بهترین مرکز کاشت میلگرد و رول بولت در قزوین

در قزوین ، قزوین

معرفی بهترین مرکز کاشت میلگرد و رول بولت در قزوین

🔴 امیر بهادرخانی

🔹 امیر بهادرخانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاشت میلگرد و رول بولت در قزوین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیر بهادرخانی :

✅ کاشت میلگرد…مقاوم سازی…اضافه کردن بالکن..

✅ کاشت بولت

✅ کاشت میلگرد با چسب آبادگران

✅ کاشت میلگرد با چسب بوسونگ

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۱۲۰۹۰۳۳۲

🔸 آدرس  قزوین

 

کاشت میلگرد چیست؟

به عملیاتی که در آن میلگرد و آرماتور با هر سایزی در بتنی که از قبل ایجاد شده است قرار می گیرد، کاشت میلگرد می گویند.

یکی از کاربردی ترین و اقتصادی‌‌ ترین روش‌های تقویت سازه، عملیات کاشت میلگرد و آرماتور است که در آن امکان اصلاح نواقص اجرائی و اعمال تغییرات نقشه‌های اجرائی‌ فراهم می شود.

هدف از کاشت میلگرد چیست؟
در پروژه های عمرانی گاهی ممکن است به دلیل تغییرات در نقشه ی اجرایی و نیاز به جابجایی ستونها عملیات کاشت میلگرد نیاز باشد، بنابراین کاشت میلگرد به منظور تقویت و مقاوم سازی سازه های عمرانی و همچنین جهت الحاق اجزاء سازه ای جدید به سازه ی موجود صورت می گیرد.

همانطور که پیشتر گفته شد هدف از کاشت میلگرد در بتن می تواند یکی از موارد زیر باشد:

– اتصال المان جدید سازه ای به ستون موجود
– کاشت میلگرد در ستون جهت اجرای شمشیری راه پله
– اتصال تیر بتنی در ستون موجود
– امتداد ستون در جهت ستون موجود
– اضافه کردن کنسول در ساختمان

همچنین از کاربردهای غیرسازه ای کاشت میلگرد در بتن می توان به نصب تجهیزات و آویزهای تاسیساتی به المان های بتنی موجود نیز اشاره کرد.

نکات اجرایی کاشت میلگرد
انجام عملیات کاشت میلگرد در پروژه های عمرانی نکات و استاندارد های مختص خود را دارد که جهت انجام این مهم ملزم به رعایت نکات زیر می باشیم:

اولین و مهمترین مرحله: طراحی جانمایی و محاسبات سایز و عمق کاشت میلگرد است که توسط مهندس محاسب مقاوم ساز صورت میپذیرد، برای طراحی کاشت میلگرد حتما باید از مهندسین محاسبی که مقاوم ساز هستند استفاده شود، که آنها بسته به نوع سازه قدیم و جدید نوع اتصال را مشخص میکنند. پارامترهای بتن ترک دار و غیر ترک دار در سازه قدیم و وزن سازه ، فشار کششی و برشی در نقطه اتصال و ….در طراحی و محاسبات سایز و عمق کاشت تاثیر گذار هستند.
مرحله دوم: اجرای کاشت میلگرد توسط مجری است که باید به نکات زیر توجه داشته باشد:
رعایت کردن عمق سوراخ طبق نقشه
قطر سوراخ 4 تا 6 شماره باید از سایز میلگرد بزرگتر باشد
دو مرحله باید فرچه و باد را در داخل سوراخ گرفت تا عاری از گرد و غبار شود
بعد از عملیات تزریق، میلگرد به صورت چرخشی وارد سوراخ شود
مرحله سوم: انتخاب چسب کاشت میلگرد است که باید با نظر مهندس ناظر یا مشاور و همچنین مهندس مقاوم ساز انجام گیرد که بستگی به میزان بار، عوامل محیطی و نوع بتن پایه دارد.

کاشت میلگرد ریشه
در یک سازه، ستون ساختمان جز اصلی ترین اجزا ساختمان می باشد که در صورت تغییرات نقشه به هر علتی و نیاز به جابجایی ستونها بعد از انجام فنداسیون، تنها راهکار عملی و مهندسی بر اساس علم مقاوم سازی، کاشت میلگرد است .

جهت انجام اینکار باید محاسبات عمق کاشت میلگرد ستون را از دو روش بدست آوریم، یا دریافت اطلاعات بر اساس جدول طول مهاری کاشت میلگرد موجود در کاتالوگ شرکت سازنده چسب کاشت میلگرد انجام میگردد یا دریافت اطلاعات و محاسبات عمق کاشت براساس نرم افزارهای مخصوص طراحی می شود که در سازه های خاص با باربری فوق سنگین به آن نیاز است.

روش صحیح انتخاب طول مهاری کاشت بدین صورت است که ابتدا براساس نوع بار و وزن بار، سایز میلگرد برای کاشت انتخاب میشود و بعد بر اساس سایز میلگرد طول مهاری کاشت براساس جدول کاشت یا نرم افزارهای مربوطه محاسبه می گردد.

یکی از اشتباهات رایج مهندسان ناظر و محاسب در محاسبه طول مهاری کاشت میلگرد این است که بدون در نظر گرفتن جدول کاشت میلگرد با توجه به عمق فنداسیون، بیشترین عمق کاشت میلگرد را اعلام میکنند که این عمل جدا از اینکه غیر ضروری میباشد و استانداردهای عمق کاشت میلگرد را نادیده میگیرد در صورت بالا بودن تعداد کاشت میلگرد با توجه به گرانی چسب کاشت میلگرد هزینه سنگینی بر دوش مالک و سازنده تحمیل می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران