ساخت و اجرای تیرچه باشنه بتنی و اجرای سقف های اسکلتی در تهران

در تهران ، رباطکریم

معرفی ساخت و اجرای تیرچه باشنه بتنی و اجرای سقف های اسکلتی در تهران

 

🔴 فروش تیرچه با بهترین کیفیت

✅ واقعیت این است که صنعت ساخت‌وساز نه فقط در ایران، بلکه در دنیا جزو صنایع مهم و کلیدی به حساب می‌آید. مهندسین عمران، معمارها و ساختمان‌سازان همواره در کنار کاهش هزینه و زمان، به دنبال ارتقاء کیفیت سازه‌شان هستند؛ و ما، چندین سال است که برای تحقق هر 3 این رویکردها تلاش می‌کنیم.

✅ فقط کافیست قیمت لحظه‌ای محصول مورد نظرتان را با تماس متوجه شوید، قیمت امروز را با روزهای گذشته مقایسه کنید و بعد از تصمیم به خرید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

✅ در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش شما ثبت شده و بار موردنظر برایتان ارسال می‌شود.

با مدیریت وحید فرخی

شماره تماس 09126598612

آدرس : رباط کریم میدان داودیه جنب بمب‌ بنزین تیرچه وکرومیت فرخی

 

ویژگی های ساخت و اجرای تیرچه باشنه بتنی و اجرای سقف های اسکلتی در تهران

 

🔸 تیرچه بتنی نیز همانند تیرچه کرومیت، انواعی از تیرچه ها می‌باشد که قطعه ای پیش ساخته است که از میلگرد و بتن ساخته شده است. این نوع تیرچه از 2 آرماتور فولادی در بال تحتانی، 1 آرماتور فولادی در بال فوقانی و چند آرماتور فولادی زیگزاگ که به صورت تک یا دوبل به سایر آرماتورها در بال تحتانی و فوقانی جوش داده شده تشکیل می‌گردد.

🔸 تیرچه بتنی در انواع مختلفی تولید می‌شود و ساخت و کشف این محصول سبب شده نیاز بشر به ساخت برج ها و سازه های مرتفع رفع شود.

🔸 کاربرد های فراوان  این محصول باعث فروش بسیار زیاد آن در بازار آهن آلات شده است. شما نیز اگر قصد خرید تیرچه بتنی را دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید و  این محصول را خریداری نمایید.

🔸 نگران قیمت تیرچه بتنی نباشید می‌توانید با یک استعلام قیمت، از ما متوجه قیمت مناسب این محصول شده و سپس آن را سفارش دهید.

🔸 در صنعت ساختمان سازی به طور کلی تیرچه بتنی جز پر کاربرد ترین و رایج ترین انواع سازه برای ساخت سقف ساختمان ها به حساب می آید. می ‌توان گفت این نوع تیرچه در واقع مهم ‌ترین و حیاتی ‌ترین بخش از سقف ‌های تیرچه‌ بلوک به حساب می آید. از این رو نیاز است برای استفاده صحیح از تیرچه بتنی، با مشخصات و انواع آن به طور کامل آشنا شوید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران