پیمانکاری قالب بندی و آرماتور بندی شریعتی در اصفهان – نجف آباد

در اصفهان ، نجف آباد

معرفی پیمانکاری قالب بندی و آرماتور بندی شریعتی در اصفهان – نجف آباد

🔴 مجموعه پیمانکاری قالب بندی و آرماتور بندی شریعتی

🔹 مجموعه پیمانکاری قالب بندی و آرماتور بندی شریعتی  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکاری قالب بندی و آرماتور بندی در اصفهان – نجف آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پیمانکاری قالب بندی و آرماتور بندی شریعتی  :

✅ قالبندی و آرماتوربندی ساختمان و استخر و پل و مغازه

✅ قالبندی سقف و ستون استخر ، ویلا پل و …

✅ با لوازم فلزی

✅ آرماتور بندی و قالبندی

✅ فونداسیون کف سوله

✅ انواع سقف و ستون بتنی

✅ دیوار برشی استخر ، ویلا ، ایوان و باغ

✅ انواع پله پیچ بتنی و پله گرد

✅ به صورت پیمانکاری ، دستمزدی و درصدی

و…

 

🔸 شماره تماس  09137544953

🔸 آدرس  اصفهان

 

آرماتوربندی چیست؟

آرماتوربندی به فرآیند چینش میلگردها که شامل خمکاری و اتصال آن‌ها به روش‌های مختلف است گفته می‌شود. آرماتور در واقع همان میلگرد است. به میلگردهای شکل گرفته آرماتور گفته می‌شود. پیش از بررسی آرماتور بندی چیست به بررسی انواع روش های تقویت بتن می‌پردازیم.

هزینه آرماتور بندی وابسته به قیمت میلگرد ، قیمت بتن و هزینه خمکاری و اتصال دهی آن است. بتن را می توان یکی از پر کاربردترین مصالح ساختمانی دانست. این ماده از ترکیب سیمان و سنگ دانه های ریز و درشت یا همان شن و ماسه تشکیل شده است. بتن به تنهایی استحکام فشاری بسیار بالایی دارد اما در برابر تنش‌های کششی و برشی ضعیف است و از هم می‌پاشد. به همین دلیل بتن باید تقویت شود. از انواع بتن‌های تقویت شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بتن پیش تنیده شده
بتن الیافی
بتن مسلح یا بتن آرمه
بتن پیش تنیده شده
بتن پیش تنیده معمولا به کمک کابل‌های قدرتمند فولادی تولید می‌شود. در این روش از قاعده تنش پسماند برای ایجاد سطح مقاومت بالا تر در بتن استفاده می‌شود. قطعه بتنی بسته به کاربرد در یک جهت مشخص تحت تنش‌های شدیدتر قرار می‌گیرد. بتن پیش تنیده به نحوی طرحی می‌شود که کابل‌های فولادی تنشی در جهت عکس تنش غالب به بتن وارد می‌کند. به این ترتیب قطعه بتنی زمانی که تحت بار در محل کار خود قرار می‌گیرد مقاومت بیشتری خواهد داشت. در واقع میزان بارگذاری بتن به این روش بیشتر می‌شود. اما تنیدن و استفاده از کابل‌های فولادی گران قیمت است و این روش برای طراحی برخی سازه‌های حساس مثل پل و سایر استفاده می‌شود.

بتن الیافی
بتن الیافی نوعی دیگر از بتن تقویت شده است. برای تولید بتن الیافی از الیاف آزبست یا الیاف شیشه‌ای استفاده می‌شود. این نوع بتن را می توان الهام گرفته از کاهگل سنتی دانست. در نوع پیشرفته این نوع بتن از الیاف فولاد کربن و سایر مواد پیشرفته نیز استفاده می‌شود. این نوع بتن معمولا برای ساخت قطعات پیش ساخته و پانل های بتنی به کار می‌رود. الیاف قرار گرفته در دل این محصول باعث جلوگیری تشکیل و اشاعه ترک و در نهایت فروپاشی بتن می‌شود.

بتن مسلح یا بتن آرمه
اما نوع آخر که به بتن آرمه یا بتن مسلح معروف است را پرکاربرد ترین نوع بتن تقویت شده می‌توان دانست. برای تولید بتن آرمه ابتدا ارماتوربندی انجام می شود. آرماتوربندی به کمک میلگرد در استانداردهای مختلف و فرآیندهای خمکاری و اتصال‌دهی‌های مختلف انجام می‌شود. آرماتور بندی توسط کارفرما در محل پروژه قابل انجام است. همچنین امکان ساخت سازه‌های از پیش ساخته نیز در این روش فراهم است. ارماتور بندی در هندسه‌های مختلفی می‌تواند انجام شود به همین دلیل تنوع شکل هندسی محصول نهایی زیاد است.

همچنین آرماتور بندی روی دیواره‌های یک سازه امکان اعمال بتن به صورت شاتکریت را هم فراهم می‌کند. برای آشنایی بیشتر با فرآیند شاتکریت یا پاشش بتن به مقاله لینک شده به وبلاگ مراجعه نمایید. جهت انجام ارماتور بندی در اکثر مواقع از میلگرد آجدار استفاده می‌شود. میلگرد آجدار به دلیل طراحی آج بر سطح خود درگیری بیشتری با بتن خواهد داشت و مقاومت بتن مسلح افزایش پیدا می‌کند. میلگرد آجدار در پروژه‌های کوچک به کمک اهرم‌های دستی خمش می‌شود و در پروژه های بزرگتر از دستگاه‌های خم زن استفاده می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران