بهترین مرکز ماساژ و کاهش باورنکردنی دردهای کمر (سیاتیک) و زانو (مینیسک ) در تهران و آبگرم قزوین

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز ماساژ و کاهش باورنکردنی دردهای کمر (سیاتیک) و زانو (مینیسک ) در تهران و آبگرم قزوین

🔴 عباس اسماعیلی

🔹 عباس اسماعیلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات ماساژ و کاهش باورنکردنی دردهای کمر (سیاتیک) و زانو (مینیسک ) در تهران و آبگرم قزوین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی عباس اسماعیلی :

✅ کاهش باورنکردنی دردهای زانو حتی درسالمندان

✅ دردهای کمر (سیاتیک)

✅ توسط ماساژورحرفه ای ، مربی ومدرس ماساژ :

✅ استادعباس اسماعیلی قهرمان 7 دوره کشور ومربی 4دوره تیم های ملی (رشته های رینگی) در مسابقات جهانی و…

و…

 

🔸 شماره تماس  09123093761

🔸 شماره تماس  09393093761

 

فواید ماساژ چیست؟

1) سیستم عصبی را بهبود می‌بخشد.
یکی از فواید ماساژ تاثیر مثبت آن بر روی دستگاه عصبی بدن است. ماساژ می‌تواند با بهبود سیستم عصبی بدن اختلالاتی از قبیل بی‌خوابی، تنش، سردرد و سایر بیماری‌های ناشی از فشارهای روانی را بهبود بخشد. توجه کنید که عملکرد سیستم عصبی بر روی تمامی سیستم‌های دیگر بدن تاثیرگذار است. به این ترتیب شما با ماساژ بدن به عملکرد سیستم عصبی کمک کرده و اجازه می‌دهید که ارتباط بهتری با دیگر اندام‌‌های بدن داشته باشید.

2) دستگاه عضلانی را تقویت می‌کند.
یکی دیگر از دلایلی که بیشتر مردم را برای ماساژ ترغیب می‌کند، تاثیر مثبت آن بر تنش‌ها و گرفتگی‌های عضلانی است. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از ماساژ اسپاسم و گرفتگی عضلانی را برطرف کنید و خستگی و کوفتگی را از بدن دور نمایید. علاوه بر این ماساژ می‌تواند به کشش و نیروی عضلات شما کمک کند و حالت ارتجاعی به عضلات ببخشد. ما قبلا در مطلبی جداگانه به آموزش ماساژ برای رفع گرفتگی پرداخته‌ایم. پیشنهاد می‌کنم حتما مطلب مربوطه را مطالعه کنید.

با یک ماساژ خوب عضلات گردش خونی بهتری دریافت می‌کنند و در پی آن رشد بهتر و فرم زیبا‌تری پیدا می‌نمایند. اگر بدن در بعضی اندام‌ها دارای عضلات دفرمه یا آب شده باشد، با ماساژ می‌توان فرم آن‌ها را به راحتی بهبود بخشید و عضلات آب شده و ضعیف را احیاء کرد. به این ترتیب با چند جلسه ماساژ فرم و قدرت خود به راحتی می‌توانید بدست آورید.

3) درد مفاصل را کاهش می‌دهد.
ماساژ می‌تواند درد مفاصل ناشی از صدمه و التهاب را تسکین دهد و به حفظ ایستادگی بدن، چابکی و رهایی از حالت ورم مفاصل کمک شایانی نماید.

4) گردش خون را افزایش می‌دهد.
فواید ماساژ برای قلب یکی از دیگر تحقیقات کارشناسان این حوزه است. در طول ماساژ مقدار خون بیشتری به قلب پمپاژ می‌شود و مویرگ‌ها بازتر شده و جریان خون افزایش می‌یابد. به این معنی که ماساژ با تسریع و تشدید گردش خون در بدن، فشار وارد بر عروق را کاهش می‌دهد و گردش خون ضعیف را بهبود می‌بخشد. به علاوه ماساژ تعداد ضربان قلب را کاهش داده و باعث بهبود فشار خون بالا و در نتیجه تقویت قلب می‌شود.

5) دستگاه تنفسی و گوارشی را بهبود می‌بخشد.
یکی از مهم‌ترین فواید ماساژ پاکسازی بدن از مواد زائد و سموم از جمله توکسین‌ها و رادیکال‌های آزاد است. توکسین یکی از عوامل ایجاد بوی ناخوشایند در مدفوع است که از طریق تغذیه مناسب، حذف مواد مصنوعی و نگهدارنده و حذف مواد غذایی دارای رنگهای شیمیایی از برنامه غذایی قابل کنترل می‌باشد. خوشبختانه ماساژ نقش موثری در پاکسازی بدن از سمومی همچون توکسین دارد. تکنیک‌های ماساژ عروق بدن را تحریک کرده و باعث حرکت بیشتر جریان‌های مایع مانند خون و لنف در بدن می‌شود. به این ترتیب توکسین‌ها را به سمت کلیه‌ها و روده هدایت کرده تا از بدن خارج شوند.

توجه کنید که استرس و عادات بد غذایی می‌تواند سیستم گوارش شما را نیز تحت تاثیر قرار دهند و در نتیجه منجر به سوء هاضمه، نفخ و یبوست شوند. ماساژ می‌تواند عملکرد دستگاه گوارش را بهبود و تسکین دهد و از بروز یبوست جلوگیری کند. در واقع ماساژ ماهیچه‌های روده را تقویت می‌کند که موجب هضم غذا در کبد، لوزالمعده، معده و روده‌ها می‌شود. علاوه بر این ماساژ تاثیر زیادی بر روی دستگاه تنفسی نیز دارد و می‌تواند به کاهش تنش در ریه‌ها کمک زیادی نماید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران