بهترین مرکز انجام حفاری شمع در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز انجام حفاری شمع در سراسر تهران

🔴 مجموعه حفاری برادران خدادادی

🔹 مجموعه حفاری برادران خدادادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حفاری شمع در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مجموعه حفاری برادران خدادادی :

بنام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد
خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده رهنمای

با سلام و عرض ادب خدمت تمام همکاران و دوستان عزیز ، بدینوسیله به اطلاع میرساند حفاری برادران خدادادی با در اختیار داشتن ماشین آلات حفاری و اکیپ مجرب آماده اجرای عملیات حفاری ، کیسینگ گذاری ، تهیه و تزریق بنتونیت ، سبدبافی ، سبدگذاری و بتن ریزی شمع های درجا به روش تر و همچنین اجاره جرثقیل چرخ زنجیری (بوم خشک) می میباشد.

 

🔸 با مدیریت مهندس وهاب خدادای

🔸 شماره تماس  09149537036

 

حفر شمع چیست؟

برای کوبیدن شمع و استفاده برای پی ساختمان، ابتدا نیاز است که چاه شمع را حفر کنید. حفر چاه شمع، با روش های مختلفی انجام می شود که انتخاب روش، بسته به محل حفر شمع و میزان هزینه در نظر گرفته شده خواهد داش. حفر شمع تنها توسط متخصصین صورت خواهد گرفت چرا که با بالاتر رفتن عمق چاه، انجام کار بسیار سخت و خطرناک خواهد بود. حفر چاه شمع توسط افراد متخصص خونه سازها، به شما از بابت خطرات و اشکالات احتمالی پس از حفر اطمینان خواهد داد و با خیال راحت می توانید حفاری شمع درجا را داشته باشید.

شمع کوبی چیست؟
بهتر است بحثمان را با این سوال که شمع کوبی چیست، آغاز کنیم. این عمل در واقع فرایندی است که طی آن ظرفیت باربری خاک و مقاومت ساختمان بیشتر شده و این کار در مجموع از نشست جلوگیری می کند. نیروی وارد شده به سطوح پایین تر خاک مطمئنا از مقاومت بیشتری برخوردار بوده و به همین دلیل است که از این روش استفاده های زیادی می شود.

انواع شمع برای استفاده
قبل از اجرای مراحل مختلف شمع کوبی، لازم است تا با انواع آن نیز آشنایی کاملی داشته باشیم تا بهترین نوع آن را پیاده کنیم. ابتدا به مبحث انواع شمع می پردازیم. به طور کلی چهار شمع اصلی داریم که فولادی، بتنی، چوبی و مرکب هستند.

شمع فولادی
شمع های فولادی معمولا کاربردهای فراوانی دارند و یکی از مهم ترین آن ها را هم باید نوع لوله ای به حساب آورد. این شمع ها در دو حالت انتها بسته و انتها باز به زمین وارد می شوند و کار خود را به خوبی انجام می دهند.

شمع بتنی
شمع های بتنی نیز دو نوع هستند که نامشان شمع های پیش ساخته و شمع های در جاریز است. جالب است بدانید که خود شمع های در جاریز هم در دو نوع با غلاف و بی غلاف در بازار موجود هستند که هر یک کارایی خاص خود را دارند. نوک شمع های بتنی معمولا پهن است و این بارزترین خصوصیت آن ها به شمار می رود که در هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید.

شمع چوبی
شمع های چوبی از نوع طبیعی هستند؛ چرا که از درختان و چوب تنه های آن ها به دست می آیند. در بیشتر اوقات، از درختانی که شاخ و برگ آن ها زرد شده و یا خشکیده است، استفاده می شود. چوب این شمع ها با دقت فراوانی تراشیده می شود و باید بدون درز و سالم باشد. شمع های چوبی غالبا در سه دسته ی کلاس A، کلاسB و کلاس C موجود هستند که هر کدام اندازه و ویژگی خاص خود را دارند.

شمع مرکب
در نهایت به شمع های مرکب می رسیم. دلیل این نام گذاری برای شمع های مرکب این است که از دو مصالح مختلف ساخته می شوند و در آخر آن ها را با هم ترکیب می کنند. فولاد، بتن و چوب از موادی است که اکثرا در این شمع ها به کار می رود.

سایر انواع شمع
البته گفتنی است که علاوه بر موارد فوق، شمع های دیگری نیز ممکن است به چشم بخورند که تعداد آن ها چندان زیاد نیست. از این شمع ها باید به اتکایی، اصطکاکی و تراکمی اشاره داشت. یکی دیگر از روش های کارآمد برای شمع کوبی در گودبرداری ، ترکیب و استفاده از آب و بنتونیت است؛ اگر چه که استفاده از آن تا حد زیادی به جنس خاک و سایر وضعیت های لازم بستگی دارد.

شمع های پیش ساخته
یکی از مهم ترین مصالح مورد استفاده در امر شمع کوبی را باید شمع های پیش ساخته به شمار آورد. در بالا اشاره ای به این شمع ها شد، اما به دلیل اهمیت بالا، تصمیم گرفتیم که نگاه عمیق تری به آن داشته باشیم. شمع های پیش ساخته عمدتا از قطعات مربی شکلی برخوردار هستند و میلگرد نیز دارند.

این میلگردها منتج به افزایش سختی و پایداری بیشتر شمع ها و در نتیجه ساختمان ها می شوند. بنابراین نتیجه می گیریم که از این نوع شمع ها بیشتر برای ساختمان هایی با خاک های بسیار سست استفاده می شود تا مقاومت ساختمان بیش از پی افزایش پیدا کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران