بهترین طراح و مجری دکوراسیون داخلی و نما ساختمان در تبریز و سراسر کشور

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین طراح و مجری دکوراسیون داخلی و نما ساختمان در تبریز و سراسر کشور

🔴 نفیسه قویدل

🔹 نفیسه قویدل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما ساختمان در تبریز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نفیسه قویدل :

✅ طراحی پروژه های معماری ازجمله طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ،طراحی نماهای مدرن،کلاسیک،ایرانی،طراحی نقشه های شهرداری و نظام مهندسی

✅ (پروژه از تمام شهرها بصورت مجازی یا حضوری پذیرفته میشود)

✅ برگزاری ورکشاپ های معماری به صورت دوره ای

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۶۶۴۷۹۶۸

🔸 آدرس  تبریز،میدان جهاد،خیابان ازادی،روبروی مخابرات،ساختمان شماره ۲,دفترمعماری قویدل

 

دکوراسیون داخلی چیست؟

دکوراسیون داخلی می تواند جهت مطلوب نشان دادن فضای مسکونی و اداری شما، بیشترین خلاقیت و نوآوری ها را ظاهر سازد. در محیط زندگی با بکارگیری طراحی و دکوراسیون داخلی، استرس را از پیرامون خود و اعضای خانواده پراکنده سازید.باید بدانید که مدتها از دوران قرینه سازی در طراحی مکان هایی که در آن زندگی می کنید، سپری شده است. حتی چیدمان اشیاء و تزئینات دیگر، تنها بنا بر ذوق و سلیقه افراد و دور از جنبه تخصصی زیباشناسی و یا مدرنیته آنچنان خریداری ندارد.

نقش اساسی دکوراسیون داخلی (Interior Decoration)
شاید هر کدام از شما توانسته باشید که با جابجایی اشیاء در دکوراسیون داخلی خانه مسکونی خود، مسئولیتی هر چند اندک به عنوان یک دکوراتور بر شانه های خود احساس کنید. اما باید آگاه باشید که نقش حساس افراد دارای فن و هنر در دکوراسیون داخلی، تنها به حیطه زیباشناسی محدود نمی گردد.افراد متخصص در دکوراسیون داخلی به حداکثر میزان کاربری فضاها، نیز عنایت خاصی نشان می دهند. در واقع باید گفت که هنر دکوراسیون داخلی آنجا بروز می نماید که بر آنچه که مناسب دکوراتیو خانه شما است، تکیه دارد.البته بدانید که هنر واقعی در دکوراسیون داخلی، به چینش صحیح وسایل ارتباط دارد و هرگز به استفاده از اشیاء تزئینی و گرانبها محدود نمی شود. همچنین بکارگیری فنون تخصصی دکوراسیون داخلی، فضا را برای گذران لحظات زندگی شما آسان می سازد. آنگاه رغبت لازم را برای ماندن در خانه یا محیط کاری با این خلاقیت، بیشتر و راحت تر می شود.

تأثیر طراحی و دکوراسیون داخلی بر روح و روان افراد
یک طراح موفق توانایی و قدرت فهمیدن نیازهای افراد را، جهت ایجاد کاربری های مختلف در یک بنا خواهد داشت. اما تأثیری که از دکوراسیون داخلی انتظار می رود، ایجاد هرچه دلنشین تر نمودن فضاهای ایجاد شده در طراحی می باشد، بنابراین دکوراتور با کاربردی تر نمودن فضاهای ساخته شده، دانش و هنر خود را به رخ می کشاند.در حقیقت طراح داخلی در زندگی امروزی، با اقداماتی جهت اعتدال بخشی به فضا و ایجاد حس تعادل در نورپردازی، روانشناسی رنگها، نوع بافت، خطوط، فرم ها و الگو ها به زیبا سازی اقدام می نماید. بنابراین وجود شوق، استعداد و ایده پردازی قوی و واقعی را، علاوه بر آموزش های لازم باید در طراح و دکوراتور دکوراسیون داخلی امری بدیهی دانست.

بی شک باید بدانید که طراحی و دکوراسیون داخلی، بر روحیه شما نیز اثر خواهد گذاشت. تزئیناتی که نشانگر فضایی گرمتر و صمیمی تر باشد، افراد را از حالت دلسردی و افسردگی نجات خواهد داد. تازه دکوراسیون داخلی مناسب و آرامش بخش می تواند، در بهبود و پیشگیری از برخی بیماری های روحی و روانی نیز کارگر بیافتد.

روانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلی
در مبحث طراحی و دکوراسیون داخلی، باید به تأثیر رنگ ها بر محیط، افکار و روحیه افراد توجه داشت. آگاهی از این روانشناسی، در حیطه اطلاعات تخصصی طراح و دکوراتور نیز محسوب می شود.نظیر رنگ قرمز که نشانه گرمابخش بودن است و رنگ آبی که آرامش بخش و در مواردی که با رنگ سفید هماهنگ شود، می تواند علائمی از تمیزی و پاکیزگی را ظاهر سازد. البته بهتر است بدانید که تأثیر رنگ ها در دکوراسیون داخلی محیط کاری و جذب مخاطبان در کسب و کار نیز، تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.

دکوراسیون داخلی و رعایت افراد و سلایق
امروزه در زندگی افرادی را مشاهده می کنید که با هزاران خیال و برنامه ذهنی، درگیر هستند. گاه حتی نیرو های منفی چنان آنان را احاطه می کند که توان مبارزه با مشکلات را نیز، از فرد دریغ می سازد.بنابراین خانه را مکانی جهت تخلیه انرژی های منفی و یافتن آرامش و آسایش جسم و روان، به حساب می آورند. اما در این رابطه دکوراسیون داخلی مناسبی که به افراد آرامش ببخشد و با گرمای صمیمیت آنان را به زندگی امیدوار بسازد، بسیار دارای اهمیت است.البته یک دکوراتور زبده می تواند با استفاده از مبل، پرده و یا وسایل تزئینی مناسب دیگر، مکانهای گوناگون را برای آسایش و با رعایت زیبایی هیجان انگیز جلوی دیدگان مشتاق شما زنده سازد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران