باربری مبین برنا سفرخوش در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی باربری مبین برنا سفرخوش در مشهد

🔴 باربری مبین برنا سفرخوش

🔹 باربری مبین برنا سفرخوش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در مشهد میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات باربری مبین برنا سفرخوش :

✅ ارائه دهنده ی خدمات سریع و ارزان بار با کیفیت بالا

✅ بهترین باربری مشهد

✅ باسرویس های منظم،سریع وارزان قیمت

✅ آماده ارائه خدمات اسباب کشی،بسته بندی اثاثیه وحمل بار درمشهد است

و….

 

🔸 شماره تماس 09057996136

🔸آدرس مشهد – بازار حافظ غرفه ۳۲۵

وظایف مهم شرکت باربری

اعلام دقیق هزینه به مشتری

متاسفانه برخی از شرکت های باربری وظیفه خود را درباره اعلام نرخ دقیق به مشتری انجام نمی دهند و نرخی که به آن ها اعلام می شود قبل از بعد از اسباب کشی متفاوت است. در صورتی که این مساله می تواند زمینه ساز بی اعتمادی شود. بهتر است شرکت های حمل و نقل با احتساب مواردی همچون حجم و نوع بار، مسافت، نوع ماشین باربری و بسیاری از فاکتورهای دیگر اقدام به محاسبه دقیق قیمت کنند و آن را قبل از اسباب کشی به مشتری اعلام کنند. اگر در حین اسباب کشی و باربری با مواردی مانند تغییر مسیر، اضافه شدن بار و وزن آن مواجه شدید می توانید نرخ را بر اساس آن تغییر دهید.

دادن مشاوره به مشتریان

اغلب شرکت های باربری که در این عرصه فعالیت می کنند دارای تیمی حرفه ای برای مشاوره دادن به مشتریان هستند. به طور مثال می توانند بهترین ماشین باربری و مناسب ترین روز و ساعت را به مشتری پیشنهاد بدهند. از وظایف شرکت باربری راهنمایی صحیح مشتری است. به طور مثال در برخی از ساعات روز مانند بعد از غروب و شب باربری دشوار است. زیرا نور کافی وجود ندارد و ممکن است در حین چیدن اسباب درون ماشین و تخلیه آن دچار مشکل شوید.

انتخاب بهترین ماشین باربری

واقعیت این است که برخی از ماشین های باربری مانند وانت و نیسان از هزینه کمتری برای جابجایی برخوردار هستند. این مساله موجب می شود تا بسیاری از افراد تصور کنند که انتخاب این ماشین ها می تواند برای آن ها مناسب باشد. در صورتی که وانت و نیسان برای بارهایی با حجم کم و سبک مناسب اند و نمی توان بارهایی بیشتر از ظرفیت آن ها را تحمیل کرد. در مقابل ماشین هایی مانند کامیون و تریلی برای حمل کالاهایی با حجم و ظرفیت بالاست. شرکت های باربری بین شهری به خوبی بر این قضیه واقف هستند و می دانند که نباید بخاطر سود بیشتر مشتریان را ترغیب به استفاده از ماشین های سنگین برای بارهای سبک کنند.امروزه در با ایجاد اپلیکیشن حمل و نقل بار در وزمه این مشکل برطرف شده و شما میتوانید به راحتی ماشین باربری مناسب بارتان را انتخاب کنید.

پرداخت دستمزد به کارگران

 

اعلام وسایل مورد نیاز به مشتری

 

عقد قرارداد با مشتری

 

انجام تعهدات در ارائه خدمات

 

احساس مسئولیت در برابر اموال مشتری

 

بکارگیری از رانندگان و نیروهای حرفه ای

 

ارائه بیمه نامه به مشتری

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران