بهترین مرکز انجام خدمات نقاشی ساختمان ، اکریلیک پلاستیک روغنی در سراسر تهران و حومه

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات نقاشی ساختمان ، اکریلیک پلاستیک روغنی در سراسر تهران و حومه

🔴 احد ارشد

🔹 احد ارشد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات نقاشی ساختمان ، اکریلیک پلاستیک روغنی در سراسر تهران و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات احد ارشد :

✅ انجام کلیه خدمات رنگ کاری و نقاشی ساختمان

✅ انجام کارهای تزییناتی نما و داخلی ساختمان

✅ رنگ روغنی ، اکریلیک ، پلاستیک و …

✅ انجام خدمات با کیفیت عالی و استفاده از بهترین مواد در اسرع وقت و با اکیپ مجرب و آموزش دیده ارائه میشود

✅ قبول سفارشات در سراسر تهران و حومه

و…

 

🔸 شماره تماس  09125954573

 

اقدامات لازم قبل از نقاشی ساختمان چیست؟

یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از نقاشی ساختمان صورت می گیرد بتونه کاری و سمباده زنی سطوح است. اگر سوراخ و یا ترکی روی دیوار باشد با استفاده از بتونه و کاردک باید آن را پر و هموار نمود و پس از خشک شدن، از سمباده استفاده کرد.

سمباده با از بین بردن برجستگی ها و خطوط، یک دیوار صاف و یکدست برای رنگ آمیزی ایجاد می کند. اگر بر روی دیوار رنگ پوسته پوسته شده وجود دارد آن را با کاردک از بین ببرید و سطح را آماده رنگ آمیزی نمایید.

این مرحله از رنگ آمیزی نقش بسیار موثری در جلوه و زیبایی رنگ ایفا می کند و منجر به ایجاد سطحی صاف و صیقلی می شود.

بعد از بتونه کاری، سمباده زنی و ایجاد سطحی یکنواخت نوبت به پرایمر می رسد. بعضی از افراد بعد از انجام این دو کار اقدام به رنگ آمیزی دیوار می کنند اما لازم به ذکر است که پرایمر خطوط ناشی از سمباده زنی را پوشش داده و در واقع یک زیرساز برای نقاشی محسوب می شود.

پرایمر یک دیوار گچی را برای رنگ آمیزی مهیا می کند. در این مرحله سطح برای رنگ آمیزی آماده است اما به منظور جلوگیری از ریختن رنگ بر روی کلید، پریز و قرنیزها باید بر روی آن ها چسب نواری زده شود.

هنگام رنگ آمیزی قطرات رنگ بر روی کف ساختمان ریخته می شوند و به سختی می توان آن ها را پاک نمود، از این رو از پارچه به منظور نریختن رنگ بر روی کفپوش استفاده می شود.

برای جلوگیری از پاشیدن رنگ به شیشه نیز می توان روی آن ها روزنامه چسباند و در صورت وجود رنگ بر روی شیشه با استفاده از کاردک آن را تمیز نمود.

انواع فرچه نقاشی ساختمان
فرچه رنگ در دو نوع طبیعی و مصنوعی در مراکز فروش رنگ به مشتریان عرضه می شوند. فرچه مصنوعی آب را جذب نمی کند و متورم نمی شود، به همین دلیل برای رنگ هایی که بر پایه آب هستند بسیار مناسب است.

در مقابل فرچه طبیعی برای رنگ های پایه حلال انتخاب خوبی می باشد، زیرا سطحی صاف ایجاد می نماید. در حال حاضر قلموهایی که جدیداً به بازار عرضه می شوند برای انواع رنگ مناسب بوده و به راحتی می توان سطحی یکنواخت و بدون عیب با آن ها ایجاد کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران