تولید و فروش جوراب زنانه در نیشابور

در خراسان رضوی ، نیشابور

معرفی تولید و فروش جوراب زنانه در نیشابور

🔴 تولیدی جوراب ستاره زهره نیشابور

🔹 تولیدی جوراب ستاره زهره نیشابور از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش جوراب زنانه در نیشابور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تولیدی جوراب ستاره زهره نیشابور :

✅ تولید جوراب زنانه پارازین

✅ شیشه وقایقی ونیمه ضخیم وضخیم

و….

 

🔸 شماره تماس 09158531250

🔸آدرس نيشابور فلکه باغرود بزرگراه امام‌رضا (ع) قبل از معاینه فنی مولوی جنب تیراندازی ارژنگ تولیدی جوراب ستاره زهره نیشابور

انواع جوراب زنانه

1- جوراب معمولی با ساق متوسط

این معمولی‌ترین نوع جوراب زنانه است. اندازه ساق آن کمی بالاتر از قوزک پا قرار می‌گیرد. یک کش الاستیک هم در بالای جوراب وجود دارد. انواع نخ پنبه این جوراب بهترین جنس این کالا است. چون مانع عرق کردن بیش‌ازحد پا می‌شود. تنوع رنگ در این مدل جوراب بسیار زیاد است. این نوع جوراب به‌طور معمول برای هر فصلی از سال مناسب است. در باشگاه‌های ورزشی می‌توان این مدل جوراب را برای مراقبت بهتر از قوزک پا پوشید.

2- جوراب بدون ساق یا کالج

جوراب زنانه بدون ساق یا کالج که به جوراب کفی نیز معروف است در واقع برای پوشیدن با کفش‌های رو باز طراحی شده تا دور تا دور پای شما را بپوشاند. این نوع جوراب مناسب پوشیده شدن با کفش‌های مجلسی، کالج یا عروسکی است. به‌طورکلی هر زمان که نباید جوراب از پس کفش دیده شود، اما لازم است جوراب به پا داشت تا مانع سایش کف پا با کفی کفش شد، می‌توان از جوراب‌های بدون ساق یا کالج استفاده کرد.

3- جوراب مچی

جوراب های زنانه مچی از جمله مدل‌های محبوب و پرطرف‌دار هستند که می‌توانند بهترین گزینه برای پوشیدن به همراه شلوارهای کوتاه باشند؛ مخصوصاً برای بانوانی که اغلب از شلوارهای لوله تفنگی استفاده می‌کنند. جوراب زنانه مدل مچی مناسب فصل‌های گرم‌تر سال است.

4- جوراب ساق بلند

جوراب‌ ساق بلند زنانه که با جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند، مصارف گوناگونی دارند. اگر جنس این گروه از جوراب‌ها پشمی باشد، بی‌تردید مناسب پوشیده شدن در فصول سرد سال هستند. این جوراب زنانه برای استفاده در روزهای برفی و بارانی، با بوت یا چکمه، به منظور گرم‌تر نگه‌داشتن پا و ممانعت از خیس شدن آن مناسب هستند. همچنین می‌توان این جوراب‌ها را در باشگاه برای مراقبت بهتر از مچ و ساق پا پوشید.

5- جوراب نیمه پوش یا سرپنجه

یکی دیگر از انواع جوراب زنانه، جوراب نیمه پوش یا سرپنجه (slip- on padding socks) است که فقط قسمت سرپنجه پا را پوشش می‌دهد. جواب زنانه نیمه پوش دارای مدل‌های متنوعی است که در برخی از آنها قسمت سینه و انگشتان پاها پوشانده می‌شود و بعضی دیگر از این مدل جوراب زنانه بدون انگشت است.

6- جوراب یک ربع

جوراب زنانه یک ربع (Quarter-length socks) تا بالای قوزک پا را به طور کامل می‌پوشاند. این مدل جوراب زنانه مخصوص استفاده با کفش‌های اسپرت است و بانوانی که دوست ندارند قوزک پای آنها دیده شود، می‌توانند جوراب های زنانه یک ربع برای پوشیدن با کفش‌های اسپرت خود در روزهای گرم تابستان انتخاب و خریداری نمایند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران