انجام خدمات بازسازی و گچبری ساختمان در سراسر مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز انجام خدمات بازسازی و گچبری ساختمان در سراسر مشهد

🔴 حمید داهی

🔹 حمید داهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات بازسازی و گچبری ساختمان در سراسر مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمید داهی :

✅ کلیه کارهای ساختمان از سفر تاصد

✅ کلی یا خورده کاری

✅ گچبری رنگ بلکا قاب رودیوار میز تی وی تغییرات دکوراسیم

✅ با اکیپ کامل وماهر

و…

 

🔸 شماره تماس  09154429633

🔸 آدرس  مشهد

منظور از بازسازی و نوسازی ساختمان چیست؟

منظور از بازسازی ساختمان چیست؟
معنی بازسازی ، مرمت ساختمان و برگرداندن آن به شرایط اولیه و اصلی اش برای ماندگاری و دوام بیشتر است. احتمالا این عبارت را در ارتباط با مرمت آثار و بناهای باستانی و تاریخی زیاد شنیده اید. البته بناهای مدرن و جدید نیز گاهی اوقات احتیاج به بازسازی پیدا می نمایند.

برای مثال گاهی پس از یک حادثه طبیعی مانند زمین لرزه و یا سیل، بناها احتیاج به بازسازی و برگشتن به حالت اولیه دارند یا بعضی اوقات احتیاج به بازسازی بنا برای مستحکم سازی ساختمان و ایجاد دوام بالاتر وجود دارد. بازسازی ساختمان معمولا به تغییرات کلی ساختار و تعمیرات می پردازد.

بعضی از اقدامات رایج در پروژه های بازسازی عبارتند از :

تعمیر حفره های دیوارها با مصالح مشابه مصالح اصلی

تعمیر ساختارهای قدیمی

تعمیر کف ساختمان

تعمیر مسائل تاسیساتی

مرمت نمای ساختمان

منظور از نوسازی ساختمان چیست؟
نوسازی ساختمان زمانی اتفاق میفتد که شما ساختار کلی خانه تان را دوست دارید اما احساس می کنید که باید آن را کمی مدرن و به عبارتی نو کنید. برای مثال سقفی جدید برای آن بزنید و یا دوشی جدید در حمام نصب کنید. در این فرایند، ساختار و قالب کلی ساختمان شما هیچ تغییری نخواهد نمود.

در واقع معنی نوسازی ساختمان این است که شما همان چیزی که در حال حاضر وجود دارد را تغییر می دهید و یا به آن عناصری جدید اضافه می کنید. نوسازی ساختمان معمولا به تغییر بخش های داخلی می پردازد.

بعضی از اقدامات رایج در پروژه های نوسازی عبارتند از :

نصب سقف کاذب برای مثال سقف پلکسی با طرح های مختلف

نصب کفپوش پارکت

نصب روکش تزئینی برای دیوارها برای مثال پنل دکوراتیو سه بعدی

چسباندن کاغذ دیواری جدید

تعویض دستگیره درها

تعویض کابینت های آشپزخانه

نصب کانتر جدید برای آشپزخانه

نصب وان و شیرآلات جدید در سرویس بهداشتی و حمام

تفاوت بازسازی و نوسازی در ساختمان
هزینه بازسازی نسبت به نوسازی بیشتر است. زیرا به تغییرات گسترده و ساخت‌وسازهای پیچیده نیاز دارد و در ضمن نیاز به مجوز هم دارد. اما در پروژه‌های نوسازی معمولا بعضی قسمت‌های داخلی ساختمان به تغییر نیاز دارند.

در بازسازی، یک ساختمان فرسوده و غیرقابل سکونت تخریب می‌شود تا بنای نو و مدرن ساخته شود. اما در نوسازی ساختمان، یک یا چند قسمت از ساختمان که نیاز به تغییرات ظاهری داشته باشند، با اجرای برنامه‌ریزی دقیق، نو و جدید می‌شوند.

پروژه‌های نوسازی معمولا برای نوسازی نمای بیرونی، نوسازی محوطه بیرونی و یا برخی از قسمت‌های داخلی ساختمان اجرا می‌شوند.

زمان، موضوع دیگری است که بین پروژه‌های نوسازی و بازسازی، تفاوت ایجاد می‌کند. بازسازی یک ساختمان به جدول زمان‌بندی طولانی‌تری نیاز دارد و معمولا چندین ماه طول می‌کشد. در صورتی که یک پروژه نوسازی در مدت کوتاه‌تری انجام می‌شود.

پروژه‌های نوسازی عمدتا برای تغییر ظاهر خانه یا ساختمان اجرا می‌شوند، اما بازسازی کل یک ساختمان یا یک اتاق را تغییر می‌دهد.

البته توجه داشته باشید که در بسیاری از موارد پروژه‌های بازسازی و نوسازی خانه به موازات هم و برای تکمیل یکدیگر انجام می‌شوند. مثلا کف و دیوارهای حمام عایق‌بندی و تنها با کمی تعمیرات بازسازی می‌شوند، اما با اضافه کردن یک وان جدید، هم‌زمان حمام نوسازی و جدید می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران