اجرا سقف های سبک سازی و شیروانی در کرمانشاه و سراسر کشور

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی مرکز اجرا سقف های سبک سازی و شیروانی در کرمانشاه و سراسر کشور

🔴 شرکت صنایع فلزی زاگرس

🔹 شرکت صنایع فلزی زاگرس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرا سقف های سبک سازی و شیروانی در کرمانشاه و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 نصب واجرای انواع سقفهای شیروانی وسبک سازی

🔹 نصب سوله های بزرگ صنعتی وشرکتی،دامداری،مرغداری،پوشش

🔹 نصب آلاچیق های تفریحی شخصی و عمومی

🔹 نمای پیشانی ساختمان،نصب سردرب حیاط منزل دراندازه وطرحهای متفاوت

🔹 نصب پارکینگ خودرووسایبان حیاط

🔹 بااستفاده ازاجناس درجه۱وآهن آلات سنگین وزن

🔹 بااجرای کادری مجرب وحرفه ایی وتحویل کاردراسرع وقت

🔹 عقدقراردادکاری وتضمینی مابین طرفین قرارداد

🔹 بابیش از۲۰سال سابقه ی انجام کاردرسراسرکشور.

 

🔸 با مدیریت برادران گودرزی

🔸 شماره تماس  09371024048

🔸 آدرس  کرمانشاه،نرسیده به میدان امام حسین،شرکت صنایع فلزی زاگرس،

 

سقف شیروانی چیست؟

سقف‌ شیبدار نوعی از سقف‌ می باشد که به خاطر ظاهر زیبایی که دارد، همچنین کمک به سرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی بنای سازه، محبوب می باشد. اما باید دانست که هر سقفی مناسب شرایط جوی خاصی می‌باشد. از همین رو بر آن شدیم تا انواع سقف شیبدار را به همراه مزایا و معایب آن به شما معرفی کنیم.

دو نوع سقف اصلی شیبدار
۱- سقف مسطح

سقف های پروانه‌ای
سقف های منحنی شکل

۲- سقف شیبدار

سقف شیبدار تک‌ بر
سقف شیبدار چهار‌بر
سقف‌ شیبدار چند بر
سقف شیبدار متقاطع
سقف شیبدار چند بر ساده
سقف شیبدار نصفه

جالب است بدانیم که در معماری نوین سقف های مسطح بیشتر در ساختمان های تجاری شایع هستند، در مقایسه با آن سقف شیبدار به دلیل تنوع بسیار زیاد،نصب آسان، صرفه جویی در زمان، پرت کم مصالح ساختمانی، امنیت بالا در مقابل آتش سوزی، وزن کم، سازگاری با شرایط اقلیمی، دوام بالا و ظاهر زیبایی که نسبت به سقف های مسطح دارد علاوه بر سازه های تجاری بیشتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.
سقف مسطح

به سقف هایی که شیب آنها صفر تا کمتر از ۱۵ درجه باشد سقف مسطح گویند. در سقف مسطح آب بروی سقف جمع شده و توسط سیستم زه کش ایجاد شده از خروجی تخلیه می شود.

معمولاٌ پوشش اینگونه سقفها موزائیک، سرامیک و ایزوگام می باشد.

سقف های مسطح با توجه به نوع کاربردشان دارای ساختار متنوعی می باشند.

سقف شیبدار

به سقفی که حداقل شیب آن ۱۵ درجه تا حداکثر۷۰ درجه باشد سقف شیبدار گویند، بهترین میزان شیب برای بام شیبدار بین ۳۵تا ۵۰ درجه است ،حداکثر شیب را میتوان تا ۷۰ درجه درنظرگرفت. ( بالای ۷۰درجه در واقع یک دیوار خواهیم داشت. )

البته نظر طراحان ساختمان نسبت به مقدار درجه شیب از منظر زیبایی شناختی متفاوت است، بعنوان مثال آقای دکتر ادوین لوتنیز ( یکی از معماران مطرح انگلستان ) در کتاب خود که درباره انواع تایلهای سقف شیبدار نوشته است، زاویه ۴۵ درجه را زاویه زشت توصیف کرده است.

با توجه به اینکه درصد شیب در زیبایی نمای ساختمان بسیار موثر است، باید این موضوع را درنظر داشت نوع پوششی که انتخاب میکنیم محدودیتی برای ما هنگام طراحی شیب مورد نظرمان ایجاد نکند. برفرض مثال تایهای سفالی را نمیتوان بر روی سقفهای شیبدار با شیب کمتر از ۴۰درجه نصب کرد.

سقف بام با زاویه ۱۵ تا ۲۰ درجه اغلب سقفهای با شیب کم نامیده می شوند. هنگام اجرای پوشش سقفی بر روی اینگونه سقفها که دارای حداقل شیب می باشند به منظور جلوگیری از نفوذ آب بر اثر وزش باد شدید باید حداکثر همپوشانی تایلهای سقفی انجام گیرد و ابتدا عایق رطوبتی (ایزوگام) در زیر تایلها اجرا شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران