بزگترین مرکز فروش و پخش قهوه فوری (بینی مالچ) در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بزگترین مرکز فروش و پخش قهوه فوری (بینی مالچ) در مشهد

🔴 مانی توکلی

🔹 مانی توکلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش قهوه فوری (بینی مالچ) در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مانی توکلی :

✅ نمایندگی پخش قهوه فوری (بینی مالچ) در استان خراسان رضوی

✅ انواع قهوه فوری با کیفیت عالی به صورت ساشه ای 3 گرمی

✅ گلد

✅ اسپرسو

✅ چای ماسالاتی کرک

✅ در هر تعدادی موجود میباشد

و…

لطفا ما رو به دوستانتان معرفی کنید

 

🔸 آدرس  خراسان رضوی مشهد

فواید مصرف قهوه چیست؟

۱. آنتی اکسیدانی قهوه
اولین خاصیتی که قهوه را از سایر نوشیدنی‌ها متمایز می‌کند میزان آنتی اکسیدان بالای آن است. میزان آنتی اکسیدان قهوه حتی از کاکائو و چای سبز که به عنوان منابع غنی آنتی اکسیدان شناخته می‌شوند بیشتر است و می‌توان از آن به عنوان پادشاه آنتی اکسیدان مواد غذایی یاد کرد.

۲. خاصیت قهوه در تقویت حافظه‌ی کوتاه مدت
دومین خاصیت مهم انواع قهوه اسپرسو، فرانسه و ترک تقویت حافظه کوتاه مدت است.

بر اساس تحقیقی که گروهی از محققان اتریشی بر روی دانشجویان داوطلب انجام دادند مشخص شد حافظه کوتاه مدت داوطلبانی که روزانه ۱۰۰ میلی گرم کافئین (میزان کافئین موجود در یک فنجان قهوه) دریافت می‌کنند عملکرد بهتری نسبت به سایر دانشجویان دارد.

در این آزمایش در رابطه با نحوه‌ی دقیق عملکرد کافئین بر روی مغز اطلاعات دقیقی به دست نیامد اما آنچه مشخص شد تاثیر کافئین بر روی قسمت‌های خاصی از مغز است که تاثیر مستقیم در حافظه کوتاه مدت و افزایش عملکرد مغز دارد.

۳. خاصیت قهوه در کاهش خطر ابتلا به آلزایمر و زوال عقل
سومین خاصیت انواع قهوه فرانسه، ترک و اسپرسو، کاهش خطر ابتدا به آلزایمر است. بر اساس یک مطالعه انجام شده در کشور فنلاند مشخص شد که مصرف روزانه ۳ تا ۵ فنجان قهوه ۶۵% خطر ابتلا به آلزایمر و زوال عقل در میانسالی را کاهش می‌دهد.

در رابطه با نحوه عملکرد و خاصیت انواع قهوه بر روی کاهش خطر ابتلا به آلزایمر و زوال عقل دو نظریه وجود دارد.

نظریه اول بیان می‌کند که آلزایمر و زوال عقل یکی از عوارض دیابت نوع ۲ است و از آنجا که یکی از خواص قهوه‌های اسپرسو، فرانسه و ترک کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 است آلزایمر و زوال عقل را کاهش می‌دهد.

نظریه دوم اینطور بیان می‌کند که دو نشانه اصلی بیماری آلزایمر پلاک‌های آمیلوئیدی و کلاف‌های رشته‌ای داخل نورونی هستند. مصرف قهوه از ایجاد این پلاک‌ها و کلاف‌ها که دلیل اصلی بیماری آلزایمر است جلوگیری می‌کند.

۴. کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی
از جمله دیگر خواص قهوه اسپرسو، ترک و فرانسه، کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی است. بر اساس مطالعه‌ی دیگری که در رابطه با مصرف قهوه در کشور هلند بر روی ۳۷،۰۰۰ نفر طی مدت ۱۳ سال انجام شد مشخص شد مصرف روزانه ۲ تا ۴ فنجان قهوه (بدون توجه به نوع اسپرسو، کاپوچینو، امریکانو، فرانسه و ترک) خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را به میزان ۲۰ درصد کاهش می‌دهد. البته این نکته را فراموش نکنید که هنگام خرید قهوه به فروشنده اعلام کنید که تصمیم دارید از چه وسیله‌ای (موکاپات، دستگاه اسپرسوساز، فرنچ پرس، دستگاه فرانسه ساز، قهوه جوش و جذوه) برای تهیه قهوه استفاده کنید.

یکی از خواص اصلی انواع قهوه جلوگیری از التهاب است و همین موضوع سبب می‌شود مصرف قهوه صدمات شریانی ناشی از التهابات را کاهش داده و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی کاهش یابد.

۵. خاصیت قهوه در کاهش خطر ابتلا به سرطان
قهوه سبب کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات در مردان می‌شود، همچنین بر اساس تحقیقات انجام شده در دانشکده بهداشت هاروارد مشخص شده است که زنانی که در روز حداقل ۴ فنجان قهوه می‌نوشند به میزان ۲۵ درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به انواع سرطان کبد، روده بزرگ، سینه و آندومتر قرار می‌گیرند. یکی از دلایل این موضوع خاصیت ضد التهابی قهوه است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران