کلیه خدمات کاشت ناخن تخفیف ویژه با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی کلیه خدمات کاشت ناخن تخفیف ویژه با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت در شیراز

🔴 مهسا کشاورز

🔹 مهسا کشاورز  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کلیه خدمات کاشت ناخن تخفیف ویژه با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهسا کشاورز  :

✅ کاشت ۱۲۰⬅️۹۰

✅ کاشت فرنچ و بیبی بومر ۱۳۵⬅️۱۱۰

✅ کاشت دیزاین ۱۵۰⬅️۱۲۰

✅ کاور با ژلیش ۱۰۰⬅️۷۵

✅ ترمیم کاور با ژلیش۷۰⬅️۶۵

✅ لمینت با ژلیش ۸۵⬅️۶۰

✅ ترمیم کاشت با ژلیش۸۵⬅️۶۵

✅ ژلیش ناخن طبیعی دست و پا ۶۰⬅️۴۵

✅ کاشت پا ۹۰⬅️۶۰

✅ لنز هر ناخن بین ۴تا۸⬅️۳تا۵

✅ دیزایین زیر کاشت هر ناخن ۱۵⬅️۱۰

✅ ناخن شکسته ۱۰⬅️۷

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  شیراز_بلوار نصر _قبل از پل فضیلت خیابان موعود جنوبی

 

انواع مدل کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن ها در مدل های متفاوتی و با روش های گوناگونی ابداع شده و پیاده سازی می شوند که در ادامه می توانید با انواع مدل از روش های کاشت ناخن آشنا شوید.

۱- کاشت ناخن ژله ای

کاشت ناخن ژله ای یکی از دسته کاشت های بسیار زیبا و با دوام است که در مقایسه با روش های دیگر می تواند جذابیت بسیار زیادی را برای ناخن ها ایجاد کند. در این نوع از کاشت از ژل در سه مرحله با نام های بیلدینگ ژل ( ژل زیر سازی )، فینیشینگ ژل ( ژل استحکام دهنده ) و تاپ شاین ( ژل نهایی درخشان ) استفاده می شود. ابتدا بر روی ناخن ها زیر سازی و سوهان کشی و مانیکور انجام می شود و پس از اعمال محلول ضد قارچ بر روی ناخن ها مراحل ژل گذاری انجام خواهد شد. در انتها بر روی این نوع از کاشت می توان از انواع مدل دیزاین همچون فرنچ، لاک و انواع مدل از طراحی های شیک و ساده استفاده کرد.

۲- کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری در واقع از اولین روش های کاشت و طراحی و ناخن بشمار می رود که هنوز هم از دسته روش های پرطرفدار در کاشت به حساب می آید. در این روش از پودر اکریلیک و لیکوئید استفاده می شود که پس از آغشته کردن این دو ماده با یکدیگر خمیر کاشت پودر آماده شده و آن را بر روی ناخن ها خواهند زد. زمانیکه پودر خشک شد بر روی آن سوهان کشی دقیقی انجام می گردد تا در نهایت بتوان شکل ظاهری مورد نظر همچون نوک تیز، کوتاه، بلند و … را ایجاد کرد.

۳- کاشت ناخن با فرمر

فرمر یک وسیله با جنس کاغذی است که بر روی ناخن ها نصب می گردد و اجازه می دهد تا ناخن کار شما بتواند مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما شکل جدیدی بدهد. بر روی فرمر ها اندازه های مختلفی نیز تعبیه شده است که کمک می کند تا ناخن کار بسته به سلیقه شما اندازه ناخن هایتان را به سادگی تعیین کند. در این روش هم از ژل و هم از پودر های رنگی می توان استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران