حمل بار ترافیکی و تجهیزات با کمرشکن پل دار طارق از خوزستان به سراسر کشور

در خوزستان

معرفی مرکز حمل بار ترافیکی و تجهیزات با کمرشکن پل دار طارق از خوزستان به سراسر کشور

🔴 محمد عنافجه

🔹 محمد عنافجه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار ترافیکی و تجهیزات با کمرشکن پل دار طارق از خوزستان به سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد عنافجه :

✅ کمرشکن پل دار طارق آماده بارگیری به تمام نقاط کشور

✅ جابجایی دستگاه به تمام نقاط

✅ با۱۲سال سابقه کار

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  خوزستان

تریلی کمرشکن چیست؟

حمل و نقل و انتقال بار از مهمترین پایه های اقتصاد محسوب می شود. بنابراین تمامی اسباب و وسایل حمل و نقل و انتقال بار را می توان از مهمترین ابزارهای اقتصادی در تمام دنیا دانست. در واقع اقتصاد زمانی به درستی مدیریت می شود که سامانه حمل و نقل و انتقال بار به درستی جریان داشته باشد.

حمل بار از چهار مسیر حمل و نقل زمینی، ریلی، هوایی و دریایی امکان پذیر است. حال بسته به این که حمل بار از کدام مسیر باشد، لوازم و وسایل حمل و نقل متفاوت است. نکته مهمی که باید بدانید این است که مسیر زمینی به سبب ارازن و در دسترس بودن بیشترین تنوع ماشین آلات را دارد. به عبارت ساده تر انتخاب وسیله حمل و نقلی بر اساس نوع بار، مسیر و هزینه انجام شده می تواند کاملا متنوع باشد.

یکی از انواع این وسایل را تریلی کمرشکن می دانند. تریلی کمرشکن از دو بخش تراکتور و تریلی تشکیل شده است. بخش جلویی که شامل کابین راننده و اتصالات اصلی است را تراکتور و بخش پشتی که بار بر روی آن قرار می گیرد را تریلی می گویند. ویژگی ممتاز تریلی کمرشکن حرکت هر چهار چرخ قسمت جلویی ( تراکتور ) است. به عبارت ساده تر قسمت کابین و جلویی تریلی کمرشکن امکان حرکتی بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع وسایل نقلیه دارد.

راننده به واسطه حرکت مجزا هر چهار چرخ این قابلیت را دارد که در موقعیت های مختلف تریلی کمرشکن را براند. از این رو در معادن، مسیر های صعب العبور و … معمولا برای انتقال بار از انواع کمرشکن ها استفاده می شود.

اما مسئله ای که وجود دارد این تریلی ها معمولا در اندازه بسیار بزرگ و فوق سنگین طراحی و تولید شده اند. از این رو کاملا طبیعی است که سرعت کمتری داشته باشند. بنابراین چه از نظر عقلی و چه از نظر قانونی منطقی نیست که شما این نوع تریلی ها را در جاده های عادی و معمولی ببینید. همچنین گفته شد این تریلی ها معمولا در مناطق صعب العبور مانند معادن و برای حمل بارهای فوق سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع تریلی کمرشکن
همانطور که گفته شد تریلی کمرشکن بر اساس فاکتورهای مختلف به انواع مختلفی تقسیم می شوند. مهمترین فاکتور در این تقسیم نوع و وزن حمل بار با تریلی کمرشکن است. بر اساس این که بار تا چه اندازه سنگین و یا حجیم است سعی شده است که تریلی کمرشکن متناسبی طراحی و تولید شود. این فاکتورها باعث شده است که انواع تریلی کمرشکن از چند نظر با یکدیگر متفاوت باشند:

تعداد محور
طول کل – شامل طوب کابین و طول کف بارگیر
عرض کل
وزن
تعداد لاستیک
سایز لاستیک

مسئله ای که کاملا مشخص است این است که بر اساس میزان وزن بار و افزایش آن انتظار می رود که از تریلی کمرشکن با طول بیشتر و تعداد چرخ های بالاتر استفاده شود. توجه داشته باشید که هرچه طول کف بارگیر بیشتر می شود وزن بار تقسیم می شود و عملا فشار کمتری به بخش جلویی تریلی – موتور – وارد می شود.

از طرف دیگر بخش بزرگی از نیروی وزن را چرخ ها تحمل می کنند. بنابراین با افزایش وزن بار، تعداد چرخ های حمل کننده کف بارگیر بیشتر می شود و همچنین از نظر سایز نیز کمی عریض تر می شوند. با عریض تر شدن لاستیک ها عملا تحمل فشار آن ها بیشتر می شود و احتمال پارگی یا ترکیدگی تقریبا از بین می رود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران