انجام خدمات لوله کشی پی وی سی و نصب انواع شیرآلات در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی انجام خدمات لوله کشی پی وی سی و نصب انواع شیرآلات در مشهد

🔴 علی سلیمانی

🔹 علی سلیمانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات لوله کشی پی وی سی و نصب انواع شیرآلات در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی سلیمانی :

✅  اجرای لوله کشی پی وی سی

✅  لوله کشی تک لایه وپنج لایه

✅  اجرای لوله کشی قطره ای

✅  نصب انوای شیر آلات توکار و معمولی

✅  نصب پکیچ و آبگرمکن

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۵۷۵۶۵۵۳۵

🔸آدرس مشهد

 

لوله پی وی سی (پلیکا – پولیکا) چیست؟

پی وی سی یکی از پرمصرف ترین نوع پلاستیک ها می باشد. همانطور که می دانید لوله های پلاستیکی قابل اشتعال هستند و اکثر آنها آتش را گسترش می دهند. اما لوله PVC آتش را بر روی لوله پخش نمی کند. بلکه فقط همان نقطه ای که در آتش قرار گرفته، سوخته و از بین می رود. اما در مقابل لوله های پی وی سی در درجه حرارت های صفر و زیر صفر به شدت ترد و مستعد ترک خوردگی می شوند.

همچنین در صورتیکه در معرض تابش بیش از حد آفتاب با اشعه ماورا بنفش قرار گیرند، کیفیت خود را از دست می دهند. لوله های پی وی سی به هیچ عنوان برای سرویس های آبگرمکن مناسب نمی باشند.

لوله های پی وی سی را با نام لوله های پلیکا – پولیکا نیز می شناسند. خیلی از افراد فکر میکنند پولیکا جنس لوله می باشد، در حالیکه پلیکا نام برند معروف این لوله است. مقاومت بالا و خراب نشدن لوله در زمان های خیلی طولانی باعث پر طرفدار شدن این لوله شده است.

همچنین این لوله با رنگ طوسی در میان مردم طرفدار زیادی پیدا کرده است. این لوله ها از ابتدایی ترین لوله های پلیمری هستند که بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان تا به اکنون دارند. صنعت آب و فاضلاب بسیار به لوله های پولیکا مرتبط و وابسته است و به تنهایی باعث افزایش درخواست این کالا و رشد اقتصادی و موفقیت صنعت تولید لوله های پی وی سی گردیده است.

مزایای لوله پی وی سی (PVC)

لوله پی وی سی مانند هر نوع لوله دیگر و با هر جنس متفاوت دیگر دارای مزایا و معایبی است. در زیر به برخی از این مزایا پرداخته می شود.

غیر قابل اشتعال بودن
عدم جذب رطوبت نسبت به بقیه
نصب آن راحت به وسیله چسب پی وی سی
دارای وزن کم و سبک
دارای قطر خارجی کمتر
دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، اسیدها، باکتری ها، نمک ها…
عدم پوسیدگی و آسیب پذیری
عدم نیاز به رنگ برای نصب روی دیوار

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران