انجام خدمات آسفالت و ایزوگام در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی انجام خدمات آسفالت و ایزوگام در سراسر تهران

🔴 حامد کاظمی

🔹 حامد کاظمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات آسفالت و ایزوگام در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حامد کاظمی :

✅ آسفالت کاری

✅ محوطه سازی

✅ ایزوگام

✅ با نازلترین قیمت وبا کیفیت عالی

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۳۹۱۶۱۶۵۳۲

🔸 آدرس تهران

 

نکات نصب ایزوگام چیست؟

مهم ترین نکته قبل از نصب ایزوگام کیفیت است

مهمترین نکته ای که قبل از ایزوگام کاری باید مد نظر قرار دهید جنس ایزوگام است. از ایزوگام مرغوب استفاده کنید؛ توجه به کیفیت و نوع ایزوگام موجب می شود تا دوام ایزوگام اجرا شده بیشتر و عمر مفید ایزوگام افزایش داشته باشد. همین امر باعث بهتر شدن نتیجه کار شما میگردد. حدودا عمر مفید ایزوگام 10 سال است و هر 10 سال یک بار میخواهید هزینه کنید. اگر هزینه کافی برای عایق کاری نکنید، یا حساسیت لازم را به خرج ندهید، قبل از 10 سال باز در دردسر اجرای ایزوگام خواهید افتاد.

پس انتخاب نوع ایزوگام بسیار حائز اهمیت است. شما اگر بهترین نصاب ایزوگام هم باشید؛ اما جنس ایزوگام مصرفی مرغوب نباشد؛ باید منتظر به وجود آمدن ایراد و تعمیر مجدد آن باشید پس در انتخاب ایزوگام بسیار دقت کنید.

سطح مناسب برای ایزوگام کاری

زیر سازی ایزوگام نکته ای مهم برای نصب آن محسوب میشود. برای مثال اگر ایزوگام را روی سطوح آهنی اجرا کنید در آهن انقباض و انبساط هایی ایجاد می شود که باعث کنده شدن ایزوگام می گردد. یا نصب ایزوگام روی چوب نیز توصیه نمی شود؛ زیرا چوب استحکام لازم و چسبندگی مطلوب بین جسم و لایه محافظ ندارد. همچنین چوب ممکن است دچار خوردگی و باد کردن شود و باعث خرابی و کندن ایزوگام گردد.

همچنین اگر قصد دارید ایزوگام را روی ایزوگام قبلی نصب کنید برای چسبندگی و دوام بیشتر در تعویض ایزوگام قدیمی بهتر است فویل و لایه روی ایزوگام قبلی را یا به طور کامل بکنید، یا زخمی کنید.

نصب ایزوگام روی کاشی و سرامیک انتخاب مناسبی نیست بیشتر مشاهده می شود ایزوگام را در سرویس های بهداشتی روی کاشی و ایزوگام می چسبانند، که بهتر است سرویس های بهداشتی خود را به جای ایزوگام قیرگونی نمایید. آجر یا گچ هایی که زخم شده، می تواند انتخاب های خوبی برای نصب ایزوگام باشد.

ناودان ها

در مکان هایی مثل پشت بام ها تنها راه خروج آب از پشت بام ها ناودان است. به همین دلیل شیب بندی پشت بام بسیار مهم است. زیرسازی ایزوگام باید به نحوی باشد که آب در پشت بام جمع نشود؛ و آب به سمت ناودان هدایت شود. مثلا هنگام بارش باران اگر پشت بام شیب مناسبی نداشته باشد، آب در پشت بام جمع می گردد و باعث خرابی ایزوگام می گردد.

البته نصب ایزوگام نیز باید به صورتی انجام شود که باعث انحراف آب نسبت به ناودان نگردد، باید به طور کلی عایق ها را موازی با شیب پشت بام نصب کرد. حتی ایزوگام را روی ناودان کشید و با حرارت چسباند تا مطمئن شوید که آب به طور کامل به ناودان می رسد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران