استودیو حرفه ای موسیقی نوازی در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی استودیو حرفه ای موسیقی نوازی در شیراز

🔴 استودیو حرفه ای موسیقی نوازی

🔹 استدیو حرفه ای موسیقی نوازی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید موسیقی در سبک پاپ و آموزش آهنگسازی در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات استودیو حرفه ای موسیقی نوازی :

✅ تولید موسیقی در سبک پاپ از صفر تا صد(شامل ترانه ملودی اهنگسازی تنظیم و میکس و مسترینگ)

✅ انتشار موسیقی در سایتهای معتبر

✅ اموزش نرم افزار اهنگسازی

✅ اموزش پیانو و کیبورد

✅ اهنگسازی

✅ تنظیم

✅ میکس و مسترینگ

✅ ضبط صدا

✅ ترانه

✅ آهنگسازی

✅ با جدید ترین امکانات روز دنیا

و…

 

🔸 با مدیریت  امیر نوازی

🔸 آدرس  شیراز قصردشت

آهنگسازی و آهنگساز یعنی چی؟

آهنگسازی درواقع هنری است که در طی آن یک اثر موسیقیایی خلق می شود، به کسی که این کار را انجام می دهد یعنی یک اثر را در دنیای موسیقی خلق می کند آهنگساز می گویند.

آهنگسازی هنری است که با خلق و تولید اثر سروکار دارد از آنجا که انسان ذاتا علاقه دارد خود خلاق باشد اکثر علاقه مندان به موسیقی گرایش بسیار زیادی به آهنگسازی و به طبع آهنگساز شدن دارند…برخلاف باور عمومی آهگسازی صرفا به ساخت یک ملودی ختم نمی شود یک آهنگساز باتوجه به دانش موسیقیایی خود یک اثر هنری را می سازد اثری که در آن ساختار هارمونیکی،همراهی مناسب و… وجود دارد.
آهنگسازی درواقع نقاشی صدا است براساس همین تعبیر کسی که می تواند با تکنیک ها و ذوق خود یک تصویر زیبا را در ذهن شنونده ایجاد کند آهنگساز است درواقع آهنگساز یک نقاش صداست!
آهنگسازی در طول تاریخ دستخوش تغییرات بسیاری بوده است،چه از لحاظ سبک،چه از لحاظ ساختار، آهنگسازان بزرگی در این عرصه پا نهادند و این هنر زیبا را با هنرشان شکل دادند و در هر دوره ای از تاریخ این هنر را به اوج خودش رساندند مثلا در عرصه ی موسیقی کلاسیک بزرگانی چون لودویگ فان بتهوون،ولفانگ آمادئوس موتزارت،یوهان سباستین باخ و.. که در قرن های گذشته شاهکار های بسیاری را خلق کردند هنوز هم از آثارشان به عنوان یک شاهکار هنری و آهنگسازی یاد می شود و توسط ارکستر های بزرگ اجرا می شوند (نه تنها در موسیقی کلاسیک امروزه ما این شاهکار ها را در تمام سبک ها داریم جز،راک،بلوز،الکترونیک و…) در واقع ماندگاری ذات هنر واقعی است،خصوصا اگر موسیقی باشد،آهنگسازی که بتواند یک اثر فوق العاده را خلق کند،اثرش همیشه ماندگار می شود به راستی که صدا می ماند!

آهنگسازی و تئوری موسیقی:
وقتی کسی داستانی را می سراید در کنار خلاقیت باید حروف القبای و به طور کلی زبان مورد نظر خود را بداند این موضوع در تمام حوزه ها وجود دارد کسی که می خواهد آهنگسازی کند باید زبان موسیقی را بداند زبان موسیقی همان تئوری و هارمونی موسیقی است در این حرفه شما می خواهید یک اثر با ساختار صحیح را خلق کنید،اینکه چرا ساختار صحیح اهمیت بالایی دارد برمیگردد به تاثیر گذاری آن اثر هر چه اثر خلق شده از لحاظ ساختاری قوی تر باشد آن اثر قوی تر است در واقع آهنگساز یک اثر با ساختار هارمونیکی قوی را میسازد و گاها برایش حتی سازبندی مناسب را نیز در نظر می گیرد و… چنین کارهایی نیاز به پایه ی قوی در موسیقی دارد و آن پایه در تئوری و هارمونی پرورش می یابد…

آهنگسازی بر مبنای اصول:

بعد از آنکه یک فرد سازی را فراگرفت و در تئوری به یک سطح استانداردی رسید حال باید اصول آهنگسازی را فرا بگیرد این اصول درواقع شامل نحوه ی ساخت ملودی ، نوشتن همراهی مناسب،سازبندی و در نهایت خلق ساختار هارمونیکی قوی را شامل می شود بارها گفته ام بسیاری از افراد هستند که نمی توانند حتی دو میزان نت نویسی کنند اما خود را آهنگساز می دانند!

آیا این حرفه صرفا خلق نغمه است؟

در کشور ما یک تفکر اشتباه وجود دارد که هر کس نغمه خلق می کند خود را جزو آهنگسازان به حساب می آورد در صورتی که در واقعیت به این افراد صرفا می توانیم بگوییم ملودین یا نغمه پرداز!! کسانی که دانش نت نویسی ندارند و برای خلق ملودی تنها از صدا استفاده می کنند این افراد همان طور که گفته شد تنها ملودین یا نغمه پرداز هستند.

آهنگسازی و جامعه شناسی:

کسی که حرفه ای در این حوزه فعالیت می کند باید نسبت به وقایع اطرافش آگاه باشد به عبارتی جو موجود در جامعه ی خود را بشناسد و براساس امواج رفتار ها حرکت کند مثلا در یک برهه ای از زمان تعداد افراد زیر بیست سال بیشترین تعداد را در آن جامعه دارند خب آهنگساز باید این موضوع را در موقع خلق اثر در نظر بگیرد که اکثر مخاطبناش زیر بیست سال هستند! این موضوع اهمیت این هنر را نشان می دهد! آهنگسازی که هروز روزنامه ها و اخبار و خلاصه اطرافش را به اصطلاح دید میزند هنرش خریدار بیشتری دارد چرا که میداند کی و کجا و چگونه باید اثری را خلق کند!!

آهنگسازی و استعداد:

بدون شک کسی که در هر کاری استعداد دارد قطعا موفق خواهد شد هستند کسانی که دانشگاه رفته اند اما در حوزه ی کاری خود مثلا آهنگسازی، آهنگساز خیلی خوبی نیستند درواقع در اینجا باید گفت اهمیت استعداد سهم زیادی در آهنگساز شدن فرد دارد اما خیلی ها این جمله را به اشتباه تعبیر می کنند گمان می کنند چون استعداد دارند دیگر نباید اصولی پیش بروند در صورتی که استعداد شرط لازم است ولی نه کافی قرار نیست چون استعداد دارید از اصول فاصله بگیرید!! چرا که ممکن است آن استعداد در جهت منفی رشد کند در اینجا رشد کردن مفهوم کلیدی به حساب می آید کسی که استعداد دارد مجوز ورود در دستش است اما تضمینی برای رشد صحیحش وجود ندارد!! شاید با آن مجوز اشتباه پرورش یابد!

البته موارد زیادی وجود دارد که میتوان به آن اشاره کرد سالها است که خلا یک پرورش درست در آهنگسازی و به طبع موسیقی دیده می شود افراد علاقه مند و با استعداد به دلیل قرار گیری اشتباه در این مسیر باعث سوزاندن استعداد خود می شوند و افراد باتجربه بدلیل آموزش های غلط مسیر اشتباه را برای علاقه مند هموار می کنند تا چیزی را در این مورد درست کنند…

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران