خدمات مهندسی ساختمان و اراضی در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی خدمات مهندسی ساختمان و اراضی در رشت

🔴 آرش یزدان بخش

با سلام بنده ارش یزدانبخش هستم چندین ساله که افتخار خدمات رسانی در حوضه کارهای عمرانی رو به همراه گروه با دانش و با تجربه خودم به مردم عزیز رو دارم اعم از نقشه برداری،طراحی ساختمان های اسکلت بتنی و فولادی،ساخت ساختمان برای سریامه گزاران محترم بصورت مدیریت پیمان و…
#اعتماد شما افتخار ماست

 

🔸 شماره تماس 09117644049

🔸 آدرس شهرستان صومعه سرا

 

نقشه‌برداری چیست؟

نقشه برداری ؛ یکی از نیازهای بشری شناخت بهتر محیط پیرامونش بوده تا از این طریق بتواند احاطه بهتری بر پاره ای از حیاتی ترین مسائل زندگی داشته باشد و یکی از بهترین روش ها برای تحقق این مهم داشتن دانش بر انواع نقشه‌برداری و کاربرد آن است.

تهیه نقشه های ثبتی املاک (UTM) :

نقشه utm یک سیستم تصویر روی سیستم مختصاتی دو بعدی می باشد که برای مشخص کردن مکان یک نقطه برروی کره زمین بکار می رود.با این سیستم ، مختصات هر نقطه روی کره زمین دارای یک مختصات اختصاصی است که در هیج جای کره زمین شبیه این مختصات وجود ندارد و هر نقطه ازکره زمین مختصات منحصر به فرد خود را دارد.

تهیه نقشه های توپوگرافی و محاسبه احجام عملیات خاکی :

نقشه توپوگرافی نگاره ای برای‌‌‎‌‌‎‎‎‎‌‌‌‌‎‎‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‎‎‏‏نمایش‌جزئیات عوارض و برجستگیهای سطح زمین در نقشه برداری است که از روشی به نام برداشت توپوگرافی استفاده می شود.
در برداشت‌ توپوگرافی علاوه بر طول و عرض ، ارتفاع نقاط نیز برداشت می گردد.
در این نوع برداشت ، نقاط برداشتی طوری انتخاب می گردند که کلیه عوارض سطح زمین روی نقشه قابل ترسیم و نمایش باشد و همچنین موقعیت و ارتفاع نقاط نسبت به یکدیگر دقیقا مشخص شده باشد.

جانمایی پلاک ثبتی و شناسایی محل ملک از روی اسناد قدیمی :

در مجموع برای آنکه بدانیم جانمایی پلاک ثبتی چیست؟ به این صورت می توان تعریف کرد ؛ یعنی اینکه بررسی و تایید گردد که پلاک ثبتی درج شده روی سند متعلق به همان قطعه ای است که از طرف متقاضی تعرفه گردیده یا خیر.
دلیل نیاز به “جانمایی پلاک ثبتی” نیز آن است که در گذشته محدوده ها و مرز ها به صورتی که امروزه از یکدیگر تفکیک شده اند ، مشخص نشده بودند و نحوه واگذاری آن ها به صورت کاملا کلی و غیر اصولی بود.
از همین رو امروزه کسانی که دارای سند های قدیمی هستند برای کار های رسمی ، جابجایی زمین و یا املاک خود به مشکل می خورند و نیاز دارند تا به روشی اصولی و علمی این حد و حدود و به نوعی مکان دقیق زمین و ساختمان خود را تعیین نمایند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران