تعمیر و تولید مبل آریا در اصفهان – دهاقان

در اصفهان ، دهاقان

معرفی تعمیر و تولید مبل آریا در اصفهان – دهاقان

🔴 مبل آریا

🔹 مبل آریا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و تعمیر انواع مبلمان در استان اصفهان ، شهرستان دهاقان و روستای دزج میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مبل آریا :

✅ تولید و تعمیر مبلمان

✅ هم تولید میکنیم در (صورت سفارش دادن ) و هم کار تعمیرات انجام میدیم

و….

 

🔸 شماره تماس 09178839717

🔸آدرس استان اصفهان .شهرستان دهاقان . روستای دزج

ویژگی های رویه کوبی

🔸رویه ها به منزله تهیه روکش جدید برای مبلمان منزل استفاده می شوند. این روکش با اهداف مختلفی مورد توجه قرار می گیرد. گاهی ممکن است مبلمان شما از نظر وضعیت ظاهری بسیار کثیف و کهنه به نظر برسد. در این حالت با بهره مندی از روکش می توان مبل ها را جدید کرد. همچنین از این رویه برای تمیز ماندن و جلوگیری از پارگی مبل استفاده می شود.

🔸با بهره مندی از این رویه ها می توان امکان استفاده از طرح های متنوع تری را فراهم نمود. این تنوع در روکش ها به مراتب از تنوع در مبلمان ها بیشتر است. روکش های تزیینی مبلمان در صورت کثیف شدن یا پاره شدن قابل تعویض هستند.

🔸ضمن اینکه با این روکش ها می توان مبلمان را از حالت تکراری و یکنواخت خارج کرد. این کار با بهره مندی از روکش های مبلمان بسیار فراهم خواهد شد.

🔸جنس رویه از مواردی است که در انتخاب آن وسواس زیادی به خرج داده می شود. دوام و استحکام این رویه از پارامترهای مهم جنس رویه می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران