رنگ کوره ای و آبکاری هایپر در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی رنگ کوره ای و آبکاری هایپر در ارومیه

🔴 رنگ کوره ای و آبکاری هایپر

🔹 رنگ کوره ای و آبکاری هایپر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات رنگ کوره ای و آبکاری در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رنگ کوره ای و آبکاری هایپر :

✅ رنگ امیزی انواع درب ویلایی مینیاطوری چهارچوب فلزی ورق گالوانیزه الومنیوم وغیره ..

✅ آبکاری انواع رینگ فلزات اهنی چوب پلاستیک

و…

 

🔸 با مدیریت شهریارجمالزاده علیار

🔸 شماره تماس ۰۹۰۱۵۳۹۶۰۴۴

🔸 شماره تماس ۰۹۱۴۴۸۹۹۹۱۰

🔸 آدرس ارومیه

 

رنگ کوره ای چیست؟

یکی از انواع رنگ صنعتی، کوره ای است که به دو نوع مختلف مایع و پودری یافت می شود. این رنگ که با نام الکترواستاتیک نیز یافت می شود، کاربرد بسیار وسیعی دارد و بخش بیشتر استفاده از آن برای رنگ آمیزی سطوح فلزی است.

بسیاری از افراد رنگ های کوره ای را به عنوان بهترین رنگ های صنعتی می شناسند. چون این رنگ ها کمترین تاثیرات مخرب را روی محیط زیست دارند و علاوه بر این، سلامت کاربران و افرادی که دائما با آن ها در تماس هستند، به خطر نمی افتد.

انتخاب نوع پودری یا مایع آن کاملا بستگی به کارخانه یا کاربرد دارد، اما گفته می شود نوع پودری این رنگ ها بهترین انتخاب برای استفاده در صنایع فلزی به شمار می رود.

بهتر است بدانید این نوع رنگ در نگاه اول هیچ تفاوتی با رنگ های صنعتی دیگر ندارد و اختلاف آن ها حین کار و استفاده از این رنگ احساس می شود.

کارگاه این نوع رنگ باید دمای برابر با ۲۳ تا ۲۴ درجه داشته باشند و این دما باید در تمام نقاط کارگاه یکسان باشد تا نتیجه کار یک شکل در بیاید.

انواع رنگ کوره ای

اکنون که می دانیم رنگ کوره ای چیست و چه انواعی دارد، نوبت می رسد به توضیح و بررسی انواع مختلف آن، یعنی رنگ های کوره ای پودری و مایع.
رنگ های کوره ای پودری

اولین نوع رنگی که می خواهیم به بررسی آن بپردازیم، نوع پودری نام دارد. کاربرد رنگ کوره ای عمدتا از انواع پودری آن بوده و از محبوبیت بیشتری نسبت به نوع دیگر برخوردار است.

نوع پودری رنگ های کوره ای حاوی یک ماده پودری با پودرهای بسیار ریز و خشک است که با فشار به سطح مورد نظر پاشیده شده و بلافاصله پخته می شود تا به این ترتیب یک رنگ با دوام و زیبا شکل گیرد.

این پودر می تواند یک پلیمر یا ترموست باشد که به کمک مواد شیمیایی باعث تولید گرما می شود و زمانی که حرارت می گیرد، به این پودرهای ریز واکنش نشان می دهد.

زمان مورد نیاز برای حرارت دادن این پوشش های پودری حدود ۱۰ دقیقه است و این کار باید در دمای بالای ۲۰۰ درجه سانتی گراد انجام شود. هنگامی که پودر در این دما قرار می گیرد، ذوب شده و گرما باعث جذب آن می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران