انجام خدمات تخصصی نماکاری ساختمان در یزد

در یزد ، یزد

معرفی مرکز انجام خدمات تخصصی نماکاری ساختمان در یزد

🔴 جبرئیل خاکشور مقدم

🔹 جبرئیل خاکشور مقدم یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات تخصصی نماکاری ساختمان در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جبرئیل خاکشور مقدم:

✅ اجرای نمای سنگ پلاک.نما رومی و کلاسیک.سنتی و قزاقی

✅ با۱۲سال سابقه کار

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  یزد

سنگ پلاک چیست؟

استفاده از سنگ پلاک در گذشته بسیار رایج بوده است. اما گسترش استفاده از آن به ۵۰ سال پیش باز می‌گردد که در آن زمان اولین کارخانه ماشینی تولید سنگ پلاک توسط آستان قدس رضوی در مشهد در سال ۱۳۱۷ ساخته شد. مرحله اول تولید این نوع سنگ به استخراج از کوه (معدن سنگ) مربوط می‌شود. سنگ‌های طبیعی در کارخانه جلا داده می‌شوند و سپس تحت شرایط ویژه‌ای قرار می‌گیرند تا به خصوصیات مورد نظر سنگ پلاک برسند. بعد از آن، سنگ‌ها در ابعاد و ضخامت‌های مختلف برای کاربردهای گوناگون بریده و آماده فروش می‌شوند.

فواید سنگ پلاک
سنگ پلاک به عنوان یک ماده سبز، صدها سال پیش نیز در امور ساخت‌وساز مورد استفاده قرار می‌گرفت. این سنگ امروزه برای ساختن خانه‌ای پایدار با استفاده از محصولات سبز دارای فواید بسیاری به شرح زیر است:

۱- مناسب نمای خارجی
اگر در حال ساخت‌وساز هستید، می‌توانید سنگ پلاک را برای استفاده در نما انتخاب کنید. چه سبک نما سنتی باشد و چه معاصر، یک نوع از سنگ پلاک وجود دارد که به خوبی متناسب با نیاز شما خواهد بود. چه از نظر قیمت و چه نیروی کار، این سنگ مناسب نمای ساختمان است.

۲- کیفیت و دوام بالا
سنگ پلاک با دوام و نسوز است. در حالی که برخی از ساختمان‌ها به ویرانه تبدیل می‌شوند، نمای سنگی برای قرن‌ها پابرجا خواهد ماند. می‌توان به راحتی نمای سنگی را بازسازی کرد و آن را با متریال دیگر تعویض کرد. علاوه بر این، سنگ طبیعی به کمترین نگهداری نیاز دارد.

۳- جرم حرارتی و عایق بودن
سنگ طبیعی سازگار با محیط زیست است زیرا جرم حرارتی و عایق طبیعی را فراهم می‌کند که به هزینه‌های انرژی کمک شایانی می‌کند. یک توده حرارتی بزرگ در بخش عایق بندی شده در یک خانه می‌تواند نوسانات دمای روزانه را کنترل کند. وقتی دمای محیط بالاتر از جرم باشد، جرم حرارتی انرژی گرمایی را جذب می‌کند و هنگامی که محیط داخل سرد است انرژی گرمایی را پَس می‌دهد.

۴- بالا بردن ارزش ملک
این که آیا شما به دنبال فروش مجدد خانه خود هستید یا می‌خواهید هر قسمت از منزل را نوسازی کنید، باید بدانید که بکارگیری سنگ در هر بخش از خانه یا ساختمان به ارزش ملک می افزاید. بسیاری از سازندگان فکر می‌کنند که سنگ طبیعی از هر ماده دیگری گران است اما اغلب افراد ویژگی‌ها و ارزش‌های سنگ پلاک را فراموش می‌کنند!

ویژگی‌های سنگ پلاک

۱- زیبایی
نمای ساختمان تاثیر ویژه‌ای در جلب نظر مردم و فروش ملک دارد. بنابراین، انتخاب یک سنگ زیبا برای این مهم بسیاری ضروری است. سنگ پلاک تنوع زیادی دارد و در الگوها و رنگ‌های مختلف قابل سفارش است. اما بیشتر طرح‌ها از ظاهر زیبا و گیرایی برخوردار هستند که می‌توانند دست هر سازنده‌ای را برای انتخاب مدل مورد نظر باز نگه دارند.

۲- مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی
نمای خارجی ساختمان در معرض شرایط آب و هوایی مختلف و نور مستقیم خورشید قرار دارد. سنگ پلاک که به طور عمده در نمای ساختمان به کار گرفته می‌شود، دارای خصوصیات فیزیکی خاصی است که باعث می‌شود نما در شرایط آب‌وهوایی فرسوده مختلف مقاومت کند. طول عمر و دوام بالا از جمله ویژگی‌های مهم این نوع سنگ ساختمانی است.

۳- چسبندگی زیاد
سنگ پلاک چسبندگی قابل قبولی نسبت به ملات و دوغاب سیمانی دارد. پشت این سنگ دارای خلل و فرج‌های بسیاری است، از این نظر باعث می‌شود تا به خوبی به ملات بچسبد. نحوه برش و کار با این نوع سنگ ساختمان بسیار راحت است.

۴- چگالی و وزن کم
وزن سنگ در نما بسیار مهم است. استفاده از سنگ‌های متخلخل مانند سنگ پلاک باعث کاهش وزن و سبک شدن نما می‌شود. گرانیت کمترین تخلخل و بیشترین چگالی را در بین سنگ‌های پلاک دارد و به همین دلیل استفاده از آن در نما توصیه نمی‌شود. اما تراورتن به دلیل تخلل زیاد، بهترین سنگ برای نما است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران