خدمات برق خاوران نور – بهترین مرکز انجام خدمات برق ساختمان و صنعتی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی خدمات برق خاوران نور – بهترین مرکز انجام خدمات برق ساختمان و صنعتی در سراسر تهران

🔴 مجموعه خدمات برق خاوران نور

🔹 مجموعه خدمات برق خاوران نور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات برق ساختمان و صنعتی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات برق خاوران نور :

✅ انجام سیستم برق ساختمان و صنعتی

✅ سنتی،اتوماسیون و هوشمند

✅ نورپردازی نما،فضاهای اداری تجاری ومسکونی،فضای سبز،روف و… بصورت سنتی و هوشمند کاملا حرفه ای با تیف رنگ 52 گانه

✅ خدمات برقی کلی و جزئی تعمییرات و تغییرات

و…

1.هوشمند سازی ساختمان(BMS) چیست؟
2.کنترل و ابزار دقیق در هوشمند سازی ساختمان
3.هوشمند سازی تاسیسات الکتریکی ساختمان
4.هوشمند سازی تاسیسات مکانیکی ساختمان
5.اتوماسیون و شبکه در هوشمند سازی ساختمان
6.مدیریت و سناریوهای مختلف هوشمند سازی ساختمان
7.طراحی و اجرای هوشمند سازی ساختمان

هوشمند سازی ساختمان Building Intelligence
اصطلاحی است که برای یکپارچه سازی تجهیزات به کار می رود.
شایداین در ذهن بیشتر افراد ایجاد شده باشد که منظور از هوشمند کردن ساختمان قرار دادن کلید های لمسی ، کنترل از راه دور تحهیزات با موبایل در بستر اینترنت باشد یا عده ای آن را یک سیستم پیشرفته که فقط در مراکز مهم به کا می رود میدانند اما باید بگویم این تعاریف فقط قسمت کوچکی از هوشمند سازی ساختمان محسوب میشود.
امروزه نیاز اکثر ساختمانها برای حفظ امنیت ساکنین و محافظت وپشتیبانی از تجهیزات ساختمان هزینه های بالایی در هزینه ساختمان دارد که این امر سبب شد تا تکنولوژی به سمت هوشمند سازی ساختمان حرکت کند و در چند سال اخیر شاهد استقبال سازندگان از این سیستم پیشرفته بیشتر شده.
به همین دلیل شرکت های دانش بنیان ترغیب به طراحی های جدیدی شدند تا تمام ساختمان ها حتی ساختمانهای قدیمی بتوانند از این سیستم یکپارچه استفاده کنند و در کمال دقت سیستم AIR BUS طراحی شد تا با کمترین هزینه و به سهولت تمام ساختمانها از این تکنولوژی بی بهره نمانند.

 

🔸 با مدیریت  جناب اذری

🔸 شماره تماس  09190075686

 

تفاوت برق صنعتی یا برق ساختمان چیست؟

برق صنعتی در واقع یعنی کنترل سه فازی که وارد یک کارخانه و یا سوله شده است. از این برق برای خاموش و روشن کردن و کنترل کلیه دستگاه‌ها و وسایل صنعتی استفاده می‌شود و وظیفه یک متخصص برق صنعتی طراحی و پیاده‌سازی تابلو‌های برق صنعتی در کارخانجات و کارگاه‌ها می‌باشد. همچنین از برق صنعتی برای تعمیر و راه‌اندازی پمپ‌های برق و آب کشاورزی استفاده می‌شود.

اکنون به توضیح برق ساختمان می‌پردازیم. شما از زمانی که وارد یک ساختمان می‌شوید با برق کار دارید و کارهایی که انجام می‌دهید به برق مربوط است، مثلا حتی خاموش و روشن کردن یک لامپ هم می‌تواند در زندگی شما موثر باشد. به همین دلیل برق یکی از مهم‌ترین عناصر در ساختمان می‌باشد. برق ساختمان، حرفه‌ای است که کار طراحی نقشه برق، اجرا و پیاده‌سازی نقشه را در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری انجام می‌دهد. کسی که در حوزه برق ساختمان فعال است معمولا پروژه برق‌کشی ساختمان را به‌صورت پیمانکار می‌پذیرد و یا کار تعمیر تجهیزات برقی را در ساختمان‌ها انجام می‌دهد. تامین برق یک ساختمان از طریق سیم‌کشی انجام می‌شود و به وسیله آن برق قسمت‌های مختلف ساختمان تامین می‌شود. برخی از فعالیت‌های یک متخصص برق ساختمان شامل نصب کلید‌ها و پریز‌ها، چراغ‌های داخل واحدها، راه‌پله‌ها و پارکینگ، کابل‌کشی تلفن، سانترال، آیفون تصویری، شبکه کامپیوتر و آنتن‌های ساختمان و … می‌باشد. شاید برق ساختمان ساده به نظر برسد، اما کار بسیار تخصصی و پیچیده‌ای است که باید مطابق استاندارد‌های مشخصی انجام شود؛ زیرا یک خطا و یک اختلال ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. در ادامه با استاندارد‌ها و همچنین بازار کار برق ساختمان آشنا خواهید شد.

 

برق صنعتی درجه یک و دو و کاربرد آن‌ها
برق صنعتی شامل چند بخش است اما برق صنعتی درجه یک و دو واحد‌های درسی رشته برق هستند و افرادی که در این رشته تحصیل می‌کنند به آن‌ها تابلو برق صنعتی و مدار‌های قدرت را آموزش می‌دهند و علاوه بر آن به آموزش تشریحی و کاربردی این مفاهیم می‌پردازند تا دانشجو به خوبی تابلو برق صنعتی که یکی از مهم‌ترین مباحث برق است را یاد بگیرد. دانشجو علاوه بر موارد ذکر شده، حفاظت شبکه، ماشین الکتریکی، حفاظت شخصی، دستگاه برق، مدار فرمان و قدرت و … می‌آموزد.

تابلو برق صنعتی
تابلو برق صنعتی یکی از مهم‌ترین مباحث در این رشته است. برای اینکه بتوانید به خوبی این مبحث را بیاموزید، باید به مفاهیمی مانند مدار‌های روشنایی، پارامتر و خود تابلو برق کاملا مسلط باشید. تابلو برق قطعه‌ای است که وسایل برق در صنعت در آن قرار دارد. کنترل مراحل صنعتی و پخش برق بین دستگاه‌ها از کاربرد تابلو برق صنعتی است. این تابلو از اجزای مختلفی از جمله ترانس جریان، فیوز، بی متال، کلید اتوماتیک، لامپ سیگنال، کلید سلکتوری، کلید محافظ جان، کور بالانس، رله، شستی استارت و استاپ و … تشکیل شده است و همچنین تابلو برق صنعتی بر اساس کارکرد، محل قرارگیری، ایستایی و شکل ساختمان تقسیم‌بندی می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران