خدمات لوله کشی و لوله بازکنی در بندرعباس

در هرمزگان ، بندرعباس

معرفی خدمات لوله کشی و لوله بازکنی در بندرعباس

🔴 علی کمالی

🔹 علی کمالی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات لوله کشی و لوله بازکنی در بندرعباس میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی کمالی :

✅ لوله بازکنی

✅ فنر زنی

✅ تعمیرات لوله کشی

✅ نصب انواع شیرآلات و لوله کشی

و….

 

🔸 شماره تماس 09114492144

🔸آدرس استان هرمزگان شهرستان بندرعباس .درخت سبز .دلاوران یک

لوله گرفتگی چیست و انواع آن

لوله گرفتگی در سطح شهر به عوامل زیادی بستگی دارد.به عنوان مثال: لوله گرفتگی خانگی در گرفتگی حمام میتواند مو اشیاء از دست خارج شده و داخل سیفون افتاده پارچه و یا باقی مانده ای از مصالح مانند سیمان گچ ، ماسه ،سنگ و یا … و در نهایت به مرور زمان تجمع ذرات آهک دور لوله که می توان گرفتگی در اثر رسوب نام برد،میتواند باعث گرفتگی لوله حمام شود که در این گرفتگی نیز میتوان از تجهیزات دیگری برای رفع آن استفاده کرد ولی فنر لوله بازکنی بهترین گزینه برای این کار پیشنهاد میشود.

گرفتگی لوله آشپزخانه

در گرفتگی لوله آشپزخانه قسمت سینک مهم ترین عوامل گرفتگی لوله شما وجود و تجمع چربی حاصل از شستشوی ظروف و غیره در داخل لوله می باشد. که این گرفتگی حتما باید با تجهزات فنر لوله بازکنی با سایز بالای16 انجام شود.!

شاید برای شما سوال شود چرا فنر لوله بازکنی فقط برای رفع چربی آشپزخانه؟؟؟در پاسخ به این سوال باید گفت :همان طوری که چربی دور لوله جمع شده هست. باید از ابزاری استفاده شود که بتواند این چربی های جمع شده را از دور لوله جدا کند و به طرف چاه هدایت شود. که این عمل فقط با فنر لوله بازکنی امکان پذیر است. ولی درقسمت گرفتگی کف آشپزخانه ممکن است این عوامل تغییر کند.

گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی ممکن است در اثر دستمال کاغذی اشیاء از دست خارج شده وجود مقادیری مصالح از موقع ساخت و ساز در داخل سیفون و در انتها در ساختمان های قدیمی رسوب گرفتگی لوله میتواند عوامل گرفتگی چاه توالت باشد، و برای رفع گرفتگی نسبت به نوع گرفتگی از ابزار مختلفی برای رفع آن باید استفاده شود.
گرفتگی لوله حیاط

گرفتگی از نوع تراس یا حیاط خلوت یا کف پارکینگ یا موارد شبیه به آن درصد بالای گرفتگی داخل سیفون میباشد ، که عوامل گرفتگی اکثرأ مصالح باقی مانده و اشغال های سطحی و رسوب گرفتگی میباشد و رفع آن نسبت به گرفتگی از ابزار بروز فنی استفاده میشود.

گرفتگی لوله پشت بامی

گرفتگی پشت بامی یا همان ناودون که در اکثریت این نوع گرفتگی ها تجمع ماسه به مرور زمان که از راه بام خانه شما وارد لوله میشود و میتواند در قسمت های مختلف لوله اعم از :سیفون زانو و … جمع شده باشد و گرفتگی به وجود آید البته عوامل دیگری نیز مثل ورود کهنه برگ و…نیز میتواند باعث گرفتگی لوله ناودون شود که این نوع گرفتگی نیز با فنر لوله بازکنی سابقه انجام زیادی دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران