بهترین مرکز ارایه انواع خدمات سمپاشی حشرات و جانوران در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز ارایه انواع خدمات سمپاشی حشرات و جانوران در سراسر تهران

🔴 شرکت ستاره تابان سام

🔹 شرکت ستاره تابان سام یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارایه انواع خدمات سمپاشی حشرات و جانوران در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی شرکت ستاره تابان سام :

✅ شرکت ستاره تابان سام دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت تحت نظارت کارشناسان باتجربه بهداشت محیط و حشره شناسی جهت ارایه خدمات سمپاشی علیه حشرات و جانوران موذی با جدیدترین روشهای روز و حافظ محیط زیست آماده خدمت رسانی به کلیه اماکن اداری ،تجاری ،مسکونی ، هتلها ،رستورانها و اماکن تفریحی و ورزشی و بیمارستان ها و خوابگاه ها می‌باشد

✅ شعارما رضایت مشتری ،کیفیت و حفاظت محیط زیست میباشد

 

🔸 شماره تماس  09127958284

 

مهم ترین حشرات موذی خانگی چیست؟

۱- سوسری ها
این دسته از حشرات که با نام عمومی سوسک حمام نیز شناخته می شوند، معروف‌ترین حشرات موذی خانگی به شمار می آیند. این حشرات علاقه مند به محیط های تاریک، دارای دالان، مرطوب و دارای مواد غذایی هستند اما به طور ذاتی از انسان ها فراری می باشند. محیط هایی نظیر حمام، انباری، موتورخانه، آشپزخانه و فضاهای تنگی مانند فضای پشت شوفاژ و یا آبگرمکن و یا حتی راه آب های فاضلاب، محیط هایی هستند که این جانوران در آن زندگی، تخم ریزی و رشد می کنند. از آنجایی که میزان زاد و ولد این حشرات بالا است از طرفی دسترسی به آنها به دلیل مخفی شدن در مخفیگاه های مختلف دشوار است، مبارزه با آنها نیز سخت است. بهترین راه مبارزه با این حشرات جلوگیری از ورود و رخنه آنها به محیط زندگی خود است. پوشاندن درب ها و پنجره ها با توری، مسدود سازی راه آب هایی که استفاده نمی شود و همچنین رعایت نظافت در منازل یکی از از مهمترین راههای پیشگیری از ورود این حشرات به منازل شماست. در صورت وجود این جانوران موذی می تواند سم پاشی های دوره ای با سموم خانگی نظیر پرمترین، دلتامترین یا سایپرمترین استفاده نمود.سموم سوسک کش فراوانی با نامهای تجاری مختلف در بازار وجود دارد که ماده موثره آنها غالباً یکی از این سه سم است.

۲- ساس
ساس ها انگل خارجی انسان ها هستند و می توانند از خون و مایعات زیرپوستی تغذیه کنند. ساس ها معمولاً در چروک های رختخواب و یا در درزهای تخت خواب های چوبی و یا فلزی و در مناطقی که رفت و آمد انسان ها زیاد است مشاهده می شود. این جانوران در فرم بالغ خود اندازه ۳ تا ۵ میلیمتری داشته و به رنگ قهوه ای روشن تا تیره دیده می‌شوند. هنگام استراحت انسانها بر روی رخت خواب معمولاً در تاریکی شب این حشرات از پناهگاه خود خارج شده و بر روی بدن انسان قرار گرفته و از خون انسان تغذیه می کند. حشرات بالغ ماده پس از خوردن خون سیراب شدن از آن اقدام به تخم گذاری در پناهگاه های خود کرده و جمعیت خود را به صورت تصاعدی افزایش می دهند. مبارزه با این حشرات به سختی انجام می‌شود چرا که غالباً پناهگاه‌ های این حشرات به نحوی انتخاب می‌شود که دسترسی و سمپاشی آنها بسیار دشوار است سمومی نظیر لامبدا سی هالوترین و پرمترین بر روی این حشرات بسیار موثر است اما مبارزه با آن ها بایستی با رعایت بهداشت شامل شستشوی ملحفه و تشک ها و همچنین این دور انداختن وسایل چوبی باشد که که این حشرات در آن آن رخنه کرده است. قرص های تولید کننده گاز که با آتش زدن آنها تولید گاز سمی می‌کند نیز به دلیل اینکه در تمامی شکاف های منزل رخنه می کند می تواند برای مبارزه با این حشره بسیار موثر باشد. برای جلوگیری از ورود این حشره به منزل خود سعی کنید تا افرادی که در اماکنی مانند هتل ها، مسافرخانه ها، خوابگاه ها، پادگان ها و سایر نواحی که رفت و آمد افراد در آن بسیار زیاد است، حضور داشتند را قبل از ورود به منزل بررسی و وسایل آنها را ضدعفونی نمایید برای این کار می‌توانید از پهن کردن وسایل آن ها در آفتاب ظهر به مدت یک الی دو روز استفاده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران