تولید و فروش انواع سنگ های ساختمانی در تهران و کرج

در تهران ، تهران

معرفی تولید و فروش انواع سنگ های ساختمانی در تهران و کرج

🔴 محمدحسن محمدیفر

🔹 محمدحسن محمدیفر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع سنگ های ساختمانی در تهران و کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدحسن محمدیفر :

✅ فروش و تحویل سنگ در محل کار

✅ حداقل بیست درصد زیر قیمت بازار

و…

 

🔸 شماره تماس  09124024650

🔸 آدرس  کرج،تهران

 

سنگ ساختمانی چیست؟

اگر بخواهیم سنگ ساختمانی را در یک جمله تعریف کنیم، می توانیم بگوییم سنگ ساختمانی، جسمی است طبیعی که از اجتماع یک یا چند کانی تشکیل شده و در اندازه دلخواه برش داده می شود و می توان آن را در انواع مختلف سابیده شده، آنتیک، کات بروکن، تیشه ای و … فراوری نمود. سنگ های ساختمانی بر حسب کانی ها و نحوه تشکیلشان دارای انواع بسیار متنوعی هستند و در کشور ایران از معادن متعددی برخوردار می باشند. بیشترین فراوری سنگ ساختمانی در کشور ایران، مربوط به استان اصفهان است و به همین دلیل می باشد که اصفهان، به مهد سنگ ایران شهرت دارد. گروه تولیدی و فروشگاهی کالاساخت نیز در این استان و در شهرستان نجف آباد واقع شده است و به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، از اکثر استان ها می توان به آن دسترسی پیدا کرد. علاوه بر همه این ها استان اصفهان دارای پتانسیل های بالایی در زمینه استخراج، تولید و برش سنگ می باشد و با داشتن نیروهای ماهر و مدیران با سابقه درخشان توانسته است جایگاه ویژه ای در سنگ ایران را به خود اختصاص دهد.

همانطور که اشاره نمودیم سنگ های ساختمانی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند که در بین آن ها سنگ اصفهان در سه قالب کلی سنگ تراورتن ، سنگ مرمریت و سنگ گرانیت به فروش می رسد. گروه کالاساخت مجموعه ای بزرگ از مصالح ساختمانی است که انواع مختلف از این سنگ ها را با فراوری های متنوع برای شما همراهان عزیز گرد هم آورده است. در میان انواع سنگ ها، امروزه خرید سنگ تراورتن به یکی از کارهای اصلی افرادی که در حوزه ساختمان سازی فعال هستند بدل گشته است و به دلیل قیمت سنگ مناسب و طرح های بسیار مختلفی که دارند همواره یکی از گزینه های اولیه برای نمای داخلی و خارجی ساختمان می باشند.

سنگ تراورتن

سنگ تراورتن از دسته سنگ های آهکی و متخلخلی است که از رسوبات چشمه‌های آب گرم به جا مانده است و حفره‌های روی آن‌ نیز ناشی از گازهای محبوس در همین آب‌های گرم هستند. بافت متخلخل این سنگ باعث ایجاد خاصیت عایق صوتی و حرارتی و علاوه بر آن چسبندگی بالا می شود که این چسبندگی خود به دلیل نفوذ دوغاب سیمان در این فضاهای متخلخل می باشد. سنگ تراورتن دارای رنگ های متنوعی است و این تنوع رنگ در انواع آن به دلیل اختلاف ترکیبات موجود هنگام رسوب گذاری در عناصرش می باشد. علت محبوبیت سنگ تراورتن در چند سال اخیر وجود ویژگی های مثبت فراوان و تنوع بسیار زیاد در آن است. این تنوع در سنگ های تراورتن سبب تنوع در قیمت نیز می گردد که سبب می شود تا افراد با بودجه های متفاوت بتوانند از انواع این سنگ ها بهره گیری نمایند. در سایت مجموعه کالاساخت نیز شما می تواند شاهد تنوع سنگ های تراورتن باشید به طوری که ما این سنگ ها را در دو بخش مجزاء تراورتن سفید و تراورتن رنگی دسته بندی نموده ایم تا بتوانید انتخابی راحت تر داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران