مرکز خرید و فروش انواع ماینر:+L3,S9j,M21,… در بانه و سراسر کشور

در کردستان ، بانه

معرفی مرکز خرید و فروش انواع ماینر:+L3,S9j,M21,… در بانه و سراسر کشور

🔴 زانیار خدری

🔹 زانیار خدری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش انواع ماینر:+L3,S9j,M21,… در بانه و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات زانیار خدری :

✅ خرید مستقیم💯

✅ فروش زیر قیمت بازار🔥🔥

✅ ارسال یکروزه با پرداخت بیعانه به تمام نقاط کشور

و…

 

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

دستگاه ماینر چیست؟

دستگاه ماینر و ماینینگ از مهمترین ابزارهای مورد استفاده در بازار کریپتوکارنسی است؛ اصل کاربرد آن ها در بخش رمز ارزهایی است که با مکانیزم اثبات کار فعالیت می‌کنند. اهمیت ماینینگ را می‌توانید در این جمله که انسان های معمولی در جستجوی طلا هستند و انسان های خلاق در جستجوی معدن طلا؛ بیابید.

آشنایی با مفهوم ماینینگ
شاید در اطراف شما در بین دوستان یا آشنایان‌تان افرادی باشند که به شما پیشنهاد راه اندازی مزرعه استخراج بیت کوین یا نصب دستگاه های ماینر را داده باشند، پیشنهادات وسوسه انگیز این دوستان ممکن است شما را بسیار مشتاق کرده باشد؛ اما آیا می شود به اینگونه از پیشنهادات اعتماد کرد؟

تجربه نشان داده است که نمی‌توان در این مشارکت ها به سودآوری رسید؛ مگر اینکه اطلاعات بالا، علم مربوط به ارزهای دیجیتال و اندک تجربه ای در زمینه نحوه کار با دستگاه های ماینینگ داشته باشید.

در عصر جدید که بازار ارزهای دیجیتال حسابی داغ شده است، در هر جمع و محفلی صحبت از رمزارزها و سود رسانی آنهاست. خواه یا ناخواه باید متناسب با شرایط زمانه، با پیشرفت فناوری همراه شویم و اطلاعاتمان را به روز نگه داریم. شناخت دستگاه های ماینر یکی از مهم ترین قدم ها برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است.

مکانیزم اثبات کار (Proof of Work) چیست؟
مکانیزم های مورد استفاده ارزهای دیجیتال به منظور بقا، کاهش نقاط ضعف، افزایش سود آوری و سایر موارد مهم اعمال شده است که تمام آن ها در جهت تامین سود توسعه دهندگان و صاحبان رمز ارز مورد نظر حرکت می‌کنند. روش اثبات کار، اولین مکانیزم مورد استفاده در ارزهای دیجیتال بود که توسط ساتوشی و تیم توسعه دهنده بیت کوین پیشنهاد شد.

تشریح سازوکار الگوریتم PoW، نیازمند نگارش یک مقاله کامل و جامع است و در این مطلب گنجانده نمی‌شود؛ اما آنچه که به موضوع مورد بحث ربط دارد، کار کردن (استفاده از توان محاسباتی) ماینر ها در شبکه و دریافت رمز ارز به عنوان پاداش به آن ها در مکانیزم اثبات کار است.

ماینر چیست به زبان ساده
در زبان انگلیسی به معدن سنگ های قیمتی یا مصالح ارزشند ماین (mine) و به شخصی که آن ها را استخراج می‌کند، ماینر (Miner) می‌گویند. به دلیل ارزشمند بودن بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال برتر بازار، این ارزها را به طلا تشبیه می‌کنند. بنابراین به ابزاری که بتواند این ارزها را استخراج کند به اصطلاح ماینر می‌گویند.

مهمترین علت ارزشمندی بیت کوین، کمیاب بودن آن است. همانطور که می‌دانید، طلا روی کره زمین، فلز کمیابی است؛ اما در گیتی، به مقدار فراوانی یافت می‌شود. درمورد بیت کوین یا بسیاری از رمز ارزهای ارزشمند داستان طور دیگری است. برای مثال برای BTC در بیشترین حالت ممکن ۲۱ میلیون از آن وجود خواهد داشت و پس از استخراج آخرین بیت کوین، همین تعداد در بین معامله گران مبادله خواهد شد.

برای استخراج ارزهای دیجیتال در روش اثبات کار، توان و قدرت پردازش زیادی نیاز داریم، به همین جهت در همین ابتدای کار صریح عرض می‌کنیم که حتی فکر استخراج بیت کوین یا اتریوم را با لب تاپ با رایانه شخصی نکنید! یکی از سیاست های مهم در تولید ارزهای دیجیتال ارزشمند، مخصوصا بیت کوین، عدم توانایی افراد در تولید آن به صورت انبوه است. دستگاه های ماینینگ به محض اتصال به برق و اینترنت شروع به فعالیت در شبکه می‌کنند و در ازای این پردازش کردن پاداش دریافت می‌کنند.

به دلیل پیچیدگی کار و توان بالای پردازشی مورد نیاز، ارز دیجیتال را می‌توان با چند سخت افزار کامپیوتری استخراج کرد که قاعدتا کیفیت قطعات به کار رفته شده در هر ماینر می‌تواند میزان استخراج هر دستگاه را تغییر دهد. برای استخراج پول های غیر متمرکز دیجیتال به صورت کلی به یک کدام از این چهار سخت افزار نیاز داریم:

پردازنده گرافیکی GPU (Graphics processing unit)
پردازنده مرکزی CPU (Central processing unit)
مدار مجتمع دیجیتال برنامه پذیر FPGA (field programmable gate array)
مدارهای مجتمع با کاربرد خاص ASIC (Application Specific Integrated Circuits)

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران