بهترین مرکز فروش کفش و پوشاک اورجینال نو و استوک در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز فروش کفش و پوشاک اورجینال نو و استوک در مشهد

🔴 مجموعه فرهاد اورجینال

🔹 مجموعه فرهاد اورجینال یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کفش و پوشاک اورجینال نو و استوک در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه فرهاد اورجینال :

✅ انواع کتونی پوشاک (تیشرت شلوار سویشرت…)

✅ تاناکورا و استوک

✅ تیشرت اورجینال

✅ کاپشن کوهنوردی کفش اورجینال مردانه و زنانه

و…

 

🔸 شماره تماس  09156579650

🔸 آدرس  مشهد الرضا شهرک شهیدرجایی میدان تره بار رضوی امیر اباد بین امیر اباد ۸و۱۰ بوتیک فرهاد اورجینال

 

کفش نا مناسب و غیر اصل چه تاثیری در سلامتی دارد؟

اثرات کوتاه مدت کفش نامناسب:

میخچه
میخچه ضایعه‌ای پینه‌ای شکل است که از سلول‌های مرده و سخت پوست تشکیل شده و معمولا بر روی مفاصل، جلو و پشت پا ایجاد می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهند که اغلب فشار مستمر ناشی از کفش نا مناسب بر پا عامل ایجاد میخچه است. ممکن است پای شما در کفش گشاد، آزادی عمل بیشتری داشته باشد اما در این نوع از کفش‌ها نیز نقاط خاصی تحت فشار خواهند بود و منجر به میخچه می‌شوند. این عارضه در زنان بیشتر از مردان دیده شده چرا که در کفش های زنانه مثل کفش پاشنه دار, نوک تیز و غیره، پا بیشتر تحت فشار و ضربه خواهد بود.

مشکلات ناخن پا

یکی دیگر از عوارض پوشیدن کفش نامناسب ایجاد مشکل برای ناخن‌ها و یا قارچ است. پوشیدن کفش تنگ دخترانه یا پسرانه بر انگشتان پا فشار زیادی وارد کرده و گاهی سبب می‌شود تا بخشی از ناخن وارد پوست و گوشت اطراف شده که به اصطلاح به آن گوشه کردن ناخن می‌گویند. این عارضه بسیار دردناک و ناراحت‌کننده است و ممکن است باعث ایجاد قرمزی و عفونت شوند. این موضوع نه تنها بر سلامت پا تاثیر گذاشته بلکه اعتماد به نفس شما را نیز کاهش داده و باعث می‌شود تا با پنهان کردن آن موجب گسترش عفونت شوید. از طرفی عدم تهویه خوب داخل کفش به دلیل استفاده از متریال نامناسب و ایجاد محیط مرطوب در کفش‌های ورزشی، محیط مناسبی برای رشد قارچ‌ها فراهم کرده و بیماری‌های پوستی مختلفی را ایجاد می‌کند. هرگز فراموش نکنید که بر اساس فعالیت‌های مختلف، نوع کتانی متفاوت خواهد بود. اگر شما هم اهل ورزش بی‌نظیر پیاده روی هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله نکات پیاده روی و فواید آن را مطالعه نمایید.

اثرات بلند مدت کفش نامناسب

صاف شدن کف پا
کف پای صاف از دیگر پیامدهای کفش اسپرت مردانه و زنانه نامناسب است که صاف شدن قوس استاندارد کف پا و مماس شدن سطح آن با زمین را موجب می‌شود. قوس کف پا بسیاری از فشارهای وارده از سطح زمین را خنثی و مانع از ایجاد درد در نقاط حساس بدن نظیر کمر، زانو و حتی گردن می‌شود. فشار طولانی مدت ناشی از کتونی نا مناسب بر بافت نرم این بخش از پا، سبب صاف شدن قوس پا و ایجاد درد در کف و پاشنه می‌شود. در کتانی‌های اورجینال تکنولوژی‌های ویژه‌ای برای رفع این مشکل در نظر گرفته شده است. یکی از آنها فناوری تورشن (Torsion) در کفش ورزشی آدیداس است که به خوبی از قوس کف پا حمایت کرده و از مشکلات متعدد برای سلامتی جلوگیری می‌کند.

کمر درد
از دیگر آسیبهای کفش نامناسب برای بدن را می‌توان ایجاد درد در ناحیه کمر دانست. کمر درد نه تنها دردی طاقت فرساست که گاه تحمل آن غیرممکن است بلکه بسیاری از جنبه‌های زندگی فرد را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. مقاله کفش مناسب برای کمر درد به طور مفصل به بررسی این آسیب پرداخته و شما را در انتخاب کفش برای کمرد درد راهنمایی می‌کند.

درد مفاصل
زمانی که شما از کفش گشاد یا تنگی استفاده می‌کنید که به خوبی پا را در بر نمی‌گیرد، پا نمی‌تواند به خوبی وزن بدن را تحمل کرده و فشار وزن به طور مناسب بر تمامی نقاط پا تقسیم نمی‌شود. این موضوع موجب آسیب‌های برگشت ناپذیری مثل درد زانو و آرتروز می‌شود. از طرفی کتانی نا مناسب ناهنجاری‌هایی مثل تغییر فرم پا و بزرگ شدن استخوان‌ها و مفاصل را به همراه خواهد داشت. حال اهمیت کفش در سلامتی بدن، بیش از پیش نمایان خواهد شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران