لوازم یدکی رضا – بهترین مرکز فروش لوازم یدکی و تعمیرات دوچرخه و خرید فروش دوچرخه دست دوم در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی لوازم یدکی رضا – بهترین مرکز فروش لوازم یدکی و تعمیرات دوچرخه و خرید فروش دوچرخه دست دوم در شیراز

🔴 لوازم یدکی رضا

🔹 لوازم یدکی رضا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لوازم یدکی و تعمیرات دوچرخه و خرید فروش دوچرخه دست دوم در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات لوازم یدکی رضا :

✅ لوازم یدکی و تعمیرات دوچرخه

✅ خرید فروش دوچرخه دست دوم یا تعویض بانو

و…

 

🔸 با مدیریت  رضا حاج زاده

🔸 شماره تماس  09363899078

🔸 آدرس  شیراز.دروازه اصفهان جنب هتل شمس کوچه ۱جاوید (ده بزرگی)مغازه سوم لوازم یدکی رضا

 

اجزای دوچرخه چیست؟

۱- بدنه یا تنه
بدنه معمولا از چند لوله اصلی تشکیل می‌شود و در دوچرخه‌های جاده و کوهستان شکلی مثلثی شکل دارد. جنس این بدنه می‌تواند از آهن، آلومینیوم یا کربن باشد. جنس آلومینیوم برای اکثر ما بهترین انتخاب است. بعضی برندها با تغییرات جزیی در شکل بدنه، امضاهای خاص خود را ایجاد کرده‌اند. مثلا کمپانی جی تی، با ساختن یک مثلث کوچک در بالای مثلث اصلی، دوچرخه‌هایش را کاملا قابل تشخیص کرده

۲- دوشاخ
دوشاخ قطعه‌ای است که به جلوی بدنه وصل شده، چرخ جلو را نگه می‌دارد. در صورتی که دوشاخ بدون فنر باشد به آن دوشاخ خشک می‌گویند و اگر کمک فنر داشته باشد، ممکن است بادی باشند یا روغنی. وضعیت کمک دوشاخ‌های فنر دار را‌ معمولا می‌توان با یک کنترل روی خود کمک فنر یا روی دسته باز و بسته کرد. نمونه‌هایی که از روی بسته تنظیم می‌شوند و نمونه‌هایی که کمک فنر طولانی‌تری هستند، معمولا بهتر حساب می‌شوند اما سوال اصلی این است که آیا شما به آن‌ها احتیاج دارید یا نه. بخصوص که بودن کمک فنر باعث جذب بخشی از انرژی رکاب زدن شما می‌شود و دقیقا به همین دلیل است که دوچرخه‌های جاده، کمک فنر ندارند و از دو شاخ‌های خشک استفاده می‌کنند.

۳- فرمان
فرمان‌ها ممکن است شکل‌های مختلفی داشته باشند. گاهی در یک خط مستقیم، گاهی کمی منحنی و گاهی فرمان‌های کورسی کلاسیک که به آن‌ها دراپ گفته می‌شود. عرض بزرگتر کنترل بهتری روی دوچرخه به شما می‌دهد اما در مقابل امکان رد شدن از مکان‌های باریک‌تر را از شما می‌گیرد. برای بعضی‌ها مهم است که فرمان اجازه دو سه مدل در دست گرفتن را به سوار بدهد تا در مسافت‌های طولانی بتوان وضعیت دست را تغییر داد و جلوی خستگی را گرفت.

۴- کرپی فرمان
کُرپی (که تقریبا شبیه corpi تلفظ می‌شود) قطعه‌ای است که فرمان شما را به بدنه دوچرخه متصل می‌کند. کورپی بلندتر یا کوتاهتر اجازه می‌دهد که زاویه نشستن را کمی تنظیم کنید. معمولا من و شما نیازی به تعویض کرپی نداریم هرچند که در برخی انواع کورپی، با یک پیچ می‌شود زاویه آن را تغییر داد و فرمان را کمی بالاتر / نزدیکتر آورد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران