حمل اثاثیه منزل و باربری در یزد

در یزد ، یزد

معرفی حمل اثاثیه منزل و باربری در یزد

🔴 محمدمحمدی

🔹 محمدمحمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل اثاثیه منزل و باربری در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدمحمدی :

✅ حمل ونقل اثاث منزل،درون شهری وبیرون شهری،ماشینهای ایسوزوتک وتریلی و…

✅ کارگربرای بارگیری وتخلیه

✅ کارگرخانم برای تمیزکاری منزل

و…

 

🔸 شماره تماس 09133547927

🔸 شماره تماس 09138576853

🔸 شماره تماس 03538252723

🔸 آدرس یزد – خیابان کاشانی کوچه یگانه ویژه چهاراه اول اولین خیابان دسته راست

 

چه کارهایی را قبل از اینکه اولین وسایل را بسته بندی کنید، باید انجام دهید ؟

از وسایل و لوازم، فهرست سازی کنید:
اینکه بدون دسته بندی و هیچ مقدمه ای، بطور ناگهانی اقدام به بسته بندی تمام وسایل کنید اشتباه بزرگی است. حتی ممکن است این کار موجب آسیب وارد شدن و یا گم شدن برخی از اقلام شود. بهتر است قلم و کاغذ به دست بگیرید و اتاق به اتاق خانه بگردید و فهرستی از وسایلی که می خواهید بسته بندی و جابجا کنید را بنویسید. این فهرست تا پیش از رسیدن روز اسباب کشی با استفاده از امکانات شرکت های باربری تهران، می تواند برای شما بسیار مفید باشد. این کار بسیار مهم است و به آماده سازی خانه پیش از اسباب کشی کمک می کند، خصوص اگر خانه شما شلوغ است و یا فرد فراموشکاری هستید.
مسلما اینکه چیزهایی که در طول سالها خریداری و در خانه گذاشته و یا انبار کرده اید را بخواهید نامشان را در یک لیست قرار دهید، چندان پردرسر و پرزحمت نیست. به خصوص اگر بتوانید به سرعت اینکار را انجام داده و یا از کمک و مشورت سایر اعضای خانواده بهره مند شوید.
هنگامی که مشغول ایجاد فهرست مورد نظرتان هستید، حتی نوشتن یادداشت ها و نکات مهم درباره آنها به شما و دیگران کمک خواهد کرد که بدانید با هر وسیله دقیقا چه کنید و در خانه جدید آنها را در کجا قرار دهید. به خصوص مبلمان و لوازمی از این دست که هم بسته بندی و هم انتقال آنها به محل جدید توسط کارگران باربری تهران، حساس و مهم است.

 تعداد وسایلی که می خواهید به خانه جدید ببرید را تا حد امکان، کاهش دهید:
زمانی که از تعداد وسایل منزل کاملا مطلع شدید، مرحله بعدی این است که تا حد امکان تعداد آنها را کاهش دهید. بیایید روراست باشیم، امروزه هر یک از ما وسایل و اشیائی در خانه هایمان داریم که بسیاری از آنها صرفا تجملاتی و یا اضافی هستند. از روزنامه و مجلات قدیمی گرفته تا برخی مواد غذایی که مدتهاست درون یخچال و فریزر قرار دارند. همچنین برخی لوازم قدیمی که دیگر به درد شما و یا اعضای خانواده نمی خورند (مثلا لباس هایی که برای شما کوچک و یا بزرگ هستند)
بنابراین هنگام تهیه لیست از دارایی ها، حتما به این نکته توجه کنید که فقط آن لوازمی را دسته بندی کنید که در آینده می خواهید در زمان انتقال آنها با استفاده از خدمات یک شرکت باربری و اتوبار تهران، به مکان جدید منتقل کنید. انجام دادن اینکار باعث می شود که اسباب کشی موفق تری داشته باشید:

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران