ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی در نیشابور

در خراسان رضوی ، نیشابور

معرفی ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی در نیشابور

🔴 تابلوسازی شهرمدرن

🔹 تابلوسازی شهرمدرنیکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی در نیشابور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تابلوسازی شهرمدرن :

✅ ساخت انواع تابلوهای چنلیوم(حروف برجسته)

✅ ساخت انواع تابلو روان

✅ ساخت انواع تابلو ال ای دی تایل پولکی

و…

 

🔸 با مدیریت ابراهیم واسعی

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس نیشابور – دور میدان بعثت تابلوسازی شهرمدرن

 

چنلیوم چیست؟

درابتدا باید بگویم کلمه چلنیوم همان channelium ترکیبی از channel + aluminium است. Channel به معنی کانال و یا جسمی u شکل میباشد و چون حروف فارسی ، لاتین ویا اشکال بعد از چسباندن نوارلبه به کنارها شکل u مانند میگیرند ، در زبان لاتین ازchannel استفاده میشود و بدلیل اینکه جنس لبه این حروف آلومینیوم میباشد ترکیب این دو کلمه را channelium نام گذاشتند و در زبان فارسی عامیانه در کشور ما اصطلاحا چلنیوم (چنلیوم) گفته میشود.این محصول دارای کیفیت بسیار بالا بوده و در برابرنور آفتاب ، گرما و سرما مقاوم بوده و تغییر شکل و رنگ نخواهد داد و از لحاظ زیبایی جلوه خاصی به تابلوها میدهد.

لبه چلنیوم چیست ؟

لبه چلنیوم دارای یک روکش محافظ نایلونی میباشد که تا زمان ساخت و نصب حروف بروی قسمت براق خواهد ماند و مانع از خط و خش بروی چلنیوم میشود و در پایان کار توسط نصاب به راحتی جدا میشود.نکته لازم به ذکر این است که این روکش محافظ بعد از نصب حتما باید جدا شود در غیر اینصورت پس از چند روز قرار گرفتن در برابر نور آفتاب دیگر از چلنیوم جدا نخواهد شد. یکی دیگر از محاسن لبه چلنیوم نوار اسفنجی گرد گیر میباشد که شرکت سازنده آنرا به خوبی طراحی و در نظر گرفته است که مانع ورود گرد و غبار و آب به داخل حروف میشود. شرکت mci نام این محصول خود را با مارک آلوراپید alurapid وارد بازار نمود که در کشور ما نیز این محصول موجود میباشد و قیمت آن نیز گرانتر از دیگر محصولات مشابه میباشد ، یکی از راه های تشخیص این محصول حک شدن نام برند این محصول alurapid و همچنین (made in spania ) در داخل لبه چلنیوم میباشد.

تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل

یکی از انواع تابلوهای حروف برجسته در ایران تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل میباشند. اینگونه تابلوها از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور چلنیوم و با پلکسی اضافه در روی کار از جنس پلکسی در رنگ های متنوع قابل اجرا خواهد بود. البته رنگ مشکی معمولا برای این نوع کار کاربرد بیشتری دارد. تابلو های برجسته چلنیوم پلکسی دوبل قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند. این تابلوها به علت داشتن حاشیه نورانی و مرکز تیره نمای خوبی هم در روز و هم در شب حتی از فواصل دورتر خواهند داشت. تابلوسازی اندیشه آفتاب سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته چلینیوم پلکسی دوبل سفارشات شما را در تهران و سراسر کشور می پذیرد.

تابلوهای چلنیوم حاشیه دار

تابلوهای چلنیوم حاشیه دار از انواع حروف برجسته چلنیوم می باشد که از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور لبه چلینیوم و حاشیه از جنس پلکسی در رنگهای متنوع قابل اجرا هستند. تابلو های برجسته چلنیوم حاشیه دار قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران