تولید و فروش مبل نیم ست و صندلی اداری در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تولید و فروش مبل نیم ست و صندلی اداری در تهران

🔴 حسین فراهانی

🔹 حسین فراهانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مبل نیم ست و صندلی اداری در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین فراهانی :

✅ تولید کننده مبل و صندلی اداری

✅ با۲۰سال سابقه کاری وبا نیروی کار حرفه ای

و….

 

🔸 شماره تماس 09124455688

🔸 شماره تماس 09361238818

🔸آدرس تهران – جاده خاوران کیلومترده فرون آباد اول مقداد۲پ ۳

مزایای صندلی اداری

صندلی اداری ارگونومیک از بدن پشتیبانی می‌کند

صندلی‌های قدیمی باعث می‌شوند افراد در حالت‌های نامناسبی بنشینند و به بدن‌شان آسیب وارد کنند. صندلی اداری ارگونومیک این مشکل را حل کرده است. این نوع صندلی تمام مشخصاتی که برای پشتیبانی از ساختار بدن نیاز است را داراست. علاوه بر این، می‌توان ارتفاع صندلی اداری ارگونومیک را تغییر داد و با بدن‌های متفاوت تنظیم کرد.

صندلی اداری ارگونومیک راحت‌تر است

بدون شک صندلی اداری ارگونومیک از صندلی‌های معمولی بسیار راحت‌تر است و تجربه‌ای بهتر برای افراد ایجاد می‌کند. مهم‌ترین مزیت این نوع صندلی آن است که می‌توانید در تمام وضعیت و جهت‌ها تنظیمش کنید تا با مشخصات بدن‌تان هم‌خوانی داشته باشد.

بعضی انواع صندلی ارگونومیک پشتی‌های متحرک دارند که باعث می‌شوند فرد روی آن‌ها راحتی بیشتری داشته باشد.

صندلی اداری ارگونومیک احتمال بروز کمردرد را کاهش می‌دهد

صندلی اداری ارگونومیک پشتی دارد که فرورفتگی طبیعی ستون فقرات را پر می‌کند. بر خلاف صندلی‌های قدیمی، صندلی‌های ارگونومیک کاملا پشت را تحت پوشش قرار می‌دهند. بعضی انواع صندلی ارگونومیک پشتی‌های متحرک دارند که باعث می‌شوند فرد روی آن‌ها راحتی بیشتری داشته باشد.

صندلی اداری ارگونومیک فشار روی پهلوها را کاهش می‌دهد

صندلی‌های معمولی نشیمنگاهی سفت دارند. یعنی وقتی روی آن‌ها می‌نشینید، فشار بیشتری روی ناحیه‌ی پهلو و نشیمنگاه وارد می‌کنند. اما عمق صندلی اداری ارگونومیک به اندازه‌ای است که پهلوها و باسن به راحتی روی آن قرار می‌گیرند.

با صندلی اداری ارگونومیک کار کردن ساده‌تر می‌شود

تمام مشخصات صندلی اداری ارگونومیک باعث می‌شوند کار کردن برای افراد راحت‌تر شود و دیرتر خسته شوند، در نتیجه خروجی کار بیشتر می‌شود و افراد می‌توانند از ساعات کاری بهینه‌تر استفاده کنند. صندلی‌های اداری ارگونومیک زیردستی هم دارند که امکان استراحت دادن دست‌ها را فراهم می‌کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران