دکوراسیون داخلی آتیه نوین – بهترین مرکز طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی منزل در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی دکوراسیون داخلی آتیه نوین – بهترین مرکز طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی منزل در سراسر تهران

🔴 مجموعه دکوراسیون داخلی آتیه نوین

🔹 مجموعه دکوراسیون داخلی آتیه نوین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی منزل در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه دکوراسیون داخلی آتیه نوین :

✅ انجام دکوراسیون داخلی منزل با بهترین متریال

✅ انواع پرده زبرا ، کاغذ دیواری ، لمینت ، کفپوش ، چمن مصنوعی و دیوار سبز

و…

 

🔸 با مدیریت  قلیزاده و احمدی

🔸 شماره تماس  09120470945

🔸 شماره تماس  02177613139

🔸 شماره تماس  02177689311

🔸 آدرس  تهران میدان سپاه .خیابان سپاه شمالی پلاک ۲۸

 

دکوراسیون داخلی چیست؟

طبق تعریف، نقش یک طراح یا دکوراسیون داخلی، ایجاد زیبایی، راحتی و کارایی با بازی با فضا، نور، رنگ، مواد و مبلمان است. همه اینها خواسته ها و محدودیت های مشتری را در ذهن شما حفظ می کند. اما آیا طراحی داخلی ضروری است؟

کار طراحان داخلی بهبود کیفیت زندگی است. لین برادلی، طراح داخلی استرالیایی می گوید: “محیط اطراف ما تأثیر بسیار زیادی بر نحوه رفتار و احساس ما دارد و نقش طراح داخلی بیش از هر زمان دیگری مهمتر است زیرا در طی شیوع بیماری کرونا اکثر افراد در سراسر دنیا، به خانه های خود پناه برده اند.”

دکوراسیون داخلی خوب، عملکرد یک فضا و مقیاس آن را حل می کند، زیبایی مطلوبی را به فضا اضافه می کند، روح را تزریق می کند و برای ساکنان داستان تعریف می کند و همچنین بهره وری را تحت تأثیر قرار می دهد. طراحی داخلی خوب باعث خوشحالی و آرامش روح می شود. این موضوع می تواند اعتماد به نفس، همدلی، غرور، خلاقیت، امنیت و انرژی را نیز به فضای زندگی و یا یک محیط کاری القا کند.

بردلی می گوید: “ایجاد یک فضای معنی دار که نیازهای ساکنان را برآورده کند و فضای آنها را بهینه کند، یکی از نقش های اصلی ما به عنوان طراح است و برای جامعه ما ضروری است.”

درباره طراحی داخلی چه می دانید؟

طراحی داخلی ترکیبی از عملکرد و زیبایی است. این امر هم به بیان کلی ساختمان و هم به جزئیات مربوط می شود. ما از طریق راه حل های ملموس و استراتژیک طراحی، از برنامه ریزی فضا گرفته تا تابلوهای تبلیغاتی، با هویت ساختمان ابتکاری کار می کنیم.

دکوراسیون، طراحی داخلی و طراحی گرافیکی با معماری در هم آمیخته و باعث شده تا عملکرد و زیبایی فضاهای معماری نسبت به گذشته بهتر شود. با انجام طراحی مناسب و حرفه ای می تواند یک فضای قابل اعتماد و جذاب ایجاد کرد که برای زندگی مناسب و قابل ستایش باشد.

همانطوری که گفته شد دکوراسیون داخلی عمیق تر از برنامه ریزی کلی فضا است و به راه حل های خاص طراحی اشاره دارد. با استفاده از رنگ، نور، طراحی گرافیک، مواد، طراحی محصول و مبلمان، می توان جلوه ای زیبا ایجاد کرد.

چیدمان وسایل به سبک مدرن
سبک مدرن سادگی را با ظرافت چشم نواز دنبال می کند، به همین دلیل در طراحی ویلا به سبک مدرن برای کفپوش ها انتخاب سنگ های مرمر با رگه های نازک یا سرامیک یک دست می تواند محیطی دلباز را به نمایش بگذارند.

اگر پارکت با رنگ چوب طبیعی به کار گرفته شود، میزها، نرده ها و دستگیر هایی از جنس استیل این زیبایی را به کمال می رساند.

استفاده از پله ها و سکوهای از جنس اکریلیک که درخشش چشم نوازی دارند، برای بخش های مختلف خانه و نیم طبقه ها، ایده جذابی است، و دکوراسیون خانه را به سمت تحرک و پویایی پیش خواهد برد.

مبل ها و صندلی هایی که در سبک مدرن به کار گرفته می شود بیشتر راحتی بوده، تا هدف طراحان از ایجاد آسایش در سبک مدرن به خوبی به اجرا درآید. آباژور و لوستر، میز آینه در صورت ضرورت در بخش هایی از منزل استفاده می شود و به طور کلی تاکید بر خلوت بودن فضا است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران