین‌جهت نداشته باشند.

· آلیاژهای آلومینیوم با ویژگی‌های مثبت خود همچون مقاوم بودن در برابر خوردگی، کاربردهای گوناگونی در بخش‌های مختلف صنعت دارند.

· طول عمر بالای قطعات حاصل از ریخته گری آلومینیوم در مقابل هزینه پرداختی مصرف‌کنندگان باعث می‌شود تا استفاده از آن‌ها مقرون‌به‌صرفه باشد.

انواع ریخته گری آلومینیوم
ریخته گری یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های استفاده از فلزات است که در آن فلز موردنظر را به شکل نهایی موردنیاز تبدیل می‌کنند. در ریخته گری آلومینیوم به کوره‌های ریخته گری نیاز است که اولین نمونه‌های آن با خاک رس ساخته می‌شد. با گذشت زمان و پیشرفت فناوری، از لایه‌های مس و چوب در این کوره‌ها کمک گرفته شد. به‌صورت کلی، برای فلزات با موم‌سانی (Plasticity) کم یا تولید قطعات با شکل‌های منحصربه‌فرد، می‌توان از روش ریخته گری استفاده کرد. ریخته گری آلومینیوم هم یکی از شیوه‌های اساسی تولید قطعات و محصولات گوناگون آلومینیومی است.

ریخته گری دقیق آلومینیوم چیست؟
ریخته گری دقیق آلومینیوم برای تولید قطعات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریخته گری دقیق که به آن ریخته گری با مدل‌های مومی هم گفته می‌شود؛ به‌صورت کلی به روشی گفته می‌شود که در آن فلزات ذوب‌شده را درون قالب‌هایی از جنس موم منتقل کرده و سپس با گچ ریخته گری آن را احاطه می‌کنند. پس از تخلیه موم به دلیل حرارت و گرما، محصول فلزی موردنظر ایجاد می‌شود. با ریخته گری دقیق آلومینیوم می‌توان آلیاژهای گوناگونی را از آلومینیوم تهیه کرد که دقت بالایی دارند و می‌تواند برای ساخت محصولات آلومینیومی با جزئیات دقیق و پیچیده مورد استفاده قرار بگیرد. در این نوع ریخته گری آلومینیوم به قالب‌های ریخته گری دقیقی نیاز است که خود نیز کیفیت و دقت بالایی داشته باشند. به همین منظور عموماً این قالب‌ها از بهترین مواد و توسط ماشین‌کاری CNC ساخته می‌شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران