موسسه پرستاری در منزل صدف سلامت غرب – بهترین مرکز انجام خدمات پرستاری در منزل در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی موسسه پرستاری در منزل صدف سلامت غرب – بهترین مرکز انجام خدمات پرستاری در منزل در سراسر تهران

🔴 موسسه پرستاری در منزل صدف سلامت غرب

🔹 موسسه پرستاری در منزل صدف سلامت غرب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات پرستاری در منزل در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات موسسه پرستاری در منزل صدف سلامت غرب :

✅ اعزام پرستار جهت نگهداری از سالمند، بیمار، کودک در منزل و بیمارستان روزانه و شبانه روزی با پرسنل مجرب و کارآزموده اعزام آمبولانس جهت انتقال بیمار

✅ اعزام پزشک، پرستار، فیزیوتراپ در منزل و درمان قطعی زخم بستر

✅ این مرکز بصورت شبانه روزی پاسخگوی همشهریان عزیز میباشد.

و…

 

🔸 با مدیریت  اکرم ماه آبادی

🔸 شماره تماس  09124192082

🔸 شماره تماس  09196342899

 

مزایای حضور پرستار خصوصی سالمند در منزل چیست؟

بهبود زندگی اجتماعی
هنگامی که سالمندان بازنشسته می‌شوند یا همسر خود را از دست می‌دهند احساس انزوا و افسردگی می‌کنند. با استخدام پرستار خصوصی سالمند در منزل، آن‌ها یک همراه برای صحبت خواهند داشت؛ بنابراین زمانی که از والدینتان دور هستید لازم نیست نگران این باشید که آن‌ها احساس تنهایی یا انزوا کنند زیرا پرستار سالمند در منزل تهران همدم و هم‌صحبت آن‌ها خواهد بود.

ایمنی و راحتی بیشتر
سالمندان نسبت به افراد جوان‌تر بیشتر در معرض آسیب و مستعد ابتلا به بیماری‌ها هستند. با حضور پرستار سالمند در منزل می‌توانید مطمئن باشید که آن‌ها به طور منظم وضعیت عزیزان شما را زیر نظر خواهند داشت و پزشکان را در مواقع اضطراری آگاه خواهند کرد.

تجربه نشان می‌دهد که افراد مسن سریع‌تر و با عوارض کمتری در خانه نسبت به بیمارستان بهبود می‌یابند. پرستار در منزل بر مصرف صحیح داروهای سالمند شما نظارت دارد در نتیجه از تداخلات دارویی مضر جلوگیری می‌شود. علاوه بر این با انجام تزریقات، کنترل فشار خون، قند خون و … موجب کاهش رفت و آمد سالمند شما به مراکز درمانی می‌شود.

پرستار سالمند در منزل با ایجاد یک محیط امن خطر سقوط و لیز خوردن سالمند شما را در خانه تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

استقلال بیشتر
یکی از مزایای اولیه مراقبت‌های بهداشتی در خانه این است که به افراد مسن کمک می‌کند تا مانند گذشته به کارهای روزمره خود (پیاده‌روی، حمام کردن، لباس پوشیدن و تهیه وعده‌های غذایی) برسند در نتیجه احساس استقلال و آزادی بیشتری خواهند داشت.

کمک به مراقبان خانواده
مزایای استخدام پرستار خصوصی شامل اعضای خانواده نیز می‌شود. حضور پرستار در خانه می‌تواند تا حدودی مسئولیت مراقبت از سالمندان را از دوش اعضای خانواده بردارد از طرفی پرستار می‌تواند به اعضای خانواده نحوه ارائه مراقبت‌های درست از سالمندان را آموزش دهد. این نوع حمایت باعث آرامش خاطر اعضای خانواده می‌شود و از فرسودگی و خستگی بیش از حد آن‌ها جلوگیری می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران