تعمیرات ماشین شارژی در کردستان

در کردستان ، سقز

معرفی تعمیرات ماشین شارژی در کردستان

🔴 تعمیرگاه ماشین شارژی گلندام نژاد

🔹 تعمیرگاه ماشین شارژی گلندام نژاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات ماشین شارژی در کردستان – سقزمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تعمیرگاه ماشین شارژی گلندام نژاد :

✅ تعمیرات انواع ماشین و موتور شارژی

✅ تقویتدو تبدیل به دوموتوره

✅ فروش قطعات

✅ تعمیربرد

✅ تبدیل ماشین بدون کنترل به کنترل دار

✅ موزیکال به فلاش خور

✅ تعمیر انواع شات و کوادکوپتر،اسکوتر برقی

و….

 

🔸 شماره تماس 09193315531

🔸آدرس کردستان ،سقز بلوارکردستان فلکه حاجی اباد بالاتر از فروشگاه شهروند نبش کیمیای ۷تعمیرگاه ماشین شارژی گلندام نژاد .

ماشین شارژی چیست؟

نوعی وسیله نقلیه برای بازی کودکان می باشد، که دارای باتری و موتور الکتریکی است، این ماشین ها انرژی مورد نیاز برای حرکت را از باتری و نیروی لازم برای حرکت را از موتور الکتریکی بدست می آورند. باتری های این ماشین ها قابل شارژ می باشد، دارای یک آداپتور برای شارژ ماشین و یک ریموت کنترل برای بدست گرفتن کنترل حرکت ماشین توسط والدین می باشد.

انواع مدل های ماشین شارژی

تک موتوره: اولین و قدیمی ترین مدل ماشین های شارژی هستند. این موتورها با داشتن تنها یک موتور جزو ضعیف ترین ماشین های شارژی به حساب می آیند. اگر به دنبال یک ماشین شارژی ارزان مناسب برای هدیه دادن هستید بهترین گزینه ماشین های تک موتوره هستند.

دو موتوره: دومین سری ماشین های شارژی می باشند، دارای دو موتور هستند، و معمولا سرعت آن ها ثابت است و قابل تغییر نیست، دارای یک دنده هستند که کودک شما فقط قادر به جلو و عقب رفتن می باشد. قیمت آن ها در مقایسه با ماشین های چهار موتوره مقداری پایین تر است.

چهار موتوره: در واقع می توان گفت این مدل نسل جدید ماشین های شارژی هستند، دارای چند سرعت می باشند که کودک شما می تواند به وسیله دنده سرعت ماشین را به دلخواه کم و زیاد کند. این ماشین ها قدرت بیشتری دارند و در بعضی مدل ها برای حمل دو کودک مفید می باشند.

امکانات جانبی ماشین های شارژی

آپشن های موجود در این نوع ماشین ها شامل امکانات صوتی و تصویری، نورپردازی، درب بازشو، کمک فنر، سوئیچ، دنده، صندوق عقب، نوع صندلی، نوع چرخ، ریموت کنترل، تعداد موتور، تحمل وزن و … می باشند که همگی دارای جذابیت خاص و کاربردی هستند و می توانند در بهبود خلاقیت و مهارتهای پایه کودک موثر باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران