خدمات فنی مهندسی حیاتی – بهترین مرکز طراحی ، اجرا و تعمیرات تاسیسات ساختمان در شهر جدید اندیشه – تهران

در تهران ، اندیشه

معرفی خدمات فنی مهندسی حیاتی – بهترین مرکز طراحی ، اجرا و تعمیرات تاسیسات ساختمان در شهر جدید اندیشه – تهران

🔴 مجموعه خدمات فنی مهندسی حیاتی

🔹 مجموعه خدمات فنی مهندسی حیاتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، اجرا و تعمیرات تاسیسات ساختمان در شهر جدید اندیشه – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات فنی مهندسی حیاتی :

✅ لوله کشی آب و فاضلاب صفر تا صد

✅ لوله نیوپایپ تک لایه وپنج لایه

✅ لوله کشی گرمایش از کف

✅ لوله کشی پکیج و رادیاتور

✅ نصب وسرویس رادیاتور وشیرآلات و…..

✅ نصب سرویس آبگرمکن های دیواری و ایستاده بخاری کولر پمپ آب و….

✅ تعمیرات و عیب یابی

✅ برق کشی ساختمان صفر تا صد

✅ نور پردازینما و داخلی ساختمان

✅ نصب سیستم اعلام حریق و….

✅ نصب تعمیر آیفون صوتی و تصویری

✅ نصب وسرویس لوستر کولر

و…

 

🔸 با مدیریت  علی حیاتی

🔸 شماره تماس  09188559473

🔸 آدرس  تهران – اندیشه فاز 1

مزیت سیستم گرمایش از کف چیست؟

آسایش بالا در سیستم گرمایش از کف
سیستم گرمایش از کف انسانها، وسایل خانه و سایر اجسام را گرم می کند. تا زمانی که اشیاء وسطح های داخل اتاق گرم هستند حرارت بدن انسان به اشیاء داخل اتاق منتقل نمی شود. این سیستم با تبدیل کردن کف به پانل های تشعشعی ومنطقه بندی آن آسایش را برای ساکنین به ارمغان می آورد. این سیستم قابلیت گرم کردن فضاهایی که به سختی گرم می شوند مانند حمام،راهروها و پارکینگ را به راحتی دارد. سیستم گرمایش از کف یک سیستم ایده آل برای خانه های امروزی که دارای سقف های بلند و پنجره های بزرگ هستند می باشد. سیستم آسایش گرما را در نزدیکی زمین یعنی جایی که انسان به آن نیاز دارد متمرکز می کند.

بازدهی بالای انرژی
سیستم گرمایش از کف مقرون به صرفه ترین سیستم موجود می باشد. این سیستم بر مبنای دمای کاری پایین کار کرده و قابلیت تنظیم دمای هر اتاق به صورت جداگانه را دارد. به دلیل گرم کردن مستقیم افراد و اشیاء در این سیستم (در مقایسه با سیستم هوای اجباری)آسایش با تنظیم ترموستات در دمای پایین تری حاصل می گردد. سیستم گرمایش از کف دارای صرفه جویی در مصرف انرژی حدود 30٪ در مقایسه با سایر سیستم ها(هوای اجباری) است. ساختمانهای با سقفهای بلند، پنجره های عریض و نرخ تعویض هوای بالا و یا ترکیبی از این عوامل دارای میزان صرفه جویی بیشتری هستند. میزان صرفه جویی به عواملی ماننند کار بری ساختمان، طراحی و مصالح آن بسیار وابسته است.

استفاده از گرمایش پاک و سالم
به علت وابسته نبودن سیستم گرمایش از کف به گردش هوا (بر خلاف سیستم هوای اجباری) ذرات گرد و غبار در فضای خانه پراکنده نمی شوند. تابش همچنین تا حد زیادی باعث‌کاهش در گسترش دیگر ذرات موجود در هوا مانند گرده ها می‌شود.

سیستم گرمایش از کف، کاملا بی صدا است!
سیستم گرمایش از کف در هنگام کارکرد عملاً بی صدا میباشد.هیج صدای فن یا لرزش کانال یا صدای عبور آب از لوله ای وجود ندارد.

آزادی کامل در طراحی و دکوراسیون
به علت گرمایش از کف فضایی که توسط فن کویل و رادیاتور گرفته می شود در اختیار شما قرار می گیرد. علاوه بر اینکه گرما در تمام خانه به طور یکسان پخش می شود، هیچ فضایی از شما نمی گیرد و می توانید به راحتی چیدمان خود را انجام دهید!

زیبا و دل انگیز
از آنجا که سیستم گرمایش از کف تقریباً یک سیستم نامرئی است، دیگر در خانه شما جایی برای دریچه های هوای کثیف و یا بلوک های رادیاتور حجیم که باعث جذب کثیفی می شوند وجود ندارد.

هزینه نگهداری پایین
گرمایش از کف قطعات متحرک بسیار کمی دارد. در این سیستم هیچگونه فن یا بادزن که نیاز به تعویض داشته باشد وجود ندارد. استفاده از لوله های پکس در این سیستم نیز طول عمر بالایی به این سیستم گرمایشی می دهد و تقریبا مشکل پوسیدگی و تعویض لوله ها از بین می رود. همچنین هیچگونه کانالی جهت تمیز کردن در این سیستم نمی باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران