فروش عمده جوراب مردانه در مهاجران – لالجین

در همدان ، مهاجران

معرفی فروش عمده جوراب مردانه در مهاجران – لالجین

🔴 محمدرضابختیاری

🔹 محمدرضابختیاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش عمده جوراب مردانه در مهاجران – لالجین میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدرضابختیاری :

✅ سفارش هر نو جوراب پزیرفته میشه

✅ مردانه. نیم صاق زنانه. کالج.نیمصاق مردانه و….

✅ ارسال به سراسر کشور هم داریم

و….

 

🔸 شماره تماس 09025574233

🔸آدرس استان همدان بخش لالجین شهر مهاجران

معرفی انواع جوراب

جوراب مچی

مدل جوراب مچی یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین مدل‌های جوراب به حساب میاد. ساق این نوع جوراب تا قوزک پا رو می‌پوشونه و به همین دلیل به جوراب قوزکی هم معروفه. افراد معمولاً هنگام پوشیدن کفش‌های ساق کوتاه (مثل کفش کتانی) از جوراب مچی استفاده می‌کنند؛ چرا که هم تمام سطح تماس پا با کفش رو به خوبی پوشش میده و هم اینکه هیچ قسمتی از ساق جوراب از کفش بیرون نمی‌زنه. همچنین باید اشاره کرد که جوراب‌های مچی، بهترین گزینه برای پوشیدن همراه با شلوارهای با پاچه کوتاه یا تنگ (لوله تفنگی یا ناودانی) به حساب میان.
از دیگر دلایلی که باعث محبوبیت این نوع جوراب شده، راحتی اون در فصول گرمه. پوشیدن کفش بدون جوراب، باعث تاول زدن پوست پا خواهد شد و در عین حال پوشیدن جوراب در هوای گرم هم یه معضل محسوب میشه. جوراب مچی می‌تونه راه‌حل مناسبی برای این موضوع باشه. ساقِ کوتاه این نوع پاپوش، اون رو به گزینه ایده‌آل برای فصول گرم بدل ساخته. مخصوصاً زمانی که الیاف اون از جنس نخ (پنبه) باشه و جریان هوا رو به خوبی از خودش عبور بده. همه جوراب‌های مچی هانسو از نخ پنبه‌ای بسیار مرغوب بافته شده‌اند تا در فصول گرم سال هم پابه‌پای خوبی براتون باشند.
جوراب‌های مچی هم برای آقایون و هم خانم‌ها مناسبه اگرچه در میان خانم‌ها متداول‌تره و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیره.

جوراب ساق دار

جوراب ساق دار نیز همانند جوراب مچی، از مدل‌های محبوب و پرکابرد به حساب میاد. شاید تا چند سال پیش و قبل از ظهور ! جوراب‌های مچی، ساق‌دارها، با فاصله بسیار زیاد متداول‌ترین نوع جوراب بودند. طول ساق این نوع پاپوش معمولاً بین 15 تا 20 سانتی‌متره و تا میانه ساقِ پا رو می‌پوشونه.
جوراب‌های ساق دار معمولاً بیشتر در فصول سرد سال و همچنین هنگام فعالیت‌‌های ورزشی و فیزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل جوراب هم برای آقایان و هم خانم‌ها گزینه مناسبیه. جالبه بدونین جوراب‌های ساق دار، متداول‌ترین جوراب در بین آقایونه؛ چرا که هم با لباس‌های رسمی (مانند کت و شلوار) و هم غیر رسمی و اسپرت به خوبی همخوانی داره.

جوراب نیم ساق

طول ساق جوراب‌های نیم ساق از انواع مچی بلندتر و از جوراب‌های ساق‌دار کوتاه‌تره. جوراب نیم ساق به خوبی تا بالای قوزک و پایین ساق رو می‌پوشونه و همچنین از پشت پا در برابر سایش و اصطکاک کفش محافظت می‌کنه. باید اشاره کرد که این نوع جوراب برای پوشیدن با نیم‌بوت یا کفش‌های کتانی گزینه بسیار مناسبیه.
جوراب نیم ساق از محبوبیت زیادی بین ورزشکارها برخورداره. چرا که نه تنها از تاول زدن پا در اثر تماس با کفش جلوگیری می‌کنه، بلکه کوتا‌ه‌تر از جوراب‌های ساق داره و موقع ورزش و فعالیت کاملاً راحته.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران