آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک مخازن فولادی بدون درز در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک مخازن فولادی بدون درز در تبریز

🔴 شرکت ایمن آزمای لوتوس آذر سهامی خاص

🔹 شرکت ایمن آزمای لوتوس آذر سهامی خاص یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تست هیدرواستاتیک مخازن فولادی بدون درز در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 اولین آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک که مفتخر به اخذ گواهینامه iso ۹۰۰۱ از مراجع معتبر بوده و در حال اخذ گواهینامه بین المللیiso17025 از سازمان ملی تایید صلاحیت ایران میباشد در تاریخ1396/05/04 به شماره ثبت 45208 شروع به کار کرده که در انجام خدمات تست ادواری مخازن فولادی بدون درز CNG تحت نظارت اداره کل استاندارد استان آ.ش مشغول به آزمون هیدرواستاتیک موجود در کشور می باشد که با بهره گیری از زبده ترین و مجرب ترین نیروها در اسرع وقت و با دقت بسیار فراوان اقدام به صدور نتیجه آزمون می نماید

 

🔸 با مدیریت  مهندس نیما نادم

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس

تست هیدرواستاتیک مخازن فولادی بدون درز چیست؟

آلیاژ سیلندرهای گاز با توجه به خواص شیمیایی گاز موجود در آنها و تحت فشار بودن، به مرور زمان دچار خوردگی و خستگی می شود بدین منظور کنترل و بازرسی دوره ای سیلندرها از الزامات بسیار پر اهمیت در استفاده از کپسول های گاز می باشد.

آزمون دوره ای سیلندرهای گاز (تست هیدرواستاتیک) با توجه به متریال سیلندرها و یکپارچه بودن یا درزدار بودن مطابق با استانداردهای گوناگون انجام می شود. این استانداردها عبارتند از:

آزمون سیلندرهای فولادی بدون درز: استاندارد ملی 6792
آزمون سیلندرهای آلومینیومی: استاندارد ملی 12864
آزمون سیلندرهای کامپوزیت: استاندارد ملی 14953
آزمون سیلندرهای جوشی استیلن: استاندارد ملی 8237
آزمون سیلندرهای فولادی درزدار: استاندارد ملی 869 و 9424-2
با توجه به کاربرد فراوان سیلندرهای گاز فولادی بدون درز در صنایع مختلف و همچنین زمان کم در این مقطع به بازرسی و آزمون دوره ای سیلندرهای گاز فولادی بدون درز با حجم آبی 5/0 تا 150 لیتر مطابق با استاندارد ملی ایران ISIRI-6792می پردازیم:

فهرست روشهای اجرایی برای آزمون و بازرسی دوره ای استاندارد 6792 (تست هیدرواستاتیک) به شرح زیر می باشد:

شناسایی ( تعیین هویت ) سیلندر و آماده سازی برای بازرسی و آزمون
تخلیه فشار
بازرسی چشمی خارج سیلندر
بازرسی چشمی داخل سیلندر
تایید وزن سیلندر
بازرسی رزوه های گلویی سیلندر
آزمون فشار هیدرواستاتیک یا بررسی التراسونیک (تست هیدرواستاتیک)
بازرسی شیر و دیگر متعلقات
عملیات نهایی
شرح تک تک این موارد بسیار زمان بر و از حوصله خارج می باشد. از اینرو موارد مبهم مختصرا شرح داده می شود.

شناسایی سیلندر و آماده سازی برای بازرسی و آزمون دوره ای : قبل از اقدام به هر گونه عملیات، اطلاعات مربوط به سیلندر، محتویات و مالکیت آن باید مشخص شود.
تخلیه فشار: تخلیه فشار گاز سیلندر با استفاده از یک روش مطمئن که در آن کاهش فشار تحت کنترل صورت گیرد میسر خواهد بود. نکته پراهمیت در این مرحله فراهم آوردن شرایطی خاص برای تخلیه گازهای آتشزا، سمی و خورنده می باشد.
تخلیه گاز محتوی سیلندر به لحاظ آلودگی محیط زیست نباید در محیط باز صورت گیرد بلکه بایستی در مخازن خاص که برای این منظور پیش بینی شده است ذخیره گردند.

برای سیلندرهایی که محتویات آن مشخص نمی باشند و یا نمی توان به روش مطمئن گاز محتوی آنها را تخلیه نمود می بایست تحت شرایط ویژه و با ایجاد شرایط ایمن اقدام به تخلیه گاز نمود .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران