خدمات حمل و نقل اسباب خانه در سبزوار

در خراسان رضوی ، سبزوار

معرفی خدمات حمل و نقل اسباب خانه در سبزوار

🔴 مجموعه حمل بار کیخسروی

🔹 مجموعه حمل بار کیخسروی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات حمل و نقل اسباب خانه در سبزوار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 کارگر اسباب منزل با اکیب جوان کار بلد بارچین عالی با ماشین های مسقف وپتوداربرای جلوگیری از خط خش لوازم شما دوستان عزیز سبزواری جابه جای کلیه لوازم شما ریزو دروش همانند تردمیل گاو صنددوق یخچال ساید تو مبلمان لوازم اشبز خانه ولوازم ادارجات وغیر به تمامی طبقات با نیروهای ۴نفره یابیشتر یا کمترجابه جا شویدتماس از شما خدمت از ما تمیز وتضمینی🙏

 

 

🔸 شماره تماس 09380289987

🔸آدرس سبزوار

شرکت باربری و حمل اثاثیه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ارائه خدمات حرفه ای بسته بندی با استفاده از تجهیزات مناسب

از مزایای سپردن کار به شرکت باران بار این است که برای بسته بندی وسایل خود نیازی به خرید لوازم اولیه نیز ندارید. شرکت باران بار تمامی لوازم مورد نیاز برای بسته بندی را تهیه می‌کند. در صورت درخواست مشتری برای چیدمان وسایل، این کار نیز به انجام می‌رسد. علاوه بر خدمات گفته شده، کارشناسان با تجربه باران بار به شما همشهریان عزیز مشاوره می‌دهند.

اعزام کادر مجرب و کارآزموده

یکی از شرکت‌های معتبر برای ارائه ی خدمات باربری و اتوبار، شرکت باران بار است. این شرکت با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده برای ارائه ی خدمات شامل جمع آوری، بسته بندی حرفه‌ای و اصولی، جابه جایی و چیدمان با بالاترین کیفیت در خدمت شما عزیزان هست.

پشتیبانی 24 ساعته خدمات

باران بار با بیش از یک دهه سابقه ی درخشان خود در عرصه ی حمل و نقل کالا، یکی از معتبرترین و قدرتمندترین شرکت‌ها است. این شرکت با استخدام نیروهای انسانی خوش اخلاق، منظم و مسئولیت پذیر و توانسته جایگاهی را در بین شرکت‌های ایرانی بدست آورد. از جمله مزایای این شرکت سرویس دهی 24 ساعته و شبانه روزی آن است.

ارائه بیمه نامه معتبر برای حمل ایمن بار

همچنین این شرکت به علت فعالیت در حوزه ی اتوبار و باربری می‌بایست خدماتی از جمله داشتن بارنامه و بیمه نامه را نیز داشته باشد. بسته به نیاز مشتری انواع خودروها را با مجهزترین و بهترین امکانات دار است. رضایت مشتریان از ملزومات کار شرکت باران بار هست. پس این شرکت تمام تلاش خود را جهت مقرون به صرفه بودن هزینه‌ها برای همشهریان عزیز می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران