فروشگاه کهن ارگانیک – مرکز فروش و پخش محصولات طبیعی و ارگانیک در اصفهان و سراسر کشور

در اصفهان ، اصفهان

معرفی فروشگاه کهن ارگانیک – مرکز فروش و پخش محصولات طبیعی و ارگانیک در اصفهان و سراسر کشور

🔴 فروشگاه کهن ارگانیک

🔹 فروشگاه کهن ارگانیک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش محصولات طبیعی و ارگانیک در اصفهان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی فروشگاه کهن ارگانیک :

با سلام خدمت شما عزیزان
فروشگاه کهن ارگانیک
کار ما پخش محصولات کاملا طبیعی و ارگانیک بدون هیچ مواد نگه دارنده محصولات عطاری و ارگانیک به صورت خورده و عمده بدون واسطه هست
با کمترین قیمت و اقتصادی
و ارسال به تمام نقاط ایران
و خارج از کشور
✅ محصولات شامل :
عسل
گیاهان خشک
عرقیجات
برنج
روغن

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزیت های برتر سلامتی در خوردن محصولات ارگانیک چیست؟

سلامت کلی بدن
از آنجا که غذای ارگانیک با استفاده از سموم دفع آفات شیمیایی یا کودهای شیمیایی تولید یا فرآوری نمی شود، فاقد هرگونه عنصر از مواد شیمیایی سمی است و ممکن است از راه های مضر بر سلامت انسان تأثیر بگذارد.

استفاده از تکنیک های طبیعی مانند کود سبز برای بارور کردن زمین ها و تناوب زراعی در کنترل آفات و بیماری ها کاملاً در تولید محصولات غذایی مطمئن تر، سالم و کار می کند. علاوه بر این، مواد غذایی سالم به معنای افراد سالم و تغذیه بهتر برای زندگی بهتر هم برای افراد و هم برای حیوانات است.

حاوی آنتی اکسیدان
اثرات مثبت آنتی اکسیدان ها بر سلامت کلی در تعدادی از مطالعات علمی مشخص شده است، به ویژه آنهایی که از غذاهای ارگانیک گرفته شده اند.

این به این دلیل است که غذاهای ارگانیک فاقد مواد شیمیایی خارجی هستند که به طور معمول با ویتامین ها، ترکیبات آلی و مواد معدنی واکنش نشان می دهند بنابراین تأثیرات اساسی آنتی اکسیدان ها در محصولات غذایی را کاهش می دهند.

آخرین مطالعات نشان می دهد که مصرف غذای ارگانیک می تواند به مصرف بیشتر آنتی اکسیدان های مفید مغذی و محدود شدن در معرض فلزات سنگین کمک کند. تأثیرات مثبت آنتی اکسیدان های به دست آمده از غذاهای ارگانیک شامل پیشگیری از بیماری های قلبی، سرطان، مشکلات بینایی، پیری زودرس و سوء عملکرد شناختی است.

محصولات ارگانیک بهبود وضعیت قلب
انرژی خورشید توسط چمن طبیعی از طریق فتوسنتز به خوبی جذب می شود و توسط گیاه خوارانی که از آن تغذیه می کنند به مطلوب ترین CLA آلی تبدیل می شود. CLA یک اسید چرب سالم برای قلب است که توانایی تقویت محافظت از قلب و عروق را دارد و مقادیر بیشتری از آن در گوشت و محصولات شیر ​​حیواناتی که در مرتع آزاد مرتع شده اند یافت می شود.

مقاومت آنتی بیوتیکی
انسانها در معرض مسائل مختلف بهداشتی و بیماری ها هستند و در بیشتر مواقع برای اطمینان از سالم ماندن باید اقدامات احتیاطی انجام دهند. این امر با دریافت واکسن های مختلف و داروهای آنتی بیوتیکی در صورت تحقق یک سویه جدید ویروس یا باکتری حاصل می شود.

به همین ترتیب، منابع غذایی غیر ارگانیک (به ویژه دام و خوراک دام) از واکسن ها، هورمون های رشد، محصولات جانبی حیوانات و آنتی بیوتیک ها برای درمان و تغذیه حیوانات استفاده می کنند.

هنگامی که انسان از محصولات غذایی غیر ارگانیک استفاده می کند، آنتی بیوتیک ها، هورمون های رشد و واکسن هایی را که باعث ضعف سیستم ایمنی بدن به دلیل مصرف بیش از حد آنتی بیوتیک، واکسن، هورمون ها و محصولات جانبی حیوانات می شود، به طور غیرمستقیم مصرف می کند. این ممکن است باعث تغییر سیستم ایمنی بدن شود و در نتیجه انسان نتواند از خود در برابر بیماری ها دفاع کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران