بهترین مرکز آموزش تخصصی فیشیال صورت و اسید تراپی در دزفول

در خوزستان ، دزفول

معرفی بهترین مرکز آموزش تخصصی فیشیال صورت و اسید تراپی در دزفول

🔴 زهرازندی

🔹 زهرازندی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش تخصصی فیشیال صورت و اسید تراپی در دزفول می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات زهرازندی :

✅ آموزش پاکسازی فیشیال تخصصی همراه بااهدای مدرک فنی حرفه ای زیر نظر دانشگاه
موضوع سرفصل آموزش:

_ آناتومی فیزیولوژی پوست

_ آنالیز پوست

_ پاکسازی ۵ تایپ پوستی

_ لاین تخصصی دورچشم

_ ماساژ تخصصی فیشیال

_ لاین تخصصی چین وچروک

_ لاین تخصصی پوست چرب وجوش دار

_ لاین تخصصی پوست خشک و دهیدراته

_ لاین تخصصی لک

_ لاین منافذ باز

_ آبرسانی-هیدرودرم

_لایه برداری سلول های مرده ی پوست

_ کاربرد تجهیزات پزشکی : دستگاه درمااِف ،دستگاه میکرودرم و…

آموزش اسیدتراپی همراه با مدرک فنی حرفه ای

سرفصل آموزش :

_ شناخت آناتومی پوست

_شناخت اسیدها

_ اسید برای چه پوستی استفاده میشود

_شناخت اسیدها

_ کارباانواع اسیدها

_ کار با دستگاه اسیدتراپی

_ درمان لک با اسید

_ درمان جوش وجای جوش با اسید

_ درمان منافذ باز

 

🔸 شماره تماس  09044212553

🔸 آدرس  دزفول ،خ آفرینش بین فجر و مدرس سالن ماه تاب

 

اسید تراپی پوست چیست؟

اسیدها چه تاثیری بر سلامت پوست ما دارند؟
به بیان ساده، اسیدها نوعی عنصر مراقبت از پوست هستند که اغلب برای لایه برداری استفاده می شوند. از اسیدهای طبیعی موجود در میوه ها به صورت ماسک لایه بردار خانگی نیز استفاده می شود. به طور کلی، دو گروه اصلی اسید در مراقبت از پوست وجود دارد: آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و بتا هیدروکسی اسید (BHA). هر دو گروه مایعی را که سلول ها را به لایه های بالایی پوست متصل می کند شل می کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، سطح صاف تر و روشن تر پوست نمایان می شود.

با حل شدن پیوند بین سلول های پوست، معمولاً هزاران سلول به طور همزمان جدا می شوند. بسته به قدرت اسید، این ریزش می تواند با چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده باشد. آیا تا به حال متوجه شده اید که بعد از هر بار لایه برداری چه مقدار پوسته های ریز از صورت شما جدا می شود؟ بله، همه این ها سلول های مرده هستند.

اسید تراپی پوست چیست؟
اسید تراپی پوست یکی از روش های ساده، ارزان، و موثر برای مراقبت از پوست و درمان بسیاری از مشکلات پوستی از جمله آکنه، لکه، چین و چروک و … است. این روش درمانی با لایه برداری پوست، سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد و به جوانسازی پوست کمک می کند.

به طور کلی،‌ اسیدها در دسته لایه بردارهای شیمیایی قرار می گیرند که به صورت کرم و با درصدهای مختلف برای لایه برداری سطحی و عمیق پوست تولید می شوند. این روش درمانی باعث می شود پوست شما مواد مغذی و کرم های تقویتی و درمانی را بهتر جذب کند و همچنین بتواند خود را ترمیم و احیا کند. در ادامه انواع اسیدها و کاربرد هریک را توضیح می دهیم.

انواع اسید مورد استفاده در اسید تراپی صورت
محصولات زیادی برای اسید تراپی صورت وجود دارند که از انواع اسیدها در غلظت های متفاوتی استفاده کرده اند. از مهم ترنی اسیدها برای درمان مشکلات پوستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسید گلیکولیک معروف ترین آلفا هیدروکسی اسیدی است که در اسید تراپی پوست استفاده می شود. این ماده از نیشکر تهیه می شود و کوچکترین AHA است. بنابراین در وارد شدن به پوست موثرتر است. گلیکولیک اسید یک عامل ضد پیری فوق العاده است که به نظر می رسد همه آن چیزی است که شما نیاز دارید.

این ماده در لایه برداری پوست و کاهش خطوط ریز، جلوگیری از آکنه، محو شدن لکه های تیره، افزایش ضخامت پوست و شادابی رنگ و بافت پوست بسیار موثر است. بنابراین تعجب آور نیست که از آن در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود. اسید گلیکولیک معمولاً در غلظت های زیر ۱۰ درصد یافت می شود.

اسید گلیکولیک در لایه برداری برای درمان آکنه و رنگدانه و گاهی اوقات نیز همراه با روش های فیشیال صورت مانند میکرودرم ابریژن یا میکرونیدلینگ استفاده می شود.. با این حال، استفاده از این اسید حتی در مواقعی که روی پوست نیست حساسیت به خورشید را افزایش می دهد. بنابراین برای جلوگیری از آسیب خورشید، باید از کرم ضد آفتاب نیز استفاده کنید.

نکته خوب در مورد اسید گلیکولیک این است که تقریباً برای هر نوع پوستی مفید است، به استثنای بیماران دارای پوست بسیار حساس و بیماران مبتلا به روزاسه. او همچنین گفت که تا زمانی که پوست شما مقدار مناسبی چربی طبیعی تولید می کند، می توانید از این اسید استفاده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران